***
Çocukluğumu çok düşündüm. Küçükken, belki 11 yaşındayken, oradan uzaklaşabilmek için 18 yaşına girmeyi hayal ettiğimi belli belirsiz hatırladım. Kendime çok iyi bir hayatım olacağını söylediğimi hatırlıyorum. Bir kameraya küçük skeçler kaydederdim; Aslında kamerayı Kaliforniya'ya yanımda getirdim. Hala tüm eşyalarımla birlikteydi. Şimdi düşündüm de, apartman kayıp şahıs raporu vermiş olabilir. Bu, tüm eşyalarımın güvende olma ihtimalinin düşük olduğu anlamına gelir.
Gözlerimi açtım ve giydiğim havluya baktım. Uyluğumun üst kısmına kadar kaldırdım ve uzun, mor yara izlerine baktım. Parmağımı üzerlerinde gezdiriyorum, 8 yaşında nasıl başladığımı hatırlıyorum.
Eskiden dünyanın mükemmel olduğunu düşünürdüm ve yersiz olan tek kişi bendim. Nasıl bir şey olduğunu düşündüm ben nasıl yalnızdım. Başka kimsenin kendine zarar vermediğini düşündüm, bu yüzden hiç kimseyle bunun hakkında konuşmadım. Buraya taşındığımda baştan başlamayı denedim. Kendime zarar vermeyi bıraktım ve geçmişimi düşünmeyi bıraktım.
Sağlıklı bir evde büyümedim, herkes soğuktu. Riley artık 15 yaşındaydı, ona veda bile etmedim. Victoria bir orospuydu - şimdi 24 yaşındaydı. Ben de ona veda etmedim.
Annem kalmam için beni suçlamaya çalıştı, şimdi 44 yaşındaydı. Ailemi özlemedim, eve geri dönersem aynı durumda olacağımı biliyordum.
Çıkarken depresyon, kendine zarar verme, tüm iyi olmayan şeyler içindeydim.3 hafta önce
"Oh Angie, bizi bırakma Yaşlanıyoruz.. yardımına ihtiyacımız var!" Annem yalvardı.
"Evet! Diğer ikisi hiç yardımcı olmuyor!" babam ekledi.
"Ah, beni rahat bırak!" Artık sinirden gülüyordum.
"Onlardan asla bir bok yapmalarını istemezsin! Ben hep senin küçük kölen oldum, hep unutuldum." Bağırdım.
Anahtarlarımı, valizimi ve kişisel eşyalarımı aldım. Fazla bir şey getirmiyordum, ihtiyacım da yoktu.
"Bu doğru değil!" Annem gözleri dolu dolu dedi. Uzun saçlarını omuzlarına kadar kestirmişti ve biraz daralmıştı.
"Evet!" Babam dik durdu.
"Ah! Yaşlanmak." gözlerimi devirdim.
"Ang, lütfen kal. Sana burada ihtiyacımız var!" Victoria dedi."Seni zar zor tanıyorum Tori. 18 yıllık hayatım boyunca seni ne kadar iyi gördüm - 7 yıl mı?" Güldüm.
"Beklemeyin." Hepsine baktım.
"Riley, sen kendini beğenmiş bir veletsin." dedim, bileceğini umarak.Beni tersledi. "150 kiloluk koca kıçını buradan çıkardığına sevindim."
Bu beni biraz incitti, 150 kilo büyük değildi. Kilom konusunda her zaman bilinçliydim.
"En azından benim bir kıçım var, seni düz orospu." dedim onu hemen geri çevirerek. Sözlerinin incitmediğini farz ettim, bu da onu daha da kötüleştirdi.
"Kapa çeneni." dedi
"Kardeşinle böyle konuşma.
Angelina!""Isır beni." dedim anneme.
"Senden nefret ediyorum Ang." dedi Riley telefonuna bakarak.
Aslında umurumda değildi."Beni arama!" Arkamı döndüğümde bağırdım ve kapıdan çıktım. Arkadaşım Taylor'ın annesinden beni havaalanına götürmesini istedim, bana karşı her zaman nazikti.
Taylor arka koltuktaydı, bir yaş küçüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...