Setelah meletakkan barang dan lain-lain merrka dibawa ke suatu tempat dan terdapat banyak creq dengan Kamera sekitar tempat tersebut.
Apink dan Got7 jauh sedikit dengan Exo dan Girls Generation kerana mereka tahu ini mesti khas untuk artis seperti mereka.
Exo dan GG terkejut terdapat banyak crew dan kamera.Mereka saling berpandangan.Suho dan Taeyeon sebagai ketua berjumpa dengan manager atau director.
"Apa yang mereka buat kat sini"tanya Baekhyun dengan berbisik dengan D.O
"Manalah aku tahu...."
"Kenapa mereka ada kat sini???"tanya Yoona ditelingan Yuri.Yuri mengangkat bahunya tanda tak tahu.
Suho,Taeyeon dan Cikgu mereka berbincang dengan director dengan penuh tanda tanya.Muka mereka seperti tidak puas hati.
Mereka semua melihat sahaja kelakuan Suho,Taeyeon dan cikgu mereka.
Selepas beberapa minit berbincang,
Cikgu mereka datang kearah anak muridnya begitu juga Suho dn Taeyeon.Cikgu Seeyoung mengajak mereka berkumpul di suatu tempat.
"Kenapa ada banyak kamera cikgu???"tanya Namjoo.
"Haihhh....manager Exo dan GG sedang membuat satu rancangan untuk mereka sempena cuti sekolah ni"Cikgu Seeyoung sedikit sedih.
"Jadi,kitaorang tak dapat cuti dengan Exo dan GG ke???"tanya Bambam.
"Bukan itu maksudnya,kamu semua classmate mereka kan???
Mereka mahu classmate Exo dan GG masuk juga dalam rancangan mereka""Apa?!"jerit Apink dan Got7 dengan Erine.
"Kami masuk dalam rancangan mereka???"tanya Eunji untuk kepastian.Cikgu Seeyoung mengangguk.
"Apa nama rancangan tu???"
"Holiday with Classmate Exo and GG(Singkatan shj)"
"Biar betul???"Cikgu Seeyoung mengangguk.
"Cepat director sudah panggil,
Kamu semua kena hafal skrip yang diberikan olehnya.Pendek je..."Cikgu Seeyoung menenangkan anak muridnya.-Skip-
Selapas memperkenalkan diri classmate Exo dan GG di depan camera bersama pasangan mereka.Mereka memulakan rancangan.
"Action!""Baiklah murid-murid semua,
Cuti kali ini lain sedikit,kita ada artis bersama dengan kita iaitu Exo dan Girls Generation.Jadi,lebih seronok jika ada mereka"-Skip-
"Baiklah....cikgu nak kamu mengambil kertas dalam balang.
Dalam kertas tersebut ada tugasan untuk kamu semua"Setiap pasangan mengambil setiap kertas dan tidak boleh dibuka."Baiklah kamu semua boleh buka kertas tersebut"
Mereka semua membuka kertas tersebut."Apa maksud baby kat kertas ni???"tanya Chanyeol lalu menunjukkan gambar bayi di kertas tersebut.
"Nanti,cikgu tak cakap apa-apa"
Chanyeol mengunci mulutnya."Nanti cikgu akan panggil setiap pasangan dan akan tunjukkan tugasan kamu.Kita mulakan dengan Hayoung dan Sehun"
Hayoung dan Sehun pergi kearah cikgu Seeyoung yang sedang memegang tugasan untuk mereka berdua.
"Kamu berdua dapat apa?"tanya Cikgu Seeyoung.
"Kami dapat gambar buku"kata Sehun lalu menunjukkan gambar tersebut di depan Camera.
"Ouhh....nah!Tugasan kamu,terus pergi ke tempat yang disebutkan"Cikgu Seeyoung memberi kad kepada Hayoung.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...