Bab 43: J-Jungkook? + Promote!!

1.7K 131 11
                                    

Bomi cuba menggunakkan teknik taekwondonya yang selama dia pendam. Dia membuka langkah kekuda. Kejap? Ni bukan silat ke? Ouhh... Salah author. Betullah.

"Wooahh..." semua terpegun melihat Bomi. Dalam fikiran Bomi hanyalah lari dari BTS.

"Sudahlah kacau kitaorang, kitaorang tak buat salah pon. Kalau mahukan mereka, pergi minta sendiri jangan libatkan orang lain" Kata Bomi.

"Kacau korang? Buat apa?! Got7 yang larikan diri dan koranglah mangsanya. Korangkan rapat dengan mereka. Orang yang rapat pasti jadikan mangsa kami" Suga menyilangkan tanggannya. Apabila Suga berbicara, semuanya pasti diam.

"No, apa yang korang nak dari Got7? Sampai kitaorang jadi mangsa" marah Bomi.

"Well, kalau nak tahu. Bawakan Got7 didepan kami. Nanti mereka akan terangkan" dari belakang Jimin menendang. Bomi jatuh kedepan.

Jin mencangkung depan Bomi dan mengangkat muka Bomi. "Kau nak bawa Got7 kepada kitaorang tak?" tanya Jin.

"Tak"

Bammm!! Dushhh!!

Satu tumbukan dimuka, muka Bomi jatuh kebawah. Muka Bomi diangkat lagi oleh Jin. "Nak bawa Got7 kepada kitaorang tak?" tanyanya lagi.

"Tak!!" Bomi cuba tinggikan suara.

Dushh!! Lagi satu tumbukan di sebelah kiri.

V menutup mata V. Budak 18 tahun kebawah tidak boleh tengok tetapi bagi BTS begitu juga Army, Jungkook seperti baby.

"Kau memang tak berhati perut guna kekasaran pada perempuan?" tanya Bomi.

"Tak, aku dengar kau taekwondo. Pasti kau kuat seperti kawan kau, Kim Ye Rine. Sebab itulah aku guna kekerasan pada diri kau" Kata Jin tersenyum. Bomi cuba bangun.

Habis make up dia, darah keluar dari mulutnya dan masih mengalir. Dia seperti Vampire baru lepas habis hisap darah manusia dengan banyak.

Bomi senyum.

'Lelaki seperti ini. Tak boleh dijadikan calon suami walaupun muka kacak sangat' bisik hati Bomi.

Dengan pantas tangannya menumbuk muka Jin. Habis darah keluar banyak dari mulutnya. Tahap kemarahan Bomi tahap maksimum. Jin tersenyum dan mengelap darahnya.

"Well, aku dah agak jadi macam ni" Jin mahu menumbuknya namun Bomi menepis dengan tangannya.

"Woahh...." mata V bersinar melihat cara Bomi menepis.

"Kau nak bawa Got7 kepada kami tak?" tanya Jin lagi.

"Tak" Bomi menendang kaki Jin. Jin jatuh. Mak aii... Baru kena tendang kat kaki, kau dah jatuh? Ni ke lelaki?

"Tak nak ehh!!" Jin dengan pantas bangun dan menolak Bomi kedinding. Badan Bomi lemah akibat tindakan Jin.

"Kalau kau tak nak bawak, kawan-kawan kau jadi target. Kau nak tahu siapa tak?" Jin dekatkan dirinya pada Bomi.

"Siapa?"

"Kim Namjoo" RapMon terkejut nama tersebut. "Kau panggil aku ke,Jin?" tanya RapMon.

"Weyyhh...mana ada! Jangan nak perasaan" Jhope menyiku RapMon. RapMon mengangguk malu.

"Daebak, Namjoo jadi mangsa" Bomi menendang tepat pada perut Jin yang masih dalam keadaan terluka. Jin memegang perutnya kerana sakit. Selepas Erine, JB dan akhirnya Bomi.

Boring pulak cerita ni, asyik-asyik tempat yang sama. Tak ad tempa lain ke? Kat kepala ke? Kat punggung ke? Ni kat perut! Asyik-asyik muka kena tumbuk! Tak ada tempat lain ke? Tumbuk tangan ke? Tumbuk dinding ke?

Tomboy Girl (Got7 Fanfic)Where stories live. Discover now