***
Ateş ettim ama silahın sarsıntısından kaynaklanan basınç merminin tekrar omzuma girmesine neden oldu. Çığlık attım ama acıdan değil. Hayal kırıklığıyla çığlık attım, neden hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor?
"Angelina!" Bana doğru koşarak geldi.
"Dokunma bana" diye bağırdım.
Silahı tekrar kaldırdım ve bu sefer ona doğrulttum. Susturulmadı, herkes sesini duydu. Ses, gevşek omzumdaki zonklamadan ağlayarak kulaklarımı çınlattı.
"Aşksız büyüdüm.. İhmal edildim. Los Angeles'a yeni bir başlangıç umuduyla taşındım - ama olmadı. Bir çeteye sürüklendim."
Hala bağırıyordum, silahı yüzüne doğrultuyordum.
"Sonunda bana her zaman hasret kaldığım nazik, sevgi dolu dokunuşu veren birini buldum ve sen onu öldürmek zorunda kaldın.
Ben ne için yaratıldım?" dedim şimdi sessizce."Senden kaçış yok. Üç kez kendimi öldürmeye çalıştım, uyuşturucu, alkol ve sigara bağımlısı oldum, beni mahvettin." dedim burnum akarken.
Köprücük kemiğimin hemen yanındaki yaraya baktım, kolumdan aşağı akan kanın gri halıya damlamasını izledim."Ben sadece aşk istedim." Duraksadım, boş yüzüne baktım.
"Asla sahip olmadığım aşk."
"Angie, üzgünüm." dedi elini uzatarak.
"Hayır değilsin. Sadece senin kaçık kafana bir delik açmamı istemiyorsun." Silahı ona doğru çevirerek bağırdım.
"Destek ol." dedim yaklaşarak. Sonunda kontrolün bende olduğunu hissettim.
Tetiği çekerek aşağı nişan aldım. Aletini parçalayacağını umuyordum ama koluna çarptı. İrkildi ama zar zor.
"Kahretsin!" dedi ve onu tuttu.
"Bana her dokunduğun için seni vuracağım. Şimdi kim cezalandırılıyor?" Dedim şimdi yüzümde bir gülümseme vardı.
Onu diğer kolundan vurdum.
"İki. İlk kez seferim için."
Şimdi ağlıyordu ama neredeyse hiç tepki vermiyordu."Üç. Başımı duvara vurduğun zaman için." Onu omzundan vurdum.
"Ve dört. Bu Katie için." Onu iki kez ayağından vurdum.
"Siktir!" Dedi ve kendini yatağa attı.
Kılıfı açtım, silah şimdi boştu. Tekrar yükselmesin diye üzerine doğru tuttum. Kapıda kimse yoktu, muhtemelen beni vuranın o olduğunu düşündüler.
Bir havluya sarındım, omzumdaki acıyla yüzünü buruşturdum.
"Umarım bir orospu gibi acıtmıştır." dedim ona gözlerimdeki şeytanla bakarak. Elimde dumanı tüten tabancayla kapıdan çıktım. Aynı elimle omzumu tuttum ve yaramı kapattım.
Mutfağa gittim ve her çekmeceyi açıp karıştırdım.
"Angie..?" Gustav'ın dediğini duydum.
"Ne istiyorsun?" dedim ona bakmadan.
"Ne oldu?" Tom'un söylediğini duydum.
Olan her şeyi hatırlayarak ürperdim.
"Bana tecavüz etti, kendimi vurdum, sonra onu vurdum." dedim boş silahı havaya kaldırarak.
"Ne?" dedi Georg şok içinde.
"O iyi. Hâlâ odada. Yine de yardıma ihtiyacı olabilir." dedim yüzümde hafif bir tebessümle.
Tom'un sıcak, ağır elini incinmiş omzumda hissettim. Hala çekmeceleri karıştırmaya devam ederken irkildim. Arkamı döndüm ve onu ittim.
"Benim için endişeleniyormuş gibi yapma. Silah seslerini duyduğunu ve öldüğümü düşündüğünü biliyorum. Seni kapıda bile duymadım - umursamadın."
