***
Sırtımı kapıya yasladım, nefesim hızlanırken gömleğimin yakasını avucumun içine aldım. Nefesim kesik kesikti, gözyaşlarım hızla yanaklarımdan aşağı akıyordu. Şu anda Bill'den hiç olmadığım kadar çok korkuyordum, nezaketi bir maskeden başka bir şey değilmiş gibi görünüyordu. Gerçekten yetenekliydi, beni hep kandırmıştı. Gözlerimi sımsıkı yumdum ve kimse hıçkırıklarımı duymasın diye ağzımı kapattım. Gözlerimi açıp son anlarım gibi hissettiren şeyin tadını çıkarırken etrafa bakınırken paniğe kapılmıştım. Beni malı olarak işaretledi ve ben de hayattaki tek şansımı başka biriyle bencilce yatarak bir kenara attım. Bu noktada Tom'u düşünmüyordum bile, sadece ne yapacağımı düşünüyordum. Tom'un kapısının gıcırtısını duydum ve iki çift ağır ayak koridordan banyoya doğru ilerledi. Kafam o kadar karışıktı ki, şu anda en çok nefret ettiğim ama aynı zamanda en çok sevdiğim iki kişiyle bir aşk üçgeni içindeydim. Kendi kendime ne yapacağımı bilemeyerek bu düşünceyle hafifçe inledim. Adımlar kapının önünde durdu, sanki varlığını hissedebiliyordum.
"Orada olduğunu biliyorum, Angelina." dedi Bill, sesinde bir damla bile dayanışma yoktu. Bunu sakince söyledi, ki bu beni korkuttu.
"Sadece kapıyı aç." Çatlağa yaklaştı, tatlı nefesini boynumda hissedebiliyordum.
Donmuştum, ne yapacağımı bilemedim. Zaten kapana kısılmıştım, kaçmaya çalışmak bile aptalca olurdu. Yerimde kaldım, sadece eğer yaparsam sonucundan korkarak hareket etmedim.
"Angie, aç şunu." diye fısıldadı, sözlerindeki zehir sırtımdan aşağı damlıyordu.
"Ben çok üzgünüm." Titriyordum, kendimi kilitli kapıya sıkıştırırken gözlerim hâlâ kapalıydı.
"Sadece bir özgürlük duygusu istedim, üzgünüm." ağladım"Sadece kapıyı aç, Ang." Cevap verdi. Sesindeki yumuşaklık olağandışıydı, endişelendim.
Öne çıkmaya karar vererek titrek bir nefes aldım. Parmaklarımı etrafına dolayarak narin altın kilide bakarak döndüm. Kilidi açarken gözyaşlarımı durdurmaya çalışarak nefes aldım. Kolu çevirdim, kapıyı açtım. Geri çekildim, o kolu çevirdiğimde anında kararımdan pişman oldum. Odaya adımını attığında bir gözyaşım düştü. Gözlerine bakamadım, onun yerine yere baktım. Tom içeri girmedi, yavaşça geri adım atmasını izledim. Bill'in ötesine baktım, toplantı
Tom'un bakışları."Üzgünüm.' Dermiş gibi ağzını oynattı.
"Bana bak." Bill mırıldandı, uzun parmaklarını nazikçe çenemin altına koydu ve ona bakmam için hafifçe yüzümü çekti.
Göz kırpışımı izledi, o kapıyı kapatırken gözlerimde tek bir duygu değil, saf korku vardı.
"Üzgünüm." Hızlıca dedim, onun tehlikeli kavrayışı altında gergindim.
"Ben kızgın değilim, Angelina." Bana baktı, loş ışıkta daha iyi bakmak için çömeldi.
"Her hakkın vardı."Sözleri beni şok etti, ağzım açık kaldı.
"Yalan söylüyorsun..." Planladığı bir şey olduğundan eminim diye fısıldadım.
"Ben... olay bu." Dudakları benimkilerden sadece birkaç santim uzaktaydı, nefesi ciğerlerimi dolduruyordu.
İçimi bir rahatlama kapladı ama yine de emin değildim.
"Ama neden?" Korku dolu bakışlarıma sevgi dolu bakarken fısıldadım.
"Deniyorum." dizlerini kaydırdı. "Değişmeye çalışıyorum." Gözlerime baktı.
Değişmek? Tüm bunlardan sonra?
"Neden birdenbire?" diye sordum - şimdi dudaklarına bakıyorum. Piercingi belli belirsiz parlıyordu, teni altın rengi ışıkta aydınlanıyordu.
"Suç." Parmakları çenemden boynumun arkasına gittiğinde cevap verdi. Elleri sıcak, sözleri daha sıcaktı.
Kendini suçlu mu hissetti? Yani, bunun için her türlü sebebi vardı... ama ben şaşırdım. Neden rollerde ani değişiklik oldu?
"Fazla ileri gittim, Angelina." Fısıldadı, elleri omurgamın tepesini ovuşturdu. "Seni benim yapmak için yanlış yolu seçtim."
Az önce ne dediğini anlamaya çalışarak ondan uzağa, mermer zemine baktım.
"Şu anda benden korkma, sana zarar vermeyi düşünmüyorum." Diğer elini de alıp yüzüme koydu.
Başparmağıyla elmacık kemiğimi okşayarak gözyaşlarımı sildi.Bu, çok arzu ettiğim, uğruna ölebileceğim bir dokunuştu. Bana veriyordu ama her verdiğinde arkasında hep bir namussuzluk vardı. Eline eğildim, parmaklarından bir damla daha yaş süzüldü.
"Sen güzelsin Angelina'. Güzel bir ruh, akıl ve kadın." Yanağımı öptü.
Bunların hepsi çok ani oldu, beni çok strese soktu.
"Ne demek istediğini anlamıyorum, neden böyle davranıyorsun?"
Açıkçası bana bu kadar tatlı davranmasını seviyordum, daha önce hiç bu kadar şefkat görmemiştim. Ancak, onu korkutucu yapan olağandışıydı.
"Devam et ve ağla, Angelina." Beni kendine çekti, sıcak bir şekilde sırtımı ovuşturdu.
Beni daha önce hiç olmadığı kadar yakın tutarak sıcak göğsüne bastırdı. O kadar gerçek hissettirdi ki, o kadar kötü olmasını istedim. Beni cehenneme soktu ama aynı zamanda benim cennetimdi. Sessizce ağlayarak gözlerimi kapattım. Başımı öptü, parmaklarını buklelerimde gezdirdi. Kollarımı ona doladım, o beni sıkarken ben de sıkıyordum. Hala barış için savaşıyordum, bu an bana yardım ediyor. Saçlarımı öptüğü anın tadını çıkararak ürperdim.
"Sorun değil, sen iyisin." Kafama doğru mırıldandı.
"Çok üzgünüm. Seni kırdığım için çok üzgünüm."Cevap vermedim çünkü onu affetmedim ya da özrünü kabul etmedim. Tek yapmak istediğim anı yaşamaktı. Beni ondan uzaklaştırdı ve gözlerinin içine baktım. Bal rengini parlatacak şekilde dinginlikle parlatılmışlardı. O güzeldi, bu an onu daha da muhteşem yapıyordu. Yüzlerimiz aynı hizada olacak şekilde eğildi.
"Artık benim için her şeysin." Dudaklarını yavaşça dudaklarıma bastırırken fısıldadı.
Dudaklarındaki metalin soğukluğu benimkini ürküttü ama geri çekilmedim. Gerçekten istemedim.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...