***
Kapıma yaslanmış, yayılmış ve nefes nefese, kapımın üç kez hafifçe vurulduğunu duydum. Burnumu çekmeyi bırakıyorum.
"Siktir git," diye fısıldadım, sarsıldım.
"Angelina, sadece... içeri girmeme izin ver."
Onu duyduğum en yumuşak şekilde söyledi."Ayığım, sadece ben sarhoşken konuştuk."
Beni ikna etti.
Hakkında düşündüm. Bıçağı boynuma dayarken sarhoştu, bana saldırırken sarhoştu, tanıştığımız gece sarhoştu, artık sisteminden çıkmış. Ayağa kalktım, pantolonumu giydim ve yavaşça kapıyı açtım.
Kapının gıcırdayarak açıldığını duydu ve geri çekildi, orada duruyordu, uzun gövdesi yavaşça bana doğru geliyordu.
"Ben çok üzgünüm." Fısıldadı.
"Bana yapma ihtiyacı hissettiren ne yaptın bilmiyorum.."
boynuma baktı ve koluma dokundu.
Ona izin verdim, bana karşı en nazik dokunuşuydu ve o anda kendimi güvende hissettim. Beni biraz daha kendine çekti, soğuk bir kucaklama için. Koyu kahverengi gözleri, mükemmel şekilde kızaran dudakları ve tatlı kokusu beni sarhoş etmişti.
Sanki hiç içmemiş gibi taze kokuyordu. çektim ve kollarımı ona doladım."Onunla tanıştığımda bana karşı çok güzel ve nazikti."
Katie'nin titreyerek söylediklerini hatırlıyorum.
"Benim gibi onun tuzağına düşme."
Ben Bill'e sarılırken, sözleri kafamın içinde yankılandı, tamamen aşk çarptı. Ona aşık olmayı o kadar çok istiyordum ki. Ama yalancı olup olmadığını bilmiyorum ve bunu yapacak kadar zekiyim. Kendimi onun şefkatli, sevgi dolu kollarından istemeden kurtardım ve geri çekildim.
"Gitmelisin."
yüzümü sildim
"Yalnız kalmak istiyorum."
tereddüt ettim çünkü tepkisinin ne olacağını bilmiyordum.
"Senin buraya geri dönmeni istemiyorum."
Nazik, centilmen maskesinin altından yüzünün buğulandığını gördüm.
"Böyle yapm-"
duraksadı.
"Tamam" dedi boynumdaki morarmış kesiği okşarken.
"Umarım yine görüşürüz."
hafifçe gülümsedi. Geri çekildi.Yatak odamdan çıkıp oturduğumuz yerden susturuculu tabancasını almasını izledim. Gitmesini istemiyordum, onu etrafımda sarmak istiyordum. Ama Katie gibi kandırılmak istemedim. Zavallı ruhu. Çok tatlı bir kadındı ve Bill tarafından durdurulmadan önce önünde koca bir hayat vardı. Bir bez bebek gibi muamele görmesine rağmen çok iyi bir kalbe sahip. Gözlerine baktığımı hatırlıyorum, saf görünüyorlardı.
Yeni püskürtülmüş bir orman gibi, yapraklarda küf ve bulutlu gökyüzünde cıvıl cıvıl kuşlar. Çok güzellerdi ve nezaketi onu etrafta olmayı çok çekici kılıyordu.Ön kapımın kapandığını duydum ve
Hızlıca kilitledim. Gözetleme deliğinden baktım ve Bill'in orada durduğunu gördüm. Silah artık elinde değil, sadece kapıma hasretle baktı. Sanki gerçekten üzgündü. Belki de gerçekten sarhoştu ve nazik bir insandı. Öyle olsa bile, bana yaklaşmasına izin veremezdim. Umutsuzca dokunuşunu hissetmek istesem bile, vücutlarımız birbirine bastırılırken, kollar birbirine dolanırken nefesini duymak istemiyordum.
Sonumun Katie gibi olmasını istemedim. Çok masum, kibar ve sıcaktı. Pişmanlık duymadan ona nasıl böyle bir şey yapabildiğini anlamıyorum. Sadece biliyorum, bu yüzden ona güvenemeyeceğim.Kaslarım gergindi. Buzdolabıma gidip bir şişe likör çıkardım. Arkamı döndüm, aniden yerimde büyük, cansız bir vücut olduğunu hatırladım. Kendimi kötü bile hissetmiyordum.
"Stacy"
Hareketsiz koluna tekme atmak için eğilirken alayla güldüm. Kana bakmadığım veya demirin kokusunu almadığım, sadece bana nasıl dokunduğunu hatırladığım için kendimi hasta hissettim. İçkiyi azalttım ve biri ikiye, ikiye üçe, üçe dörde dönüştü ve ondan sonra kaç tane olduğunu bile hatırlamıyorum. Bavulumu çıkardım ve yeni sigara paketimi çıkardım. Hiç hevesle sigara içmemiştim, ama birkaç nefes almaya karar verdim.
Vücudunun üzerinden atlayıp balkona çıktım. Aşağıya baktım ve parıldayan siyah arabası hiçbir yerde görünmüyordu.
İç çektim.
"Kahretsin."
Sigaranın külünü silkelerken homurdandım. Aramam gerek.
Cesedin icabına bakmak için bir şekilde de Bill'i geri getirmeliydim. Şimdi Stacy'yi öldürmemiş ve evimin dışında bir yerde onunla ilgilenmemiş olmayı dilemeye başladım.Onunla bu gece burada buluşacaktım, kan kokusu şu anda içeride olamayacak kadar sarhoş ediciydi.
Uzuvlarının üzerinden atlarken nefesimi tuttum ve telefonumu ve likör şişesini aldım. Bu gece onunla metro istasyonunda buluşarak teklifini kabul etmeye karar verdim. Sadece Spm civarındaydı, hala birkaç saatim vardı. Balkonumdaki sandalyeye geri oturdum ve kendi kendime belli belirsiz bir şarkı fısıldadım.
Deftones tarafından "Be quiet and drive". hakkında bir şey vardı
Bana deftones'ı hatırlatan Bill, bütün gün o şarkı kafama takıldı.Başımı geriye yasladım ve dumanı üfledim. Ateşi söndürdüm ve tekrar içeri girdim. Sabahlığımı aldım ve Bill'i tekrar görmem gerekeceği andan korkarak duşa girdim.
Katie'nin o gün daha önce bana verdiği koruma ve rahatlığın aynısını bana vermeyi umarak kendi kendime sessizce şarkı söyledim. Onu tekrar tek parça olarak görmeyi umarak onun için dua ettim.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...