Bab 9-Love with teacher

3.2K 233 7
                                    

"Bambam!!"jerit Jiya apabila nampak Bambam jalan seorang diri.

"Jiya!!"Bambam melarikan diri.
"Tolong jangan kejar aku!!"pinta Bambam sambil berlari.

"Bambam!Aku nak tanya kau sesuatu lah!!"kata Jiya.

Bambam berhenti sambil menunggu Jiya datang."Apa benda??"

"Macam ni...Aku semalam nampak kau dengan Erine kat XXX dengan kawan yang lain.Korang semua apa kat sana??"

"Kenapa tanya aku??Tanya lah Erine!!"

Bambam baru sahaja mahu melarikan lari,tetapi dia terlanggar seseorang sehingga terjatuh.

Rambutnya pendek paras telinga.Matanya cantik.Mukanya putih melepak apabila terkena cahaya matahari.

"I'm Fall in Love"bisik hati Bambam.Bambam terus menolong perempuan tersebut.

"Sorry,tak sengaja"kata Bambam.

"Takpe...Comellah kamu ni"kata perempuan tersebut sambil mencubit pipi Bambam.

'Kenapa jantung aku ni??'bisik hati Bambam.

"Boleh tak kalau cikgu tanya mana pejabat??"tanya perempuan tersebut.

"Cikgu?!"terbeliak mata Bambam.

"Kenapa??"

"Tak ada apa-apalah...Mari saya tunjukkan jalan"kata Bambam.

"I'm Fall in Love with my teacher??Oh no"bisik hati Bambam sambil melihat muka guru yang diminati.

"Bambam,nak pergi mana tu??"tanya Jiya.

"Kita ada cikgu baru kat sini.Tetapi dia tak tahu mana pejabat"kata Bambam.

"Ouhh..nama kamu Bambam?Nama kamu pulak??"tanya guru tersebut.

"Saya Jiya.Nama cikgu apa??"

"Nama cikgu?Hmm...nama Cikgu.Kim Min Hyung(Okay tak nama tu??Heheh...)Tapi panggil cikgu,Cikgu Min"kata Cikgu Min.

"Kamu berdua kawan ke??"tanya Cikgu Min.

"Ye.Tapi lebih daripada kawan"Jiya memegang bahu Bambam.

"Comel lah korang berdua!!"Cikgu Min menarik pipi Bambam dan Jiya yang gebu.

"Jomlah,cikgu.Saya tunjukkan jalan pergi pejabat"kata Bambam sambil melihat muka cikgu Min.

Cikgu Min lagi tinggi daripada Bambam.Bambam terpaksa mendongak melihat cikgu yang ayu.

Bambam masuk kelas dengan muka bersalahnya.'Betul ke dia cikgu??'

"Bambam,kenapa dengan kau?Nampak gelisah je!!"kata Jackson.

"Aku dah jatuh cinta!"kata Bambam.

"Pfftt...jatuh cinta?Sepatutnya gembira!"kata Yugyeom

"Masalahnya,aku jatuh cinta dengan seoranng guru!!"kata Bambam.

"Apa?!"jerit GOT7.

"Masalah besar tu!!"kata Mark.

"Alamak!"

"Biar betul?Kau betul-betul jatuh cinta dengan dia??"kata Yugyeom untuk kepastian.

"Aku tak tahulah...aku rasa memangg jatuh cinta dengan dia!!"kata Bambam.

"Baiklah kelas...."cikgu Min masuk ke dalam kelas.Bambam sedikit terkejut.

"Ehh...Bambam!!"kata Cikgu Min apabila berjumpa dengan Bambam.Bambam menelan air liur dia.

"Cikgu!"panggil Sehun.

"Ye?"

"Guru baru ke???"tanya Sehun.

Tomboy Girl (Got7 Fanfic)Where stories live. Discover now