Bab 17-Yakin

2.1K 142 19
                                    

Bermula kisah Erine dan Got7~
(Sebab mereka watak utama)

Seperti biasa Mark dan Erine pergi ke tempat biasa mereka main skateboard.Luka-luka masih ada dimuka Mark kerana pukulan Chorong.

"Hahaha...kesian dia"ejek Erine.

"Hishh..senyaplah!Sakit tahu tak??"marah Mark sambil melihat luka-lukanya pada cermin.

"Jangan pegang sangat luka tu nanti berdarah"kata Erine lalu duduk sebelah Mark sambil melihat Mark.

"Orang dah beri amaran.Jangan sentuh nanti berdarah"

"Arghh!!!"Luka tersebut berdarah.

(Mark ni degil lah!!!)

"Kan aku dah kata!!"Erine mengeluarkan tisu lalu memberi tisu tersebut dan lap.

"Tulah....orang dah kata jangan kacau!!"kata Erine sambil membersihkan luka tersebut.

"Erine!!"panggil Chorong.

"Ehh...Chorong!!"Erine menekan luka Mark.

"Erine!!Sakitlah!!"marah Mark.

"Sorry-Sorry"

"Mark,sorry kalau aku pukul kau kuat sangat"kata Chorong.Dia juga membawa Plaster.

"Takpe~"

"Biar aku bersihkan luka Mark"kata Erine.

"Ehhh!!Takpe!Biar Chorong je"tolak Mark.

Erine sedikit sedih mendengar tolakan Mark.Chorong membersihkan luka Mark dan menampal Plaster tersebut dimuka Mark dan Erine memerhatikan sahaja.

"Dah siap!Mark sorry tau kalau masih sakit lagi.Harap kau maafkan aku"pinta Chorong.

"Kau dah bersihkan luka ni,dah cukup.Aku maaafkan kau"ayat Mark tak boleh blahh...

"Thank you,Mark!!Dahlah...nak pergi dulu.Bye~Erine!Mark!!"ayat terakhir Chorong sebelum pergi.

"Aku nak balik"kata Erine.

"Awalnya!Baru je nak main"

"Aku tak ada mood untuk bermain"Erine meninggalkan Mark seorang diri.

'Kenapa perangai dia berubah??'bisik hati Mark.

Erine pergi ke satu tempat untuk tenang fikirannya.Musik yang tenang membolehkan dia boleb tenang.

Dia pergi ke kelas piano.Dia pandia dengan bermain piano sejak sekolah rendah lagi tetapi dia berhenti belajar kerana dia terpaksa pindah ke tempat lain.

Kelas piano tersebut besar.Dia pergi ke bilik khas untuk tenangkan fikiran.Sebelum masuk,Dia mendengar alunan piano yang begitu merdu di dalam bilik.

Erine berdiri di depan pintu sambil mendengar alunan piano yang indah.Dia membuka pintu tersebut dengan perlahan kerana mahu melihat siapakah yang mainkan piano begitu indah.

Seorang lelaki menarik perhatian Erine.Jari jemari masih bermain.Musik tersebut masih indah didengari.

Lelaki tersebut berhenti main dan dia mengeluh.Erine begitu terpegun dengan bakat yang ada di dalam diri lelaki tersebut

Erine masuk ke dalam bilik khas tersebut sambil menepuk tangannya.
Lelaki tersebut terkejut.

"Sedaplah lagu tadi"puji Erine.

"Terima kasih"lelaki tersebut tunduk kerana dia tidak mahu menunjukkan mukanya.

"Tak perlu nak malu...boleh tak tunjuk ajar tentang lagu tu??"

Tomboy Girl (Got7 Fanfic)Where stories live. Discover now