Erine menunggu tempat yang dia yang mahu bermain dengan Mark."Mana Mark ni????Dah tak sabar bermain"bebel Erine.
"Dah lama tunggu?Sorry lambat"kata Mark.
"Tak mengapa..."kata Erine
"Nah pakai pakaian keselamatan sebelum bermain"kata Mark sambil memberi alatan keselamatan.
"Ouhh...okay!!Tapi tolong ajarkan"kata Erine.
Manakala situasi Exo,
"Korang jom mulakan...."kata Kai.
"Jap!Baekhyun aku teringin sangat nak tengok anak saudara kau..."kata Sehun.
"Kau tak tahu lagi ke,Sehun?Dia classmate dengan kita je"kata Chanyeol.
"Classmate???Maksudnya dalam kelas ada anak saudara kau ke,Baaekhyun?"tanya Sehun Baekhyun menangguk.
"Dan dia tinggal dengan aku"kata Baekhyun.
"Rumah ni???Chanyeol betul ke?Perempun ke lelaki??"amboii...Sehun.
"Perempuan.Takkan masih tak tahu..."kata Chanyeol.
"Siapa nama dia...Umm...Erine kan???"fikir Sehun.
"Betul"
"Baekhyun,Taeyeon tahu ke tentang Erine??"tanya Suho sambil regangkan badannya.
"Tak"jawab Baekhyun.
"Kalau aku bagitahu Taeyeon yang Erine anak saudara aku nanti dia layan Erine seperti puteri diraja.Kalau aku bagitahu kat Fans yang Erine anak saudara aku mesti mereka layan Erine seperti tuan puteri atau buli Erine.Lebih baik aku tutup identiti Erine"kata Baekhyun.
"Sudahlah...jom kita berlatih"kata Kai.
"MARK!Jangan jatuhkan aku!!!"jerit Erine sambil memegang badan Mark.
"Kan aku dah kata main skateboard susah....kalau buat imbangan dah susah"kata Mark.
"Aku nak berusaha nak main...."
"Haihh....kau ni!!"rungut Mark.
"Ehhh...itu bukan Mark ke???"tanya Bambam sambil menjilat aiskrim di tangannya kepada Jackson dan JB.
"Ehh...itu bukan ke Erine??"kata Bambam lagi.Bambam berlari kearah Mark dan Erine.
Jackson dan JB ikut sahaja Bambam sambil menjilat aiskrim di tangan mereka.
"Mark!"panggil Bambam.Erine dan Mark memandang Bambam lari kearah mereka.
"Alah...comel nya dia lari!!Macam budak kecil"kata Erine.
"Meh sini....alolo,comelnya budak ni!!"Erine mencubit pipi Bambam.
"Aku bukan budak kecil lagi!!"marah Bambam.
"Apa korang berdua buat kat sini?"tanya Bambam.
"Dating"jawab Erine.
"Dating?Mark betul ke???"
"Ahaha....comelnya.Tipu je,aku sedang belajar main skateboard dengan Mark"kata Erine.
"Hishh....jangan main-main dengan Bambam"marah Bambam.
"Apa yang korang berdua buat kat sini???"tanya JB sambil memandang Mark dengan jelingan yang tajam.
"Diorang berdua sedang ber-dating"kata Bambam.
"Dating???Wahh....untungnya kau,Erine dapat Mark"kata Jackson sambil mengangkat keningnya.
"Hahah....mereka berdua kena tipu!!"kata Bambam sambil memandang Erine.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...