Bonus Chapter untuk fans!!
'Dengan ini saya merasmikan bahawa esok adalah Hari Raya Aidilfitri'
"Yeahh!!Esok raya!!"jerit Bambam.
Mereka semua berkumpul didepan Tv selepas berbuka puasa bersama.
"Yess!!Esok raya!!"jerit Jackson."Fuuhh....setelah penat berpuasa akhirnya kita mencapai kegemilangan!!"kata Junior lalu menukar channel lain iaitu takbir raya yang begitu indah jika di dengar.
"Main mercun!!!"Jackson membawa mercun ke luar rumah dan diikuti dengan members yang lain.
"Esokk!!Raya!!"
Mereka seronok bermain bunga api dan mercun seperti orang yang habis peperangan dan diakhiri dengan senyuman
Junior dan Youngjae sambung makan setelah diumumkan esok adalah raya.Seperti kanak-kanak riang bermain mercun diluar rumah.
Junior mula masak rebus ketupat.
Ahh....semua keperluan untuk rayalahh!!!Esok classmate mereka mahu datang kerumah Junior untuk beraya.So,tuan rumah kena bersiap sedia untuk melayan tetamu esok.
Selepas bermain mercun dan bunga api,mereka semua menolong Junior untuk memasak.
Wuuu~
Seronoknya dapat kawan macam Got7.Manakala situasi Exo pulak....
Setelah perasmian esok adalah raya,
Mereka bersorak gembira siap berjoget lagi."Esookkk!!!Rayaaaa~""Nak pakai warna apa erkk,Esok??"
Semua masuk ke dalam bilik dan memikirkan warna baju apakah yang mereka perlu pakai.
"Hyung,nak pakai baju warna apa esookk??"tanya Sehun keada Suho.
"Hmmm...."
Exo memang ada banyak baju dan jenama dan warna pon sama.Cuma perlu pilih je...
"Esokk,kita pakai baju warna Hijau??"cadang Suho.
"Hijauu??"Semua keluar dari bilik.Masing-masing memegang baju melayu mereka yang berwarna-warni.
"Tadi tanya aku,bila jawab semua bantah!"Ehhhh!!Suho dah merajuk.
"Suho,hijau boleh lahh...."mereka semua akhirnya bersetuju dengan cadangan Suho.
Selepas beberapa minit,
Mereka semua memakai baju melayu yang indah sekali tetapi bukan untuk raya tetapi mahu takbir raya.
Satu rombongan pergi ke masjid untuk takbir raya.
Situasi Apink,
"Esokk!!Raya!!"
Namjoo membuka radio dan menguatkan radio aapbila mendengar lagu raya.
"Esookk!!Raya!!"
Mereka semua ber'Party'.Haihh....-_- orang suruh buat kerja apa yang patut tapi mereka hanya tahu
'Party'Haihh..geram pulak Author dengan anak dara niee....nak buat apa erkk kat diorang???
Hah!
Author:Perhatian!!Apink anda dipanggil sila pergi ke pejabat saya sekarang!!
*berhenti ber'Party' sebab boss dah panggil.Lari pergi pejabat Boss*
Chorong: Ada apa Boss panggil kami??
Author: Saya tahu kamu semua sedang ber'Party'.Jadi,saya ada kerja untuk kamu.
Apink: Kerja???!!
Author: Kemaskan bilik kamu yang bersepah!Saya mahu semua clean&clear.
*apink mula merungut*
Author: Kalau tidak,esok tak boleh raya dan baju raya kamu saya ambil
*Ugut* *Smirk**Apink bergegas ke bilik mereka masing-masing untuk mengemas*
Author: Senang je suruh mereka kemas *Smirk* *Ketawa jahat*
Esoknya,
Exo mula memakai baju melayu mereka yang berwarna Hijau.Tak kira,hijau daun,hijau pekat,hijau rumput tapi pastikan ada kehijauan itu.
Masing-masing bergaya di depan cermin."Ni songkok siapa???"jerit D.O sambil menunjukkan songkok yanh tiada tuan.
"Ouhh...itu aku punya"Baekhyun menyahut.
Got7 juga memakai baju melayu berwarna biru.Tema mereka adalah Biru la
Wahhh...hensem dan bergaya mereka memakai baju melayu.Rasa seperti Aishhh...geramnya aku tengok!!
Rasa macam,geramnyer aku tengokk!!! *Girly*
Apink juga turut menyambut raya setelah penat mengemas rumah yang bersepah.
Ada yang memakai dress dan ada yang memakai Gaun.Mereka tiada baju kurung kerana terbiasa memakai baju dress.
Ehh???Tunuunngguuu sekejap!Mana Erine??Ouhhh....Erine dia balik kampung.Kesian Erine.
Exo dan Apink serentak datang bersama datang rumah Junior.
"Asslamualaikum!!"Kai memberi salam."Waalaikumusslam!!Ehh...dah sampai!!Jemput masuk~"
Pembuli yang terkenal menjadi peramah??Wahh....ni berita gempak ni!!
"Selamat hari raya!!"mereka saling bersalam-salaman.
"Kami Got7 meminta maaf jikalau membuat salah ke...atau selalu buli korang"
"Takpe...ini hari raya.Sepatutnya saling maaf memaafi"
"Wahhh~sedapnya rendang ni!!Siapa masak??"puji Namjoo.
Yang lelaki saling maaf-memaafi tapi yang perempuan,makan je tahu...
"Biasalah...chef kami,Junior!!"kata JB.
Mereka semua berkumpul di ruang tamu.Semua bersiap sedia untuk tangkap gambar bersama.
"Selamat Hari Raya,Readerss!!!
Maaf Zahir dan Batin"
jerit mereka semuaa
*terharu sehingga mengeluarkn air mata*Keluar lagu raya~
**********************************
Selamat Hari Raya,Readers.
Minta maaf tau kalau salah silap.
Minta maaf kalau lambat update.Maaf Zahir dan Batin....
Lagi satu,
Bonus Chapter sempena hari raya,Sebernanya reka je~
Bayangkan mereka sambut raya.
Hehe...tapi chapter ni agak pendek kann??Ni seperti iklan-iklan raya tu...tapi versi Exo,Got7 dan Apink.♪SELAMAT HARI
RAYA AIDILFITRI♪★MAAF ZAHIR
DAN BATIN★What U Got?
I★GOT7
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...