***
*Tom'un bakış açısı*
Bill onun gevşek vücudunu kaldırdı ve pantolonundan yere kan damladı. Önümdeki yere dökülen şeye bakarken donup kaldım. Bill de ağzı açık bir şekilde gördü. Eğer düşündüğüm gibiyse, bir parçasını daha kaybetmişti. Mutluluğundan bir parça daha kopup gitti hayatından. Bill gözlerini kaçırdı, gözlerindeki biraz acıyı sakladı. Kanepeye oturdu, vücudunu kucağına yasladı. Bana sertçe baktı.
"Sürprizinden hoşlanmadığını düşünüyorum." diye mırıldandı ve tekrar onun ağlayan yüzüne baktı.
Hafifçe gülümsedim, bu gerçekten komikti. Bıraktığı kan izine baktım, ölü yavrusunun kalıntılarıyla karıştığını bildiğim için biraz midem bulandı. Hala Bill'in kollarında Angelina'ya bakarken kendimi mutfağa doğru sürükledim.
Alt dolaptan çamaşır suyu şişesini çıkardım ve kanın üzerine döktüm. Bill'in yavaş nefes alışını dinleyerek köpürmesini ve renginin solmasını izledim. Georg Gustav'ı almaya gitti, ona neler olduğunu anlatmak için.
Dudak halkamı dilimle döndürdüm
Kanepede oturan ikisine doğru yöneldim, ben de biraz gergindim."Onun nesi var?" Bana sordu, sesinde bir çatlak vardı.
Gözleri yumuşaktı ve ona ne zaman baksa sığ bir içtenlik duygusu olduğunu fark ettim. Gerçekten ona aşık olduğuna inanıyorum, sadece bunu nasıl ifade edeceğini bilmiyor.
"Tom.." Bana baktı. "Sanırım üzülüyorum." Hala kafasına dokunarak mırıldandı.
"Onu sevdiğini biliyorum, Bill." Cevap verdim - vücudumu kelimelerimle biraz kaydırdım.
Bana baktı, yüzü keskinleşti.
Cevap vermedi, sadece onun gurur verici yüz hatlarına baktı."Birini daha kaybetti." Yüzüne bakarak fısıldadım.
"Biliyorum." İçini çekti. "Keşke ona bunu yaşatmasaydım diye düşünmeye başlıyorum."
Yumuşuyordu, bu hem iyi hem de kötüydü. O bir çete lideri, bir katildi, soğuk kalpli bir iblisti. Kimseye yumuşak davranamazdı, bana bile.
"Bunu ona neden yapıyorsun?" diye sordum, bakışlarını onun acı çeken yüzünden çekmesini sağlayarak.
Cevabını düşünürken bana baktı.
"Seni asla affetmeyecek, Bill." Diye ekledim. Zorladığımı biliyordum ama bilmesi gerekiyordu. Onu seviyorsa gerçekten öyle davranması gerektiğini anlamalıydı. Onunla ilgilenmesi, ona bir vudu bebeği gibi değil, bir kadın gibi davranması gerekiyordu.
"Bağışlaması gerekiyor. Sorumlu olanın ben olduğumu anlaması gerekiyor." Fısıldadı, sözlerinde açık bir hakaret vardı.
"Kimin sorumlu olduğunu zaten bildiğinden oldukça eminim." Yanıtladım. Ona her baktığında, gözlerinde görebildiğin tek şey korkuydu.
En azından bir an vardı, bir an, üzerlerini huzurla kapladılar. Banyoda kendini öldürmeye çalıştığı zamandı; sonunda kaçtığını düşündüğünde.
"Benden korkması gerekiyor, Tom." Bileklerindeki kesiklere bakarak konuştu.
"Ya da seni kalacak kadar sevmesi gerekiyor." dikkat çektim
Sağlam bir ilişkiye sahip olmanın iki seçeneği vardı - ya korkmalıydın ya da sevgiline delicesine aşık olmalıydın. Açıkçası birincisini seçti. Elini onun başının altından aldı ve bileğindeki acı dolu anıların hemen üzerindeki soğuk, solgun teninin tepesini okşadı. Ona takıntılıydı - onun ondan korktuğu gerçeğine takıntılıydı. Onunla aynı çatı altında olmaktan korkuyor.
"Beni sevmesi için çok ileri gittim Tom."
