Bab 11-Shopping(part2)

2.7K 226 5
                                    

"Boleh kitaorang makan dengan korang tak???"tanya Mark apabila dia tak selesa mereka beranggapan dia dan Erine ber-dating.

"Jomlah...lagi ramai lagi bagus"kata Min.

Erine dan Mark pindah ke meja lain dan duduk bersama dengan Cikgu mereka dan kawan-kawan.

"Kamu berdua cari apa kat Shopping Mall???"tanya Min.

"Kitorang cari skateboard untuk Erine sebab dia selalu pinjam saya punya skateboard"jawab Mark.

"Ouhh...Cikgu ada kawan yang jual skateboard kat sekitar Shopping Mall ni!"

"Yeke Cikgu???Wahh...tak perlulah kita cari lagi"kata Erine sambil menyiku lengan Mark.

"Lepas makan,kita pergi ke kedai tu???Nanti boleh minta diskaun"

Makanan pon sudah tiba,mereka semua makan dengan selera terutama sekali,Jiya.Si kuat makan.

Selepas makan,mereka pergi ke kedai yang dimaksudkan oleh Min."Wahh...banyaknya Skateboard!!"puji Erine sambil melihat koleksi papan luncur.

"Nahh....Erine,pilih skateboard mana yang Erine suka"kata Mark.

"Selamat datang"kata pekerja tersebut dengan ramah.Mereka berdua hanya tersenyum.

Erine melihat koleksi skaeboard."Erine-ahh,cuba tengok ni"panggil Jackson.

Erine datang kearah Jackson."Cantik tak??"tanya Jackson sambil menunjukkan skateboard warna pink dan hello kitty.

"Kau ni!Mentang-mentang aku perempuan!!"Erine memukul lengan Jackson lalu mencari skateboard lain.

"Erine"panggil Mark.

"Rasanya skateboard ni sesuai"kata Mark sambil menunjukkan skateboard warna biru laut dicampir dengan warna putih seperti awan di langit.

"Walaupun agak simple tapi cantik"Erine suka warna dan coraknya yang harmoni.

"Lebih baik beli daripada yang seperti lelaki sangat"kata Mark sambil melihat skateboard yang menampal sticker tengkorak dan lain-lain.

"Warna sungguh harmoni.Cantik!Pandai kamu pilih"puji Min.

"Terima Kasih cikgu"

"Biar cikgu bayarkan.Boleh minta diskaun"kata Min.

Selepas membayar skateboard tersebut.Misi Erine dan Mark sudah selesai mahu beli skateboard.

"Terima Kasih,cikgu!Kerana menolong kami hari ni"kata Mark dengan senyuman manisnya

"Sama-sama.Kamu berdua nak balik ke??Alaa...baru je nak berseronok"

"Minta maaf,cikgu nanti bapa saudara saya marah kalau balik lambat"kata Erine.

"Takpe...Bye~"mereka semua melambai kepada Erine dan Mark.Erine dan Mark membalasnya.

"Jomlah...kita sambung shopping"ajak Namjoo.

"Jom!"

Bambam berjalan sebelah seperti ibu dan anak.Bambam seperti anak kecil yang selalu dengan ibunya.

'Kenapalah aku jatuh cinta dengan seorang guru!!Tolonglah!!Dia seorang guru!!'bisik hati Bambam sambil melihat Min.

"Bam,mari sini sekejap"Namjoo menarik lengan Bambam.

"Ada apa?"

"Cuba tengok baju ni,Bambam sesuai dengan baju ni"usik Namjoo sambil menunjukkan baju bayi lelaki.

"Aipp....aku bukan bayi!!"Bambam terus pergi."Hiishh...nak bergurau pon tak boleh!!Kan best kalau keluar dengan Exo"

"Kenapa nampak sedih je??"Tiba-tiba Jackson datang.

Tomboy Girl (Got7 Fanfic)Where stories live. Discover now