Eunji masuk ke dalam kelas,
Dia memgelap peluhnya menggunakkan sapu tangan.Apink berkumpul di tempat Eunji kerana mahu mendengar tentang perkembangan Jackson."Eunji,apa yang berlaku??"tanya Namjoo.
"Uhh...penatnya"rungut Eunji lalu duduk di tempatnya.
"Cepatlah Eunji beritahu kami"kata Naeun.
"Japp~"
"Jackson tak apa-apa cuma dia ada luka sikit je...."kata Eunji.
"Sebab apa boleh jadi begitu??"semua memandang Eunji.Eunji megangkat bahunya kerana dia malas bercerita.
"Erine,kenapa senyap semacam je...rindu seseorang ke???"ejek Hayoung sambil melihat Erine memegang henfonnya.
"Tak adalahh..."
"Mesti rindu seseorang.Bagi tahulah siapa??"mereka semua beralih kearah Erine.
"Tak ada sesipalahh!!"
"Wuuu~"
Eunji menyiku Namjoo tiba-tiba.Namjoo memandang Eunji yang memberi isyarat kepadanya.Selepas melihat isyarat tersebut,Namjoo mengangguk faham.
"Umm...Hayoung.Apa kata kalau kita teman kita pergi tandas??"ajak Namjoo
"Tandas?Kan boleh pergi sendiri"
"Alahhh...jomlah!!"Namjoo menarik Hayoung keluar.
Members Apink yang lain berkumpul di tempat Erine setelah Namjoo membawa Hayoung keluar dari kelas.
"Erine,kitaorang nak beritahu kau yang kejap lagi birthday Hayoung.Kalau boleh kita buat plan hari jadi dia nak???"kata Chorong.
"Hari jadi Hayoung?Masa cuti,birthday Sehun.Sekarang Hayoung"
Tiba-tiba pintu kelas dibuka,nampaknya pembuli sudah sampai.Got7!!
Yahh....itu dia,mereka berjalan dengan sungguh bergaya memasuki kelas dan....tengok tu,Jackson sudah sembuh.Baru sahaja beberapa minit meninggalkan dia.Dah sihat.Itulah lelaki idaman.
"Apa korang bincang??"tanya Junior dengan ramah.
"Dengar macam best jerr"Youngjae turut masuk campur.
Apink dan Erine terkejut melihat kelakuan Junior dan Youngjae yang begitu ramah sekali dengan mereka semua.
"Nak masuk jugak"kata Yugyeom.
"Bincanglah dengan kitaorang sekali.Kan kitaorang classmate korang"kata JB.
"Umm...okay jer.Lagi ramai lagi bagus"
Got7 berkumpul jugak dan mereka turut mendengar perbincangan mereka.
"Macam ni,Birthday Hayoung dah nak dekat.Jadi,kitaorang bincang nak buat birthday party untuk dia"
"Ouhhh"Got7 mengangguk faham.
"Kita kena ada plan"
"Tapi idea tak masuklah"
Tiba-tiba telefon Erine berdering menandakan ada seseorang yang menelofonnya.
'Baekhyun Oppa'
Erine terus menjawab dan keluar dari kelas.Tinggal Got7 dan Apink sahaja dalam kelas."Apa idea korang??"
"Got7 buat party untuk dia nak??"cadang Jackson.
"Korang tujuh nak buat Party?Kat mana?"
Semua mata Got7 tertumpu pada Junior.Mereka semua mengangkat kening."Kenapa korang pandang aku macam tu??"tanya Junior.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...