"Hepiniz beni hasta ediyorsunuz." dedim hepsine bakarak.
Geri döndüm ve başka bir çekmeceyi açtım. Küçük bir çakı, alkol ve gazlı bez buldum. Lavabonun altındaki dolaba gidip koli bandı aldım ve oradan uzaklaştım. Tüm malzemelerimle Bill'in karşısına çıkarak yukarı çıktım. Silahı ve tüm kaynakları şifonyerin üstüne yerleştirerek kendimi tam vücut aynasına yönlendirdim.
O inliyordu ve ben gurur duyuyordum. Bıçağı açtım ve alkolle temizledim. Başımı çevirdim ve acılı bir iniltiyle taze, kanlı yarama ittim. Merminin yere çarpma sesini duyana kadar etrafını kazdım. Gözlerimi açıp kolumdaki deliğe baktım. Gözlerim şiddetle sulanıyordu ve kendimi tutmak için tabancanın ucunu ağzıma dayadım. Bağırmamak için.
Gözlerimden acı dolu yaşları sıkarken kolu ısırarak alkolü yaranın içine döktüm. Gazlı bezi deliğe soktum, kanalı bantlayarak kapattım. Sürtme alkolünün yanması kanamayı durdurdu, böylece bantla kapatabildim. Kolum hâlâ kan içindeydi ve yakın mesafeden vurulduğum için kurşun neredeyse kolumdan geçiyordu.
Bill'in vücudundaki mermiler zar zor bir santimetre derinliğe iniyordu, çünkü o yaklaşık beş metre uzaktaydı. Bu yaklaşık 16 fitti. Düşük güçlü bir tabancaydı, tam menzilli değildi, bu da 6 fitin altında olmadıkça fazla hasar vermediği anlamına geliyordu.
Bana şok içinde bakarken Bill'in yanına gittim. Bıçağı tekrar temizlerken yüzümde hala yaşlar vardı. Her mermi deliğine ittim, yüzünü buruşturdu. Memnundum ama onu öldürmek istemedim. İyileşmesini istedim, böylece ona acı çektirmeye devam edebilirdim. Tıpkı onun bana yaptığı gibi. Kanlı kurşunu her seferinde derisine daha derine saplayarak dışarı fırlattım. Gözlerindeki acıya bakarken dezenfektanı sıktım.
Her deliğe gazlı bez soktum ve bantlayarak kapattım.
"Teşekkür ederim." dedi elimi tutarak.
Elimi elinden çektim."Bana dokunma. Seni sapık fahişe." diye çıkıştım yüzüne biraz daha yaklaşarak.
"Sikin hala olduğu ve odanın diğer tarafında olmadığı için kendini şanslı hisset." dedim yaralı omzunu iterek.
"Ben-" sözünü bitirmedi.
Gözlerimden akan yaşlarla hızla odadan çıktım. Katie'nin gurur duyacağını bildiğim için mutfağa indim. Bunu her zaman yapmak istediğini biliyordum, bu yüzden
onun için yaptım En sevdiği viskiden bir şişe aldım. Hâlâ Tom ve diğer ikisinin meraklı gözleri tarafından izleniyordum."Bu senin için Kate." dedim şişeyi göğe kaldırarak.
Dışarı çıktım, şimdi biraz soğuktu.
Saat 12:00 civarıydı ve hala erkendi. Bir şezlonga oturdum ve gözlerim kapalı bir şekilde yudumladım. Viskinin tadından nefret ederdim ama Katie'nin onu sevdiğini biliyordum.Onu yanımdaki sandalyede sigara içerken saçlarımla oynarken hayal ettim. Kanlı vücudunun görüntüsünü zihnimden uzaklaştırdım ve bunun yerine onun ayakta durup bana gülümsediğini hayal ettim.
Ağrılı gözler için bir manzaraydı ve onun canlı ve iyi olduğu düşüncesi her şeyi daha iyi hale getirdi.
Omzumdaki ağrı hâlâ oradaydı ama viski onu yavaş yavaş uyuşturuyordu.
Rahatlamıştım, sonunda yaptığım şeyden tatmin olmuştum.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfic⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...