Sinir Krizi

93 13 6
                                    

***

Dudaklarımızın birleştiğini hissettim, elleri saçlarımdan ve sırtımdan aşağı kaydı. Ellerim omuzlarında gezindi, kucağımda bir sıcaklık hissettim. Dudakları yumuşaktı ve bunu onunla daha önce hiç yapmamıştım. Bana bu kadar yumuşak davranması benim için yeni bir deneyimdi. Geri çekildi ve beni köprücük kemiğimden öptü.
Parmakları sırtımda ve gömleğimin altında dans ederek sırtımın küçük kısmını tuttu. Köprücük kemiğimde küçük mor bir iz bıraktı ve birkaç tane daha bırakarak boynuma doğru ilerledi.

"Ne yapıyorsun?" Parmaklarımı saçlarında gezdirirken sordum.

Şikayetçi değildim, gerçekten hoşuma gitmişti.

"Benim olmasını istediğim şeyi işaretliyorum." Ağrıyan çenemi nazikçe öperek fısıldadı.

Sözleri bana kelebekler verdi.
Normalde yapmazlardı ama bu sefer kesinlikle yaptılar.

Derinin yakından nasıl göründüğünü merak ederek ellerimi sırtından aşağı indirmeye devam ettim. Gömleğini kaldırdım, sıcak tenini soğuk elimin altında hissettim. Ellerini belime doladı ve beni kaldırdı, böylece bacaklarımı kalçalarının etrafında bağdaştırdım ve beni tutuyordu. Çenemi ve boynumu öpmeye devam etti ve arada bir yumuşak bir inilti çıkardı. Anı yaşıyordum, kesinlikle boşa harcamıyordum.

"Ben çok, çok üzgünüm." O öptü. "Artık seni incitmemeye çalışacağım." Beni tekrar öptü.

Sanki beni kendinden başka herkesten koruyor gibiydi, ne zaman değişeceğini asla bilemezdin.

*Bill'in bakış açısı*

Boynundan öptüm ve nefesimin altında titrediğini hissettim. Ne zaman altımda olsa, onu ezmek istiyordum. Ona vurmak, ağladığını duymak istiyordum. Ama beni sevmesini istiyordum ve arzularımı beslemenin ve onu incitmenin benden daha çok nefret etmesine neden olacağını biliyordum. Beni öpmesi, dokunuşumdan zevk alması inanılmazdı. Elinin sırtımda aşağı yukarı kaydığı hissi.. onu sevdim daha da iyiydi. Saçları gözyaşı ve şeker gibi kokuyordu, teni yumuşacıktı. Dilinin arasından yumuşak bir iniltinin çıkmasına izin verdi ve ben de gülümsedim.

"Bunu beğendin mi?" Elim sırtına gittiğinde tenine karşı söyledim.

Cevap vermedi, sadece nefesini verirken başını benimkine koydu. Aslında kızgındım, sadece bilmesini istemedim. Tom gelip bana onunla çok kolay seks yaptığını söylediğinde, onu atmak, ona vurmak, dövmek, kanını akıtmak ve merhamet dilemek istedim ama yapmamaya karar verdim. Tom haklıydı; onu benim yapmanın tek yolu ona karşı nazik olmaktır. Ona istediği gibi hafifçe dokun. Dudaklarımı omzuna bastırdım, ellerimi geniş kalçalarına sardım. Onun için yumuşamaya ihtiyacım vardı - bunu yapmaya istekliydim.

Tom sorumluluğu üstleneceğini söyledi.

*Tom'un bakış açısı*

Angelina için hissettim, hissettim. Ama sonuçta o sadece bir kadın. Benim için en önemli şey Bill'in.
Georg'un ve Gustav'ın iyiliği.
Evet, bu iyi bir seksti ama kontrolü ele alma fırsatını gördüm ve değerlendirdim. Yani, ben abiydim - bu sadece adildi. Çok suçlu değildim, sadece planımı bozmak istemedim. Gerçekten ona baktığımda tek gördüğüm seksti ve kadınları hep böyle görmüşümdür. Gözlerindeki korkuyu izlerken kapıyı kapattım ve 'Özür dilerim' dedim. Yüzümdeki sahte somurtkanlığı silip yerine kendini beğenmiş bir gülümsemeyle kapıyı kapattım. Dudak halkamı dilimle çevirerek sinsice merdivenlerden aşağı indim. Merdivenlerden aşağı indim, mutfağa. Gustav orada sigara içiyordu, Georg ise kartları karıştırıyordu.

"Oyuna mı başlıyorsun?" dedim yumruğumla Gustav'ın omzuna çarparak.

Sigarayı ağzından çıkardı ve gülerek yüzüme üfledi.

"Evet, kıçına oturt ve oyna."
O masaya yaklaşırken bana gülümsedi.

Georg kartları dağıtırken bize baktı.

"Kazanan yeni yeri seçecek." O gülümsedi.

"Ben varım." cevap verdim Şu anda içinde bulunduğumuz ev yeterince iyi değildi. Evet, lükstü ama ideallerimize uymuyordu.

Oturur oturmaz Angelina'yı düşünüyordum. Kendi kendime güldüm, o bizim için mükemmeldi. Beni kontrol altında tutmak için küçük bir numara. İşin başına geçtiğimde, ondan kurtulabilirim. Bir sigara yaktım, dumanını burnumdan üfledim.

Çok kolaydı.

*Angelina'nın bakış açısı*

Ellerinin sıkılaştığını ve sertleştiğini hissettim ama acı verici bir şekilde değil. Dudaklarımı yumuşak bir şekilde öptüğünde bileklerimi sıkıştırarak kollarımdan aşağı kaydılar. Dilini alt dudağımda gezdirdi, diline saplanan metalin sıcaklığını hissetmek beni ürpertti. Dudağımı ısırdı ve beni duvara yasladı. Kendini bana bastırdı ama
onu durdurmadım. Hoşuma gitti ve itiraf etmekten utanmadım.

"Aşağı inmeliyiz." ağzıma dedi. "Senin sesini yükseltmek istemiyorum."

Gülümsedi, sözleri beni biraz telaşlandırdı. Gözlerimi açtım ve onun gözlerine baktım. Sarhoş ediciydiler ve ben sadece beni bütün olarak yutmasını istedim.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin