JB tersenyum sinis lalu membalas huluran Mark. Mereka semua tersenyum. "Kita buat apa yang perlu" JB menjadi ketua.
Yugyeom kembali dengan Got7.
"Yugyeom dan Mark jaga gol. Jackson dan aku masuk pasukan perempuan manakala Bambam,Youngjae dan Junior halang budak perempuan daripada mendapatkan bola" arah JB."Got7 fighting!!"
Erine dan Apink melihat semangat Got7 yang berkobar-kobar. Mereka semua tersenyum. "Nampaknya mereka dah bersama" kata Naeun.
"Nampaknya pesaing kita dah kembali" kata Erine.
"Kita kena buat betul-betul" Erine sebagai ketua pasukan memberi kata-kata semangat.
"Apink Fighting!!"
"Okay, semua masuk gelanggang. Kita akan mulakan pusingan yang terakhir" panggil Cikgu Kook.
Semua sudah bersedia. Nampaknya senyuman Got7 lekat dimuka itu bermaksud mereka mempunyai keyakinan diri untuk berlawan dengan pihak lawan.
"Yugyeom, jangan masuk pihak lawan lagi" kata JB sebelum bermulanya perlawanan.
"Orait!!" Yugyeom tersenyum.
"Pelajar perempuan mulakan dahulu"
"Semua sedia? Satu,Dua...."Bola ditangan Erine sudah bersedia.
"MULA!!" Wisel ditiup. PRETT...Erine bukan memberi bola tersebut kepada Namjoo yang berada di gelanggang pihak lawan tetapi dia memberi kepada Eunji yang berada di gol mereka sendiri bukan pihak lawan.
"Aik? Diorang nak gol kan bola tu untuk kita ke??" bisik Bambam.
"Peliknya diorang main" Youngjae jjga pelik dengan cara pelajar perempuan bermain.
Chorong ketawa sebentar.
'Diorang tak tahu apa-apa'"Sekarang Eunji!!" jerit Erine.
Eunji membaling bola tersebut dengan kuat dan jauh. Bola tersebut yang dibaling dapat tangkap oleh Namjoo yang betul-betul didepan gol.
Author: Daebaklah Eunji! Macam mana dia boleh baling bola tu sehingga ke gol(Namjoo).
"Bagus Eunji!!" puji Erine. Eunji membuat senaman sedikit disebabkan tangannya sakit sedikit ketika membaling bola tersebut.
"Haii...Namjoo" usik Yugyeom.
"Haii..." balas Namjoo.
"Boleh ke masuk bola tu?" ejek Mark sambil melihat Namjoo teragak-agak mahu menjaringkan gol.
"Macam tak boleh je" ejek Yugyeom.
Namjoo dapat isyarat bahawa Bomi berada berdekatan dengannya. "Bomi!!" jerit Namjoo dan mengacah memberi bola tersebut kepada Bomi.
Yugyeom dan Mark makan umpan Namjoo. Diorang melihat Bomi yang betul-betul didepan gol.
"Aik? Mana bola tu?" Yugyeom melihat tangan Bomi.
Dengan senyap, Namjoo menjaringkan bola yang pertama. "Yeayy!!" jerit Namjoo dengan gembira.
Bola bergolek dihadapan mereka berdua. "Sejak bila diorang dapat gol??" Yugyeom danMark blur.
"Yeayy!! Korang berdua dah makan umpan!!" Namjoo mengejek.
Apink mendapat mata yang pertama.
Mereka bersorak dengan gembira."Good Job,Namjoo" puji Erine.
Masa juga berlalu,
Nampaknya ada persaingan sengit antara Got7 dan Apink(+Erine) yang begitu semangat bermain.L - P
5 - 3L - P
7 - 9JB membawa bola tersebut masuk kedalam pihak lawan. "Jackson!!" JB memberi bola tersebut kepada Jackson.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...