Selesai makan, mereka ke kedai lain. "Korang apa kata kita balik. Dah malam dah ni..." ajak Bomi. Dia risau dengan mesej yang baru sahaja dia baca.
"Wae? Rileklah... Mana ada apa-apa berlaku!!" Eunji menumbuk perlahan di lengan Bomi.
"Jomlah... Kita pergi tempat lain!!" mereka berseronok pergi ke kedai walaupun duit dah habis. Plan mereka akan menjadi.
Pukul 10:50 malam,
'Kepada semua pelanggan, shopping mall ini akan ditutup 10 minit lagi. Sila bergerak dengan cepat. Berhati-hati ketika pulang'
"Alamak! Dah nak tutup ke?? Sikit lagi boleh tak? Baru nak enjoy... " rungut Namjoo.
"Takpelah...."
"Jomlah....kita keluar! Nanti terperangkap dalam shopping mall ni. Aku tak tahu..." Akhirnya semua akan pergi meninggalkan shopping mall tersebut.
Misi birthday Bomi BERMULA!
Apabila tiba di van,
"Korang mana Erine pergi erkk??" Mereka berpura-pura terlupa tentang
Erine. Bomi pula sudah masuk ke dalam Van."Ha'ah...mungkin dia masih ada kat dalam! Jom kita pergi cari dia!!" Hayoung mula berlakon.
"Jom!! Bomi, cepatlah tolong kitaorang cari Erine. Baru aku perasan dia hilang" kata Eunji lalu membawa Bomi keluar dari van.
Mereka kembali memasuki Shopping Mall tersebut. Nampaknya semua orang sudah pergi balik rumah. Tinggal mereka berenam di dalam.
"Alamakk.... Perut aku sakit!!" Namjoo memegang perutnya.
"Kenapa?" tanya Chorong."Aku nak pergi tandas sekejap!!" Namjoo berlari ke tandas. Mereka meneruskan pencarian Erine.
Naeun yang menunggu Namjoo di tandas melihat jam tangannya.Tiba-tiba mulutnya ditekup,
Naeun tidak dapat mengeluarkan suara. Dia dibawa oleh seseorang pergi suatu tempat."Mana Naeun dan Namjoo ni? Takkan Namjoo buang air lama sangat??" fikir Chorong.
"Tulahhh..."
Tiba-tiba lampu terpadam,
Menandakan Shopping Mall sudah ditutup. Gelap gelita. Tak nampak apa-apa."UNNieeee~" Hayoung menjerit tetapi suaranya semakin lama semakin perlahan. Dia juga ditarik seperti Naeun. Siapa yang menarik mereka.
"HAYOUNG!! mana kau??" Tanya Bomi dengn risau. Tiada jawapan
"Eunji!! Chorong!!" Bomi seperti orang buta mencari tongkat.
"Bomi!! Eunji memegang tangan Bomi ketakutan. "Tempat ni seramlah!!" Chorong juga memegang tangan Eunji.
"Jom cari Hayoung! Naeun dan Namjoo... Kita mana boleh keluar tanpa mereka!!" Chorong sangat mengambil berat tentang members.
Perlahan-lahan mereka berjalan, akhirnya mereka ternampak jalan yang diterangi jalan. Mereka berlari pergi ke jalan tersebut.
"Mana Hayoung,Namjoo dan Naeun? Takkanlah mereka hilang!!" kata Eunji ketakutan. Dia melihat seluru tempat, gelap gelita kecuali jalan yang mereka berdiri.
"HAYOUNG~ NAMJOO~ NAEUN~ Mana korang??" jerit Bomi.
Chorong berjalan seorang diri ke laluan yang lain. Lampu suluh pada telefon pintarnya mampu menerangi jalan yang dia lalu.
Tiba-tiba mulutnya ditekup,
Telefon yang dipegang jatuh tetapi lampu tersebut tetap terbuka."Chorong unnie?" Eunji dan Bomi pergi kearah cahaya dari telefon Chorong.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...