Setelah berseronok bercuti akhirnya mereka balik ke sekolah mereka dan Erine semakin sembuh.
"Sekolah...."rungut Namjoo.
"Sekolah...."muka Apink kian berubah apabila menyebut tentang sekolah.
Apabila masuk ke dalam kelas,mereka mendapati Exo lebih awal dari mereka."Awal sampai..."puji Eunji.
"Biasa~"Kembang hidung Exo mendengar pujian Eunji.
Setelah beberapa minit,JB dan Junior pulak yang datang dan diikuti dengan Yugyeom,Youngjae,Mark dan Bambam kecuali Jackson.
"Fuyooo~aku dah lambat datang ke sekolah!!!"Erine terus mengunci pintu rumahnya lalu mengambil skateboardnya dan terus pergi ke sekolah.
Sambil bermain skateboard,dia sempat makan roti untuk alas perut dan menyikat rambutnya.
Wahh...Erine ni memang bijak.Dia terserempak denngan Jackson sednag berlari mungkin dia pon lambat ke sekolah."Weyy...Jackson!!"sapa Erine.
"Erine?"Jackson berhenti lariannya.
"Kau lambat nak pergi sekolah juga ke???"Erine berjalan beriringan dengan Jackson.
"Ha'ah...aku dah lambat"
"Aku ponn..."
"Jomlah kita kena cepat!!!"ajak Jackson lalu sambung lariannya.Erine juga turut serta.
Pintu pagar sudah ditutup dan itu maksudnya mereka berdua dah lambat."Kita dah lambat"
Mereka berdua mencari idea untuk memasuki ke dalam sekolah."Apa kata kalau kita panjat???"cadang Erine.
"Umm...okaylah!!"Jackson setuju dengan cadangan Erine.
"Tinggi sangat tembok ni!!"rungut Erine sambil melihat tembok yang 2 kali ganda daripada tingginya.
"Apa kata kalau aku tolong kau??"
"Boleh ke??Aku ni berat...nanti tulang belakang kau patah"
"Boleh je...percaya cakap aku"
Jackson menolong Erine memanjat tembok tersebut dan akhirnya berjaya dan mereka berdua mati akal
'Macam mana pulak dengan Jackson?'
Jackson adalah atlet yang terkenal,jadi dia boleh memanjat tembok tu dengan sendiri seperti ninja pulak.
"Jomlah kita pergi"ajak Erine apabila Jackson memasuki kawasan sekolah.
Mereka berlari menuju ke kelas.Nasib baik guru mereka tidak memasuki kelas lagi.Kalau tidak,kena dengar bebelan percuma dari guru tersebut.
"Hah~lambat datang sekolah"ejek Chanyeol.
"Senyaplah kau!!"
Waktu rehat,
"Ahh~penatnya!!Nak tidur sekejaplah"kata Erine lalu meletakkan kepalanya diatas meja.
"Aduhh....laparnya!!!"rungut Jackson.
Semua sudah keluar rehat kecuali Got7 dan Erine."Dia tak lapar ke??"bisik Jackson di telinga JB.JB mengangkat bahunya.
"Biar jelah dia...nak tidur ke,nak makan ke,suka hati dia..."kata JB lalu keluar dari kelas.
"Kenapa JB nampak marah??"tanya Jackson yang pelik melihat perangai JB tiba-tiba berubah.
"Entahlah!!"
"Erine tak makan ke???"tanya Eunji kerana Erine kelihatan ketiduran di kelas
"Entahlah!!"
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...