Fısıldayarak uzun parmaklarını onunkilere doladı."Sadece daha çok çabalamalısın. Eğer onun seni sevmesini istiyorsan," diye durakladım. Kefaret şansı yoktu, onu çok fazla travmatize etti.
"Onu, insanları incitmeyi sevdiğinden daha çok sevmelisin." dedim. Yumuşamasını istemedim, hiç. Ama onun canı yandığında onun nasıl canını yaktığını gördüm ve ikisinin de acı çekmesini istemedim.İnsanların incinmesini izlemeyi sevdiğini biliyordum ama onun değil. O farklıydı, meydan okuması onun onu daha çok arzulamasına neden oluyordu. Onu bir sanat eseri, yüzü şiir gibi ve gözleri sulu boya gibi görüyordu.
Georg merdivenlerden indi, Gustav da hemen arkasındaydı.
"Ne oldu?"
Merdivenin tepesinden seslendiğini duydum."Sadece bilinci yerinde değil." Bill, ciddi ifadesini hâlâ bozmadan cevap verdi.
"Neden?" diye sordu George.
Bill nihayet başını kaldırdı, rahatsız olmaktan çok endişeli görünüyordu.
"Bir bebeğini daha kaybetti"
Sözlerinde ince bir kalp kırılması duyabiliyordunuz, ancak kuru bir sıkıntıyla maskelenmişti.
"Ah." Gustav, sadece birkaç metre ötede dedi.
İkisi de kanepede oturmuş, mermer zemindeki kan-çamaşır suyu karışımına bakıyorlardı.Gustav devam etti
"O iyi olacak mı?""Bill hemşirenin derisini yüzmeseydi bilirdik." dedim başparmağımla örgülerimden biriyle oynayarak. Bana baktı, mizah dudaklarına yayıldı.
"O hak ediyordu." Durumun mizahını aydınlatan parlak bir gülümsemeyle onun eline bakarak cevap verdi.
Gözlerimi devirdim ve ayağımı Bill'in dizinin üstüne koydum. Başımı geriye yaslayıp gri tavana baktım. Akşam güneşinin parıltısı, dağınık ılık ışık damlacıkları bırakarak onu bir yağlı boya tablo gibi gösteriyordu. Bu geçici huzurun güzelliğine hayran kaldım, keşke hep böyle olsaydı.
"Belki bazı insanlar ölmeyi hak ediyor ama onun derisini yüzmene gerek yoktu." Dudaklarımda oynak bir gülümseme dans ederken ona baktım.
"Ve derisinden bir bileklik yapmana gerçekten gerek yoktu." Bitirdim ve başımı bileğine doğru salladım.Ona baktım, yine içimden gülerek.
Gustav güldü, bana şaşkınca baktı. "Ne yaptı?" Komedi şokuyla nefesi kesilerek sordu.
"Git dışarı bak!" Bill mutlu bir şekilde haykırdı.
Georg kahkahayı patlatarak hepimizi aynı anda güldürdü. Kahkahalarımızın ardındaki hikaye iğrençti ama o anda hepimizin hissettiği genel mutluluk bizi tatmin etmeye yetti. Angelina hiç böyle gülmemişti, bizimle olduğundan beri bir kez bile güldüğünü sanmıyorum. O bir çocuktu ve en azından biraz mutlu olmasını istiyordum. Hepimizin ona karşı zaafı vardı ama 'bazılarımız' bunu nasıl doğru ifade edeceğini bilmiyordu.
"Uyanır merak etme." Onlara hatırlattım.
Bill bana baktı, gülümsemesi yumuşadı. Gustav kumandaya uzanıp televizyonu açtı. Bana Angelina'nın ilk intihar etmeyi denediği geceyi hatırlattı. Kanepede oturmuş sigara içiyorduk, Katie Angie'nin kucağında uyuyordu - ben de hemen yanında uyuyordum. Canlı bir TV programı izlerken masumca uykuya dalmak huzurlu bir andı.
Bunu düşünüyordum, Angelina hamile kaldığında bunun nasıl olduğunu düşünüyordum. O zaman tecavüze uğradı, aynı zamanda kendini öldürmeye çalıştığı zamandı. Sadece zayıf bir anının o kadar travmatik bir arka planı vardı ki, onun için kalbimi sızlattı. Onun sessiz yüzüne baktım, keşke yapabileceğim bir şey olsaydı.
Sürekli bu durumda yaşamadığı için sakin hissetmeyi hak ediyordu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...