Tanıdık İsimler

105 16 3
                                    

***

El ele merdivenlerden iniyorduk.
Doğal gelmiyordu ama normal geliyordu. Nasıl tarif edeceğimi bilemedim, sanki tekrar değişeceğinden çok korkuyordum ama hayallerimi besliyordu. Son basamağa geldiğimizde iğrenç kahkahalar duyduk.

"Yine poker oynuyorlar." Dedi, sinirlendi.

Yukarı ona doğru baktım. Mükemmel çene hattı, burnu, dövmeleri, dudakları, tanrım çok güzeldi.

"İstersen oynayabilirsin." Ona kıskançlıkla baktım. Bu, şimdiye kadar bu kadar nazik davrandığı en uzun süreydi. Neredeyse 2 saat olmuştu, hiç bu kadar uzun olmamıştı.

"Hayır, yapmam gereken bir şey var."
Bana baktı, morumsu dudaklarına bir gülümseme yayıldı, gözleri usulca benimkilere baktı.

"Ne gibi?" Hala ona bakarak cevap verdim.

Elimi sıktı.

"Endişelenmeni gerektirecek bir şey yok. Git bir şeyler ye." Baş parmağıyla yüzümü okşadı.

Yemin ederim bipolardı, çok korkutucuydu. Garaja girerken ona başımı salladım. Kapıyı kapatıp hafifçe bana baktı. Endişelenmeden omuz silktim. Göz temasından kaçınarak mutfağa gittim.
Tom, o yalancı bir pislikti, ilgimi hak etmiyordu. Beni seks için kullandı.

"Hey, Ang bize birkaç bira kapar mısın?" dedi Tom.

Cevap vermedim, sadece buzdolabını açtım ve bir portakal aldım. Kapıyı kapatıp ters yöne döndüm. İlk defa kızdığım tek kişi Tom'du.
Bill, Gustav, Georg değil sadece Tom.

"Hey, seninle konuşuyorum." Ben uzaklaşırken bağırdı.

Köşeyi dönerek portakalımı soyarken gözlerimi devirdim. Sandalyesinin kayma sesini ve bana doğru hızlı adımlarını duydum.
Bileğimi sıkıca kavrayışına şaşırarak arkamı döndüm.

"Lanet olası senin sorunun ne?" diye sordu, sözlerinden zehir damladı.

"Bana dokunma seni pislik." Sözlerimi küçümseyerek elimi geri çektim.

"Sen kim olduğunu sanıyorsun da benimle böyle konuşuyorsun?" Omzuma hafifçe vurdu.

"Kim olduğunu sanıyorsun da beni böyle kullanıyorsun?" diye bağırdım, geriye doğru sendeleyerek.

Güldü, uzağa baktı.
"Hadi ama, beğendiğini biliyorsun."

Sözleri beni hasta etti.

"Evet, hoşuma gitti. Senin yalancı bir fahişeden başka bir şey olmadığını anlayana kadar."

Gözlerimi ondan ayırmadan geriye doğru yürüdüm.

"Tom?"
Gustav seslendi.
"Geliyor musun?"

"Evet, senin sıran!" Georg, arkasından bize yaklaşıyordu.

"Evet evet sadece bana bir dakika ver." Hâlâ bana bakan Georg'a elini salladı.

"Benimle böyle konuşma, sürtük." Yaklaşarak fısıldadı.

"Senin lanet olası sorunun ne? Nasıl öylece değişirsin?" Diye sordum.

"Basit. Çünkü kontrolün bende olmasını istediğimi fark ettim. Ve bunu yapmanın tek yolu sana hükmetmekti ve ben de tam olarak bunu yaptım." Bana tepeden tırnağa bakarken dudaklarını yalayarak güldü.

"Git kendini becer." Yürümeye başladığımda ısırdım.

"Gerek yok, zaten yaptın." Garaja girerken sözlerini duydum.

Beni o kadar kızdırdı ki, belki de Bill'den daha iki kutupluydu. Beni önemsiyor, ölmemi istemiyor ama sonra bunu mu yapıyor? Ne düşünüyordu? Tanrım, beni kızdırdı. Garajı dolaştım, anında güçlü bir kokuyla karşılaştım. Utandım ve burnumu kapatırken portakalı cebime koydum. Garaj kapısı açıktı ve arabalarından birinin titreyen ışığının parıldadığını görebiliyordum. Soldan siyah bir duman ve yüksek bir çıtırtı sesi geliyordu.

"Ne oluyor?" Elimin koruması altında mırıldandım.

Dumana yaklaştım ve sırtı gömleksiz Bill ile karşılaştım. Ancak odaklandığım şey bu değildi. Doktor Valeska'nın yanan, kanlı cesediyle de karşılaştım. Şaşırdım, onu ilk gördüğüm andan daha korkunç bir manzara. Vücudunun derisi eriyor, altındaki odun yanarken kömürleşmiş ayakları, saçları tamamen yanmıştı.

Bill yüzünde bir gülümsemeyle arkasını döndü.
Beni görünce gülümsemesi soldu.

"Sana yemek yemeni söylediğimi sanıyordum." Kollarını iki yana açıp görmemi engellemeye çalışarak bana doğru yürüdü.

"Ön bahçede mi? Onu ön bahçede mi yakıyorsun?" diye mırıldandım, eriyen vücuduna fazla odaklandığım için elim yan tarafıma düştü.

"Kimse görmeyecek, merak etme." Dikkatimi gözlerine çekerek cevap verdi.

"İçeri gir." Dedi ve beni tekrar kapıya yönlendirdi.

"Hayır, hayır. Tom tam bir pislik." Karşımda gördüğüm manzara karşısında hala nefes nefese kalmıştım.

Gözlerinde acımayla bana bakarak içini çekti.

"İyi. Garajda kal." Beni bir koltuğa doğru yönlendirdi ve oturttu.

"Hareket etme." Sert bir şekilde emretti.

Giderken ona baktım. Sırtı mükemmel bir şekilde formdaydı, ateşin parıltısı porselen derisini aydınlatıyordu. Bunu insanlara nasıl bu kadar gelişigüzel yapabildiğini bilmiyordum, beni iğrenç bir şekilde büyüledi. Taylor hakkında düşündüm, burayı ne kadar isterdi? O da çeteden haberdardı, beni onlardan uzak durmam için uyardı. Hiçbir zaman çok şey biliyormuş gibi konuşmadı ama tehlikeli olduklarından bahsetti. Açıkçası bunu artık biliyorum. Onu bir süredir aramamıştım, belki de aramalıydım. Telefon numarasını ezberledim, iyi arkadaştık.

Ayağa kalkıp eve girdim. Adamlardan kaçındım ve doğruca diğer odadaki kablolu telefona yöneldim. Numarasını çevirdim ve sabırla çaldığında açmasını bekledim.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin