"Arghh!!Oppa ni,tulah banyak sangat fans dia!!Terpaksa tunggu kat pagar apabila balik!!"rungut Erine sambil menghentak kakinya.
"Ehh...ada Erine lah..."ejek Yugyeom di dalam kereta Youngjae apabila melihat Erine duduk di pagar.
"Apa kau?!!"marah Erine.
"Wuu~Dia marah!"ejek Yugyeom lagi.
Kereta Youngjae terus meninggalkan Erine."Mana Baekhyun Oppa?!!!
Kereta Baekhyun sekarang di penuhi dengan fans.Susah mahu keluar dari fans mereka.
"Kesian,Oppa"Erie mengeluarkan telefon pintanya lalu menghantar pesanan kepada Baekhyun.
To:Baekhyun Oppa.
Oppa,Erine balik jalan kaki tau!!
Oppa balik terus tau!Nanti Fans Oppa nanti marah apabila Erine balik dengan Oppa.From:Erine
"Sorry,Oppa.Nanti Erine balik dengan cepat"Erine memulakan perjalanannya.
Semasa dalam perjalanan,
Erine jumpa dengan Mark.
"Hey!Erine?Jalan kaki ke??"tanya Mark."Ha'ah.Jalan Kaki,kenapa???"
"Tak ada apa-apa"Mark bermain skateboard dia.
"Wahh..hebatnya skateboard ni!!Nak cuba main boleh??"
"Boleh.Tapi kau kena buat imbangan dulu lah..."
"Alahhh...senang je main skateboard ni!!Arghh"Erine jatuh.
"Kan aku dah kata,kau perlu buat imbangan.Lepastu kau perlu pakai pakaian keselamatan kalau nak main"
"Alah...sekejap je main ni....Meh tolong aku imbangkan"kata Erine lalu berdiri atas skateboard tersebut.
"Pegang bahu aku,nanti kau jatuh"kata Mark.
"Hati-hati bawa tu"
Erine sudah lupa mahu pulang kerana dia asyik belajar mahu bermain skateboard.
"Mana pulak Si Erine ni??"kata Baekhyun risau.
"Alah...nanti dia balik lah"kata Chanyeol sambil bermain telefon pintarnya.
"Haihh...."Baekhyun kulur-kilir di ruang tamu kerana risau tentang anak saudaranya yang tidak balik lagi.
"Kau ni...tak perlu lah nak risau.Nanti dia balik"
"Kau cakap senang sebab dia bukan anak saudara kau!Dah lah anak gadis...Haihh...mana pulak dia ni pergi"Baekhyun menelefon anak saudaranya.
Erine sibuk belajar bermain skateboard bersama Mark,dikacau pulak dengan nada dering dari telefonnya.
"Siapa pulak telefon ni???"
Call from:
Baekhyun Oppa
"Hah???Alamak!Dah lambat nak balik rumah!!"kata Erine.
"Kenapa,Erine?"
"Mark,nanti kita belajar lagi tau!!Aku dah lambat nak balik rumah!!Bye Mark!Esok kita belajar lagi tau!!"jerit Erine yang sudah jauh meninggalkan Mark sendirian.
"Okay"
Setibanya di rumah,
"Kenapa lambat balik?"tanya Baekhyun seperti seorang ayah menunggu kepulangan anaknya yang lambat.
"Tadi...jumpa kawan"
"Siapa?Apink?"Erine menggeleng.
"GOT7?"Erine mengangguk ketakutan.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...