(Her ihtimale karşı homofobiksen,
Bu bölümde biraz lezbiyen eylemi var)***
Kendimi kötü hissederek yerden kalktım. Kapıya yöneldim ve gıcırdayarak açtım. Katie'yi düşünerek gözlerimi açık kapıya diktim. Çaresizce dokunulmayı çok istiyordum ama kim tarafından bilmiyordum. Katie? Bill? Siktir et- Tom? Yavaşça koridordan aşağı, odaya geri döndüm. Kapı eşiğinde durup saçlarının ensesine uçuşmasını izlemek. Kapıyı kapatıp bana bakmasını sağladım.
"Seni bu kadar uzun tutan ne?" Atlayarak sordu. O çok güzeldi.
Saçları her adımda uçuşuyordu."Hm, sadece zaman kavramını kaybettim." Yalan söyledim.
Yine ela vadilerinde kaybolan yüzüne dokundum. Hala öylece bana bakıyordu. Yüzümü ellerinin arasına aldı ve öptü. Her zamankinden biraz daha agresif bir şekilde beni kapıya doğru itmesine neden oldu. Ona izin verdim, bunu istedim. O çok mükemmel ve nazikti. Arkama uzandı, kapıyı şiddetle kilitledi ve kapının penceresine giden perdeyi kapattı. Ellerimi sırtından aşağıya ve gömleğinin yukarısına kaydırdım. Ellerini kaldırdı ve onu daha fazla çıkarmam için beni sıraya dizdi. Yaptım ve geriye sadece kızıl saçlarıyla karışan dantelli bir sutyen kaldı. Parmaklarını elbisemin arkasındaki ipte gezdirdi, ipi tamamen çözdü ve onu ayaklarıma düşürdü. Artık tamamen çıplaktım.
Ağzını benimkinden ayırdı, boynumdan aşağısını öptü. Bill'in bıçağından kalan morluktan kaçındı ve köprücük kemiğimi öptü. Ellerim saçlarındaydı, çok nazik ama çok tutkulu bir dokunuştan çok mutluydum. Kendi etrafında döndü, ben de şimdi onu kapıya yaslıyordum. Sutyeninin kopçasını çözdüm ve dudaklarına çarptım. Hafif bir inilti çıkararak beni sinirlendirdi.
Şortunu çıkardım, geriye sadece topukluları ve iç çamaşırları kaldı. Beni karyolaya götürdü ve beni yatağa doğru itti."Sen istiyor musun?" Güvence istedi.
Bu sözleri daha önce duymamıştım, o yüzden söylediğinde içim yandı.
"Evet" diye fısıldadım.
Boynumu öptü ve göbek deliğime kadar küçük öpücükler bıraktı. Omzunun yan tarafında hiç görmediğim bir dövme vardı - küçük bir yarasa taslağıydı. Boynunun arkasında bir fiyonk ve kulağının arkasında bir kalp vardı. Tüm küçük şeyler beni ona daha da çekici getirdi, çok saflardı.
Bacaklarımı ayırdı ve 2 parmağını aldı."Emin misin?" Nefes aldı.
"Sadece emin olmanı istiyorum- senin istemediğin hiçbir şeyi yapmak istemiyorum." İri gözleri bana baktı.
"Kesinlikle." dedim nefes nefese.
Hissettiğim duygu, onun çok nazik olması. Biraz acıyordu ama benim için önemli değildi. Yaklaşık bir dakika gitti ve sonra hafif ağrıyı dindirmek için onları çıkardı. Vücudu muhteşemdi, aşırı zayıf değildi, orantılıydı. Göbek halkasının üzerinde küçük bir gökkuşağı dövmesi vardı. Üzerime çıktı ve oradan uzaklaştı.
++++++
İşimiz bittiğinde ikimizde nefes nefese kalmıştık. Yaklaşık yarım saattir yapıyorduk. Bana dokunma şekli inanılmazdı ve daha önce buna hasret kalmıştım. Kimsenin bizi duymadığını veya şüphelenmediğini umarak kıyafetlerimizi giydik. İkimiz de ellerimizi yıkadık ve ağzımızı yıkadık. Diş fırçasıyla dişlerimizi fırçalarken birbirimize baktık ve biraz kıkırdadık. Her şeyi yapabilir veya söyleyebilirdim ve onaylanmış hissedebilirdim. Hiçbir şey garip değildi, her zaman güvende hissettim. Kollarının güvenliği gibisi yoktu.
Devasa, aşağı bakan gözlerinin etrafına sürtünen altın parıltısı, derinlere dağılmış sarı ve yeşili ortaya çıkardı. Sarı çiçekler serpilmiş sonbahar çalılarına benziyorlardı.
Çillerle kaplı süt beyazı teni, küçük dövmeleri.. Kesinlikle büyüleyiciydi ve ona teşekkür ediyordum.
Tanrım, onu bulmuştum. Sonunda gerçek tutkuyu, gerçek seksi deneyimlemiştim. Eroin veya uyuşturucu yok, en ufak bir güç bile yok. El ele tutuştuk ve koridorda konuşarak yürüdük. Belirli bir şeyden bahsetmiyorum, sadece fark ettiğimiz küçük şeyler.Georg'un gözlerini yakaladık ve
Gustav bir masada oturuyordu. Kilitli ellerimize baktılar, sonra yüzümüze. Karşılarına oturduk. Etrafa baktım ve Tom'u görmedim ya da Bill'i."Kızlar mutlu görünüyorsunuz."
Gustav, hayvan şekilli krakerlerini çıtır çıtır yiyip çikolatalı süt içerken söyledi.
"Az önce konuşuyorduk." Dedim.
"Evet, sadece dalga geçiyorum." Katie bilmiş bir gülümsemeyle ekledi.
"Balık oyunu oynamak ister misin?" diye sordu. Bana bakan Gustav'a bakan Katie'ye bakmak için döndüm.
"Elbette!" diye haykırdım, elimi Katie'nin elinden çekerek.
Kendimi hiç bu kadar canlı hissetmemiştim.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...