(Part 2)

2.1K 149 1
                                    

Bomi+Junior sedang berjalan menuju ke taska yang dikatakan oleh guruya sebentar tadi.Manakala tiga lelaki yang lain berada di belakang.

"Kat mana errkk,taska tu??"tanya Bomi samil memegang kad tersebut.

"Mungkin kat depan tu"ujar Junior.

Camera man sedang merakam mereka berdua manakala dibelakang.
"Boleh tak kalau kau jangan layan"marah Chanyeol apabila melihat Jackson melayan fans Chanyeol.

"Biarlah...."

"Hai!!"ramah Chanyeol sambil melabaikan tangannya.

"Dalam kelas,dia lah paling bising!!"ejek Jackson depan fans Chanyeol.

"Boleh tak jangan kacau"marah Chanyeol.

"Baiklah...kita buat taruhan"

"Taruhan apa pulak ni??"

"Hai,korang semua?!!Kamu semua boleh tolong tak?Tolong pilih diantara kami berdua yang mana perlu ada ramai fans???"jeri Jackson.Semua orang memandang.

"Dalam kiraan 3.Pilih mana yang korang pilih"

"1"

"2"

"3"

Satu perlima memilih Jackson,
Dua perlima memilih Chanyeol

Aik?baru tiga perlima!!Mana yang lebih???Hahh.. Nampaknya orang ketiga ialah

"Mark?!"

Mereka berdua terkejut apabila mendapat tahu Mark yang orang ramai pilih.

"Err..."Mark menggaru lehernya.

"Lebih baik korang bertiga jalan cepat!Nanti fans mengejar"kata Director.

Mereka semua berjalan secepat yang mungkin.

Pintu taska dibuka,

"Annyeonghaseoyo"ujar Bomi lalu diikuti dengan Junior.

Ada tiga kanak-kanak berada dihadapan mereka berdua.Dua kanak-kanak perempuan dan seorang kanak-kanak lelaki.

"Annyeong!!!"kata Bomi ramah kepada seorang kanak perempuan yang bernama Jaeya.

Matanya mula berair."Janganlah nangis..."kata Bomi apabila melihat Jaeya.

"Hai!"kata Junior pergi ke kanak-kanak perempuan yang lain.

Senyuman terukir di muka,namanya Haeya(kakak Kembar kepada Jaeya)."Awak kembar dengan dia ke?"tanya Junior sambil menunjukkan Jaeya.Haeya mengangguk.

"Ahh!!Comelnya!!"kata Jackson kepada seorang budak lelaki.Dia mencubit pipi.

"Hai~"kata Mark dengan ramah.

"Hello"kata Chanyeol.

"Tiga kanak-kanak ini akan memilih salah seorang dari kamu berlima,yang mana lagi bagus menjaga mereka bertiga.dan yang last akan dapat denda"

Situasi kumpulan Chorong,

Chorong dan Suho berjalan bersama untuk menaiki roller coaster yang ditugaskan untuk mereka.

"Nampak seram"

Yegyeom dan Yoona baru sahaja menaiki roller caster dan rambut mereka Serabai."Kenapa dengan korang berdua??"tanya Chorong sambil membetulkan rambut Yoona.

"Kitaorang kena naik roller coaster"

"Lahh...baru naik je sekali,dah rambut serabai macam tak pernah mandi"usik Suho.

"Masalahnya,roller coaester kat sini ada Enam!!Dan kita perlu naik ke-enam roller coaster tu!!"

"Ada Enam???"jerit Chorong dan Suho serentak.Yugyeom mengangguk.

Tomboy Girl (Got7 Fanfic)Where stories live. Discover now