***
"Bill? Nereye gidiyoruz?" Beni arabasına doğru sürüklediğinde kekeledim.
Tom dün gece onu almaya gitmişti. Bileğimi bu kadar sert sıkmasının verdiği acıyla dişlerimi gıcırdattım.
"Uzağa- Biz gidiyoruz." dedi, sesi alçak bir hırıltıydı. Boğazında kalan hıçkırıklardan dolayı bir titreme vardı.
Onun benim için ağladığını duymak kalbimin parçalara ayrılmasına neden oldu. Onunla olan bağım kalbimi o kadar kırılgan hale getirdi ki, kırılması cam kadar kolay olmasa da.
"Uzağa mı? Ne demek?" Cevap verdim, nefesim ağırlaştı.
Yolcu kapısını açtı ve beni içeri attı.
"Soru sorma, sadece kemerini bağla." diye hırladı.
Bu saçmalıktan, açıkça benimle ilgili olan şeylere dahil olmamaktan sıkılmaya başlamıştım.
"Hayır, hayır! Beni sürükleyen sensin, bunu bilmeye hakkım var." Beni koltuğa doğru fırlattığında kendimi hazırladım, darbenin etkisiyle nefesim boğazımda kaldı.
"Bill, nereye?" Sert bir şekilde dedim, o orada durup bana bakarken kolu tuttum. Kendimi arabadan dışarı sürüklemeye çalıştım.
"Kıpırdama." Beni tekrar koltuğa oturttu..
Parmağını şakağına bastırdı, derin düşüncelere daldı. Elindeki anahtarlarla uğraşırken öfkeli bir nefes verdi.
"Tom, Tom kötü bir şey yaptı." Mırıldandı, kara gözleri benimkilerin üzerindeydi.
"Hiçbir bok-" diye alay ettim, sesimde bir kahkaha vardı.
"Böyle şaka yapma, Ang." Eğildi ve ellerini dizlerimin üzerine koydu.
Dudakları benimkilerden yalnızca birkaç santim uzaktaydı."Sessiz ol ve düşünmeme izin ver." Diye fısıldadı.
Nefesi benimkine sızdı. Dizlerimin üzerindeki ağır ellerinin baskısı altında sıkışıp kaldığımı hissederek tek yapabildiğim başımı sallamaktı. Bacaklarımı yavaşça arabaya doğru çekerek uzaklaştı. Kapıyı çarparak kapattı ve beni içeriye kilitledi. Arkasını döndü, gömleğinin arkası küçük kan damlaları ve parçaladığı kapının kalıntıları saçına yapışmıştı. Başımı koltuğa yaslayıp ne olduğunu anlamaya çalıştım. Bill neler olup bittiğini tam olarak biliyordu, ben bilmiyordum. Daha 10 dakika önce neredeyse vurularak öldürüleceğim için kalbim hâlâ hızla çarpıyordu. Bill kollarını kavuşturmuş ve ayağını garajın zeminine vurarak orada duruyordu. Tom'un, Bill'in neredeyse boğazını kesecek kadar ne yaptığını bilmek istiyordum. Korkunç bir şey olmalı, kendi kardeşinin hayatını tehdit etmesine neden olacak kadar korkunç bir şey.
Ellerim gözlerime doğru sürünerek onları ovuştururken yumuşak bir inilti çıkardım. Saat henüz sabahın 9'u bile değildi ve hepimiz yaralanmıştık. Kapının açılma sesiyle gözlerimi açtım. Georg dışarı çıktı, kollarını kavuşturup geriye baktı,
Bill'e. Ne dediklerini duyamıyordum ama Bill konuşurken bana baktı. Georg yaklaştı Bill onu garajın diğer tarafına, onların konuştuklarını göremeyeceğim bir yere götürdü. Bu sefer daha yüksek sesle inledim. Kapıyı açmayı denedim ama içeriden kilitlenmişti."Kahretsin!" diye bağırdım ve agresif bir şekilde tokmağı geriye doğru iterek dördüncü kez dışarı çıkmaya çalıştım.
Güldüm ama mizahtan değil. Sadece kızgındım, kafam karıştı ve korktum.
O kadar çok duygu bir anda üzerimdeydi ki, bununla nasıl başa çıkacağımı bilmiyordum. Bu beni sinirlendirdi. Bill arabasını değiştirtti, bu yüzden o beni çıkarmadan kaçamadım.Diğer üç kapıyı denedim.
"Siktir et şunu." İç çektim, pes ettim.
Kendimi arka koltuğa atıp Bill'in dönmesini bekledim. Arka pencereden dışarı baktığımda Georg'un kafasının arkasıyla karşılaştım. Gustav da dışarı çıkmıştı, Tom görünürde yoktu. Onları iyi duyamıyordum ya da göremiyordum ama benim hakkımda konuştuklarını biliyordum çünkü içinde bulunduğum arabaya dönüp bakıyorlardı. Gustav, Bill'in omzunu okşadı, Georg da onun geçmesine izin vermek için geri çekildi. Arabaya yaklaşıp sürücü koltuğunu açtı.
"Angie?" Yolcu koltuğuna baktı.
"Tam burada." diye mırıldandım.
"Yolcu koltuğuna oturun, gidiyoruz." O emretti.
Kolunu destek olarak kullanarak ona doğru süründüm. Onu çektim ve tekrar yanına otururken onu salladım.
"En azından beni nereye götürdüğünü söyle." Arabayı çalıştırdığında yalvardım.
"Yapamam, sadece sessiz ol." dedi, bariz bir şekilde sinirlenmişti.
"Bill-" diye başladım.
"Angelina, sessiz ol dedim." Sesi hala yumuşaktı ama daha soğuktu. Bana baktı, gözleri yavaşça öfkeyle parlıyordu. Sesindeki titreme gitmişti, ellerindeki titreme de gitmişti.
Sesinin tonundan biraz korktuğum için hemen sustum. Kapıyı çarparak kapattı ve arabayı çalıştırdı. Radyoyu açıp arabayı çalıştırırken gözlerini benden kaçırdı. Gustav telefonu çevirirken parmaklarını saçlarının arasından geçirdi.
"Duvarı açın ve garaj kapısının açılmasını sağlayın."
Georg, Bill'e başını salladı.
Bill dışarı çıkarken ikisine de başını salladı. Ellerini direksiyona koydu ve neredeyse anında hız göstergesini 65 mil/saat'e yükseltti. Sokakta hızla sürdü, sayaçtaki sayı deli gibi yükseliyordu. Hızı seviyordum, onun için yaşıyordum aslında. Ama direksiyonun başında çılgın bir adamın olması beni tedirgin ediyordu. Özellikle beni nereye götürdüğüne dair hiçbir fikrim yokken.
Elinin direksiyondan bacağıma doğru kaydığını, sıcaklığını dizime yasladığını hissettim. Radyonun sesini, sözlerini duyabileceğim kadar kıstı.
"Endişelenme Ang, endişelenecek bir şey yok. Seni güvenli bir yere götürüyorum." Ona bakmak için başımı kaldırdığımda dizimi biraz sıktı.
"Her zaman güvende olmanı istiyorum." Bana gülümsemeye çalıştı ama fena halde başarısız oldu.
Gözlerindeki soğukluk artık daha fazla sıcaklık taşıyordu, dokunuşu daha az talepkar ve daha rahatlatıcıydı.
Belli ki hâlâ kızgındı ve ben de karşılık vererek şansımı zorlamak istemedim. Gülümsedim ve soğuk elimi onun elinin üzerine koyarken pencereden dışarı baktım, parmaklarım bileğinin etrafına dolandı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...