Hari dimana Exo akan berangkat pergi ke Jepun.Erine menemani bapa saudaranya sebelum pergi ke Jepun.Dia juga menolong Baekhyun dengan menarik beg Baekhyun.
"Oppa,nanti bila oppa balik ke Korea.Oppa masih tinggal dengan Erine ke?"tanya Erine.
"Oppa balik ke Dorm dulu,lepas habis comeback.Oppa akan tinggal dengan Erine dan sekolah seperti biasa"
"Baekhyun!!"panggil seseorang.
"Manager hyung"Baekhyun melambai.
Manager Exo tunduk 90° apabila jumpa dengan Erine."Manager Baekhyun"kata Manager Exo.Erine membalasnya."Anak saudara dia"
'Diminta penumpamg kapal terbang KOXOX check in dengan cepat'
Suasana begitu awkard dan ennocement adalah ganti cenggerik yang 'Krik,Krik,Krik'
Aiisshhh!!!apa yang Author.mengarut ni???Sorry,kita balik ke story yang terbantut tadi.
"Ada apa Manager hyung jumpa Baekhyun??"
"Ouuhh...kita kena cepat.Kita check in dulu lepastu kita terus naik takut kalau fans mengejar"arah Manager Exo.
"Okay"Manager Exo meninggalkan mereka berdua.
"So,Erine.Oppa mahu berangkat..."
Mata Erine mula berkaca."Ouhh....don't cry.Give me a big hug"
Baekhyun mendepakan tangannya.
Erine memeluk Baekhyun memeluk dengan kuat.Mereka berdua saling berpelukan."Bye~"
"Bye,Saranghae oppa!!"jerit Erine.
"Saranghae too!!"Chanyeol mencelah.
-SKIP-
Got7 suka berkumpul di rumah Junior kerana banyak kemudahan di rumah Junior.Yugyeom sedang membuka account facebooknya.
"Exo meriahkan Jepun dalam beberapa hari lagii!!"
Artikel tersebut menarik hati perhatian Yugyeom.Dia membaca artikel tersebut bahawa Exo akan pergi ke Jepun dan tinggalkan Korea dalam beberapa hari.
"Exo tak ada kat Korea dalam beberapa hari"kata Yugyeom.
"Betul ke??"Semua tertumpu pada Yugyeom.
"Ye~Exo tak ada"jawab Yugyeom.
"Eloklah mereka tak ada.Mereka dah jatuhkan populariti kita.Inilah masanya kita naikkan balik populariti kita balik"kata Youngjae.
"Apa kata kalau kita buat perubahan??"cadang Junior.
"Perubahan macam mana???"
"Yelah,mereka dah jatuhkan populariti kita dan kita dipandang hina.Apa kata kalau kita mula berbaik dengan mereka dan naikkan lagi populariti kita??"
Semua terfikir dengan cadangan Junior.Ada kalanya setuju dan adanya tidak.
"Aku setuju!!"jerit Jackson diikuti dengan members yang lain kecuali JB.
Mesti mendengar persetujuan dari ketua.JB masih memikirkannya."Aku setuju"
"Ini rancangan aku,esok kita semua datang ke sekolah dengan awal termasuk kau,Jackson"
"Orait!!"
Di rumah AmeriThaiKong,
Mark,Bambam dan Jackson satu rumah.So,kita pendekkan nama mereka.Ameri(Mark)Thai(Bambam) Kong(Jackson).
Amerika-Thailand-Hong Kong.Pukul 5 pagi,
"Jackson!!Bangun kita dah lambat nak perginke sekolah"jerit Bambam sambil menggoyangkan badan Jakson yang terlena dalam mimpi.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...