"Wohooo!!Kita terselamat!!"jerit JB.
"Tahniah!!Ada tiada tugasan dan tugasan anda hanya perlu mengejek ahli pasukan lain atau mahu menolong ahli pasukan lain"Director membaca kad tersebut.
"Yahoo!!"
"Ada apa-apa saya terlepas??"tanya Kai.
"Kai,kau tak perlu buat tugasan!!"kata Naeun dengan ceria.
"Betul ke???"
"Tapi...mana Erine??"tanya Naeun apabila melihat Erine tidak berada bersama dengan Kai.
"Dia...."
Cut!
Mereka semua berehat sebentar,Kai menceritakan tentang Erine yang jatuh dari kaki bukit.
'Erine jatuh bukit dan kepalamya terhantuk pada satu pokok.Hentakkan tersebut terlalu kuat.Badan Erine tidak boleh tahan dengan hentakkan kuat tersebut lalu dia pengsan dan tidak sedarkan diri'
"Kesianya dia....macam boleh jadi begitu??"tanya Naeun.Angin di bukit tersebut bertiup.
"Aku yang bawa dia naik bukit ni senyap-senyap dari crew.Tiba-tiba dia terjatuh apabila kami berdua mahu lari dari crew"kata Kai.
"Lain kali jangan jadi budak nakal!Tulah padahnya!!"kata Naeun sambil menepuk bahu Kai.Kai sedikit kecewa akan dengan kelakuannya.
"Apa kata kita pergi kacau Bomi dan partner dia??"cadang Naeun.Tanduk jahatnya sudah naik.
"Boleh je...."
Mereka dalam perjalanan pergi ke taska yang di dalamnya adalh manusia yang ditugaskan untuk menjaga kanak-kanak.
"Alolo~dia marahlah!!"kata Junior sambil dengan pipi Haeya.Haeya sedang marah dengan Junior Oppa...Kenapa???Comelnya dia....Melt hati dia jika Junior bermain dengan dia.
Bomi bermain dengan budak lelaki yang bernama KimJung.KimJung agak nakal tetapi comel.
"KimJung!!Give me a kiss!!"kata Bomi sambil menunjukkan jari telunjuk di pipinya.KimJung sambung bermain dengan permainan dia.
"Jaeya!Give me High-5"kata Mark.Jaeya memberi High-5 khas untuk Mark.Mark ketawa lalu memeluk Jaeya dengan erat.
"Ahahah...KimJung takut dengan Bomi.Meh sini KimJung,datang kepada abang Chanyeol"kata Chanyeol sambil memanggil KimJung.
"Jangan pergi dengan abang Chanyeol!Dengan Kakak Bomi ye???"kata Bomi untuk menhalang KimJung pergi kepada Chanyeol.
"Pergi ke abang Chanyeol!!"
"Kakak Bomi!!"
Haihh...mereka berdua berebut budak kecil.Sebernanya siapa yang kanak-kanak???KimJung ke atau Mereka berdua.
"Jaeya!Give me High-5"kata Jackson lalu memberi tangannya.Jaeya memeluk Mark dan tidak mahu melepaskan pelukannya.
"Ahaha...Kesian Jackson"
Manakala Junior,seronok bermain dengan Haeya dan tidak kisah ornag sekeliling.
Naeun memasuki taska tersebut dan diikuti dengan JB dan Kai."Kai!!"kata Chanyeol dengan ramah.
"JB!"Jackson meniru aksi Chanyeol.Chanyeol memberi jelingan tajam untuk Jackson.
"Naeun"panggil Bomi.
"Ehhh....comelnya dia!!Nama awak apa??"tanya Naeun dengan ramah.
"KimJung"
"Comelnya dia!!"Naeun mencubit pipi KimJung dan KimJung suka.Bomi dan Chanyeol hanya memandang.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...