Mereka semua dalam perjalanan pergi ke Majlis hari jadi Sehun.
Apabila sampai sahaja di Birthday Party tersebut..."Happy Birthday Sehun!!"kata Bomi.
"Birthday Sehun...."
"Maknae kita dah besar!!!"ejek Chanyeol sambil menepuk belakang Sehu beberapa kali.
"Woahh!!Ramainya orang!!"terkejut beruk Kai melihat fans mereka turut menjadi tetamu istimewa majlis hari jadi Sehun.
"Ahhh!!"jerit Exo-L melihat idola mereka sampai.
Exo-M(Kris,Tao dan Luhan ada) juga turut hadir sekali."Birthday Sehun!!"ujar Xiumin.
GOT7 berkumpul dan melihat sahaja Exo melayani Sehun begitu juga fans mereka.Wuu~ada perasaan JELES di dalam hati mereka.
GG juga turut hadir ke majlis hari jadi Sehun.Apink begitu ramah berkenalan dengan GG.
"Kita berdiri kat sini seperti patung"kata Bambam.
"Kita diabaikan"
"Diorang tu artis senanglah dapat perhatian.Kita pulak?Hanyalah manusia biasa"kata Youngjae.
"Hmmm...setuju"mereka semua angguk setuju.
Exo melihat sahaja GOT7 tercegat di satu tempat."Itu ke classmate korang??"tanya Chen.
"Ha'ah..."jawab Sehun.
"Kesian diorang...tiada siapa yang layan mereka"ujar Suho.
"Korang pergilah tegur mereka datang ke sini"kata Chanyeol.
"Kitaoran pulak???"Semua mata memandang Chanyeol.
"Baekhyun mana???"tanya Luhan.
"Dia pergi jenguk sekejap anak saudara dia kat hospital"jawab D.O
"Ouhh...."
"Oppa!Nak selfie dengan oppa boleh tak??"pinta Fans mereka.
"Boleh je..."
Gruu~
GoT7 kelaparan."Korang...aku lapar"rungut Bambam.
"Aku pon..."
"Jomlah makan sekali..."ajak Tao dan Kris.Semua saling berpandangan.Ada memberi isyarat supaya terima ajakan mereka berdua tetapi malu.
"Alahh...tk perlu nak malu-malu!!Jom!!"
Exo melayani tetamu yang hadir terutama birthday Boy dan Maknae kita,Sehun.
Situasi berbeza dengan Baekhyun yang menjenguk anak saudaranya.Dia sembunyikan identitinya sebagai Baekhyun Exo.
Sudah ku menunggu kehadiran kau~
Akhirnya kau datang~
Sekian lama aku tidak berjumpa dengan kau~
Akhirnya kau muncul dihadapanku~
Wahai readersss....adakah anda merindui kehadiran ku??
Maaf kerana aku sudah berapa episode tidak berada di sana kerana aku berada di HospitalAuthor:Erine!!Tak payah nak nyanyilah!!Readers tak tunggu kau pon!!Mereka baca sebab ada Exo,Got7 dan Apink je...
Erine:*sob sob*
Author:Maaflah readers,Erine baru lepas keluar dari hospital.Jadi,perangai dia pelik sikit.
Baiklah kita berbalik ke cerita tadi...Pintu dibuka,Baekhyun memasuki wad Erine.Erine masih lena dalam mimpinya.Kepalanya berbalut dan ada beberapa ornag crew yang menjaga Erine sepanjang dia berada di Hospital.
"Baekhyun??"Erine cuba menggerak badannya apabila mendapat tahu Baekhyun menjenguknya.
"Shh...jangan banyak gerak"kata Baekhyun.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...