Yeni hayat, Yeni pişmanlıklar

319 17 1
                                    

***
Ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Nereye gittiğimi, oraya giderken kiminle tanışacağımı bilmiyordum. Ne yapacağımı bile bilmiyordum. Kalbim bu konuda oldukça hızlı atıyordu. Gerçekten bildiğim tek şey A kompleksini bulmam gerektiğiydi ve ben B ve C dairelerinin ortasındaydım. New York Eyaleti'nde büyüdüğüm için şehirde pek fazla zaman geçirmedim. Büyük şehre en çok yaklaştığım an, New York Times tarafından yayınlanan bir dergide yer almamdı. Ancak benim resmim sadece sağ alt köşedeydi ve kıvırcık saçlara nasıl uygun bakım yapılacağına dair küçük bir başlık vardı. Yavaşça duran arabamın titreşimini hissettim, bu düşüncelerimi böldü.

"Kahretsin!" diye içimden küfrettim.

Frenler devreye girdi ve her şey kapanınca hafif bir gümbürtü duyuldu. Cebimden telefonumu çıkardım ve öfkeyle açtım. Dairemin broşürünü buruşturup açarken en azından bazı yol tarifleri veya bu konuda yardım alabilmek için müdürün telefon numarasını çevirdim. Kapıyı açıp dışarı çıkmaya çalıştım. Ben buna çıkmak diyemem, tam anlamıyla kıçımın üstüne düştüm. Ayağa kalktığımda, birisi diğer hattan telefonu aldı. Kendime çeki düzen verdim ve bağlanmalarını bekledim.

"Merhaba Lukas konuşuyor! Bugün size nasıl yardımcı olabilirim?" diye beni neşeyle selamladı.

Çok fazla alay konusu olmamasını umarak boğazımı temizledim. Her ne kadar kesinlikle öyle olsa da.

"Merhaba, A kompleksindeki 206 numaralı odayı kiraladım, ancak arabam B ve C binaları arasında çalışmayı bıraktı."

Lanet arabama bakarken homurdandım ve bulunduğum duruma gözlerimi devirdim.

"Doğru.. bu odada yeni bir kiracımız olduğunu görüyorum. Adınızı ve soyadınızı alabilir miyim lütfen?" diye sordu.

Parmaklarımı kütleterek.

"Evet, Angelina..." Durdum ve ona yazması için zaman tanıdım.

"Levine." Kekeledim, kendimi tekrar etmemeyi umarak boğazımı temizledim.

Dilini şaklattı.
"Anladım!" Sesinde bir gülümseme vardı.

"Yani rezervasyon hala geçerli, ancak iki hafta boyunca herhangi bir iletişim veya ödeme yapılmaması durumunda kiralama otomatik olarak sona eriyor. Sadece bir hatırlatma!"

"Evet evet..." Telefonda sessizce alay ettim.

"Bir çekici göndermenin herhangi bir yolu var mı?" Turuncu gökyüzüne baktım.
"Hava biraz karanlık olmaya başladı."

"Mhm. B ve C mi dedin? Bahçeye yakın mı?" Ayrı bir telefondan bir numarayı çevirerek sordu.

"Evet! Buraya ne zaman geleceklerini düşünüyorsunuz?" Diye sordum.
Karanlığa yalnız yakalanmayı gerçekten istemiyordum, özellikle de bu bölgede.

"Muhtemelen yaklaşık... 15 dakika. Yapabileceğimin en iyisi bu, umarım sorun olmaz."

"Teşekkür ederim Lukas, bu mükemmel!" Neşelendim,
dudaklarımda gerçek bir gülümseme vardı.

Rahat bir nefes aldım. Telefonu aniden kapattım ve çekicinin gürültüsünü duymayı bekledim.

Hızlı olmasını umuyordum. Arabama geri döndüm, kapıyı kapattım ve kilidi parmağımla bastırdım. Evde sahip olduğum bazı eski dostlarımı hatırlıyorum. Bir kız gerçekten meraklıydı ona taşınacağımı söylediğimde biraz fazla heyecanlandı ve bilgi almak için beni sorguya çekti. Çetelere karşı her zaman takıntılıydı ve yasa dışı araştırmalar yapması onu burada görünüşe göre şiddetleri ile insanlara ne kadar acımasızca davrandıklarıyla tanınan gerçekten ünlü bir yarışçı grubunun olduğunu keşfetmeye yönlendirdi. Ancak bu genel alanda değillerdi. Onlar daha çok LA'ın derinliklerindeydi. Tam merkezdeydim. Ama yine de herhangi bir yerde olabilecekleri düşüncesi korkutucu. Boğazımı temizledim ve iç çekerek telefonumu kontrol panelinin üzerine koydum. Ellerimi başımın üstüne koydum ve günün bitmesini dileyerek gözlerimi kapattım. Yeni başlangıcımın 'Yeni hayat, Yeni pişmanlıklar' anlarından biri olmayacağını umuyordum ama kartlarımı doğru oynayıp oynamadığımı öğrenmemiz gerekecek. Tamponlarını arabamın tepesine bağlayıp beni uzaklaştıran çekici kamyonların farlarının parlak, umut dolu ışığını görene kadar bekledim. Harcayacak birkaç dolarım vardı, evde gerekli hazırlıkları yaptıktan sonra sokağın karşısındaki markete koşup benzin alabilirdim.

+++

İşçiler gitti ve ben de girişin yanındaki dolaptan bir tekerlekli taşıyıcı alıp birkaç eşyamı boşalttım. Çantamı ve arabayı alıp içeri girerken arabamı kilitledim. Güçlü klima yüzüme tokat atıp ciğerlerimde soğuk, tazelenmiş bir his bıraktığında rahat bir nefes aldım.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin