Apink duduk berborak kosong semasa waktu rehat.
"Sekarang berita dah hangat apabila
Baekhyun Exo dan Taeyeon Girl Generation satu sekolah dan satu kelas.Saya sebagai classmate Baekhyun begitu terkejut.Saya Namjoo sebagai pemberita memberikan laporan"kata Namjoo yang berlakon sebagai pemberita."Hahah..."ketawa mereka berenam.
"Baiklah...kita akan mendedahkan perangai Exo yang seberna di dalam kelas.
Chanyeol adalah paling bising dalam kelas.Baekhyun dan Do berborak seperti pengintip.Kai pulak suka sangat main bola keranjang semasa waktu pendidikan jasmani.Sehun juga pembising dalam kelas tetapi dia tempat kedua.Suho?Berlagak macam dia seorang ketua kelas padahal Bomi"kata Namjoo."Hai,Saya pemberita Eunji. Semenjak kebelakangan ini,GOT7 sudah tidak lagi popular seperti dulu kerana disebabkan artis terkenal datang sekolah kami dan satu kelas dengan kami.Saya dapat merasakan yang Got7 sangat jeles dengan artis tersebut"kata Eunji.
"Hahah...kesian Got7"ejek Hayoung.
"Kitaorang dengar lah!!"jerit Jackson dari jauh.
"Whoppss...mereka dengarlah!!!Ahaha..."
"Kalau korang kan,korang pilih Exo atau Got7?"tanya Naeun.
"Exo!!"jawab mereka semua.
"Kalau korang mahu boyfriend dari Exo.Siapa korang semua pilih??"tanya Naeun.
"Entahlah..."
Tiba-tiba Jackson dan Bambam datang kearah mereka."Aku tahu!!"kata Jackson.
"Chorong dengan Suho,Hayoung dengan Sehun.Umn...Namjoo dengan Do.Eunji dengan Chanyeol.Naeun dengan Kai"
"Bomi??"
"Dengan Baekhyun"kata Jackson.
"Tapi Baekhyun dah ada Taeyeon!Nanti dia marah macam mana??"marah Bomi.
"Aku main sebut je..."kata Jackson.
"Aku dengan Do??Tak naklah...Do pendiam dah macam benda"kata Namjoo.
"Mark seorang pendiam tetapi dia ramai peminat"kata Bambam.
"Dengan Kai?Okaylah jugak..."
"Apasal dengan Chanyeol??Dia tu bisinglah!!Namjoo sesuai dengan Chanyeol sebab mereka berdua bising"bantah Eunji.
"Kau!!"
"Aku dengan Sehun?Sehun pon bising.Kalau boleh nak orang kuat bersuka seperti Kai"kata Hayoung.
"Ehh...aku pon kuat bersukan apa!!"kata Jackson sambil mengangkat keningnya.
"Kau Exo ke???Bukan kan??"ejek Hayoung.
"Dengan Suho?Umm..."Chorong masih berfikir.
"Okaylah kau dengan Suho.Dia pandai jaga kau dengan elok"kata Bambam.
"Kalau tak nak Suho,ambil aku,wahai Chorong"usik Jackson.
"Lebih baik dengan Suho daripada dengan Jackson"
"Jackson pon okay apa!Dia seorang kelakar,kuat bersukan.Ciri-ciri lelaki idaman bagi semua perempuan"puji Naeun.
"Yelahtu..."
"Terima Kasih,Naeun.Nasib baik ada orang memahami aku"kata Jackson.
"Bambam okay apa,semua orang dengan lelaki yang comel"puji Namjoo.
"Ouhh...terima kasih"kata Bambam.
"Cepatlah...korang semua pilih siapa?"kata Jackson.
"Kalau aku,aku suka lelaki suka buat lawak"kata Naeun.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...