***
Seslerine odaklanıyordum, kimin kim olduğunu bilmiyordum. Sesleri, bir kişinin kendi kendisiyle tartıştığı bir noktaya kadar uyumlu hale geldi.
"Sie ist meine Frau.*" Bill olduğunu varsayarak gözlerimi devirdim.
(*:O benim kadınım.)
Tom'un ne dediğini duymadım, saçma sapan geldi. Bill'in üzerimde hak iddia etmesinden bıkmıştım; Kendimi küçük bir oyuncak bebek gibi hissettim.
İç çektim ve ne yapmam gerektiğini biliyordum. Şimdi çözülmüş meyveyi gömleğimden çıkardım ve Tom'un ceketini giyerken yüzümü buruşturdum. Koltuktan kayarak çıktım ve koridora çıktım. Merdivenlere doğru ilerledim ve yavaşça yukarı çıktım. Tom'un odasının yanından geçtim, her ikisiyle de fazla göz teması kurdum. Hızlandım. Silahı Bill'in odasındaki şifonyerin üzerinde bıraktığımı hatırladım. Tutma kolunda bıraktığım ısırık izlerine bakarak yakaladım.
Kurşunu derimden oydum. Bill'in silahının içinde mermiler var, o yüzden iyi bir önlem için bir tane aldım. Tom'un ceketinin ucunu kullandım ve bunu yaptığı için Bill'den kesinlikle tiksindim. Tetiği çektiyse... bunu düşünmek neredeyse kusmama neden oluyordu. Omuz silktim. Artık İngilizce tartışıyorlardı, böylece daha iyi anlayabilirdim."O lanet olası bir oyuncak değil, Bill!" Diye tersledi Tom.
"Hayır, o SENİN oyuncağın değil. O benim kadınım. Senin değil." Bill bağırdı, bariz bir şekilde sinirlenmişti.
Bill'in odasından çıktım, tekrar içeri girdim.
Tom'un kapısı. Çıplak ayağımı yere vurarak dikkatlerini üzerime çektim.
"Ben kimsenin kadını değilim." diye mırıldanarak silahı kaldırdım.
"Sana ait olduğumu söylemeye devam edersen seni yine vururum Bill. O ünvanı hak etmen gerekir." dedim biraz kıkırdayarak.
Bana baktılar, ikisi de biraz şaşırmıştı.
Havada salladım ve kurdum, böylece dolu olduğunu anladılar."Ang, silahı indir." dedi Tom elini kaldırarak.
Gözlerimi devirdim, hâlâ kapı eşiğine yaslanmış, silahı ona doğrultmuştum. Bill'in midesi. Oh.. tetiği nasıl da çekmek istedim. Ah çok istiyordum. Ama bunun onu öldüreceğini biliyordum. Ölmesini istemedim, acı çektiğini görebilmek için yaşamasını istedim.
"Kapa çeneni, lütfen. O zaman silahını geri alabilirsin." Söyledim. Gözlerim ağırlaşmıştı, zihinsel ve fiziksel olarak çok tükenmiştim. Kapağı açtım ve mermiyi çıkardım. Kapattım ve üzerine fırlattım. Bill onu yakaladı ve baktı. cebine koydu
"Beni bir daha vurmayacağını biliyordum." dedi Bill gülümseyerek. O çok ukalaydı - bundan bıktım. Bunu onun için yapmadığımı, kendi iyiliğim için yaptığımı anlamasını istedim. Cevap verecek gücüm yoktu, bu yüzden silahı etkisiz hale getirdim ve el altından fırlattım.
"Uzanmam gerek. Bayılacağım." dedim ayaklarıma bakarak. Kafam iyiymiş gibi hissettim ve midem bulandı. Ağırlığımı kapı çerçevesinden aldım ve neredeyse düşüyordum. Yolculuğum ikisinin de bana doğru ürkmesine neden oldu, gururum okşandı.
"İyi misin?" dedi Bill, bana doğru gelerek, ses tonunda endişe vardı.
"Ben... Hayır. Değilim. Sadece uzanmam gerekiyor." Onun kumral gözlerine bakarak hırıldadım.
Eliyle omzumu sıyırdı, isteğim dışında midemin çırpınmasına neden oldu. Bana nazikçe dokunduğunda, çok nadir olduğu için bedenimi çaresizlikle tutuşturuyordu.
"Yardıma ihtiyacın var mı?" Dirseğimi kaldırarak sordu. Silahlıydı, bu yüzden hayır demek biraz aptalca olurdu.
"Tabii. Sadece odaya çıkmama yardım et." dedim elini tutarak. Dokunuşundan tüylerimin ürperdiğini hissettim, bana daha 24 saat bile geçmeden yaptıklarını hatırlattı. Bağırmak istedim, ağlamak istedim ama bunu yaparsam iyileşemeyeceğimi biliyordum.
Bu fiziksel hisler beni korkutuyor, zihinsel olanlar da öyle.Bill'in ruh halindeki dalgalanmalardan korkuyordum, beni sevmek istemekten benim tenimi istemesine geçmesinden korkuyordum. 22 yaşında mıydı? O yetişkin bir adamdı, ben daha 18 yaşındayım. Hala dışarıda eğleniyor, parti yapıyor, her şeyi yapıyor olmalıydım. Bu bir değil- ne kadar.. üç? dört intihar girişimi? Kendine zarar verme, uyuşturucu, sigara, alkol... her şey. Gözlerim ağırlaştıkça ağırlaştı, midem giderek daha fazla tahriş oldu. O kadar işim bitmişti ki... hayatla, kendimle, her şeyle işim bitmişti. Korktum, belki de bu ilaçların yan etkisiydi. Belki reşit olmayan biri içki içince böyle oluyordu. Bilmiyorum- depresyon. Buna sahip olduğumu kesinlikle biliyordum ama bunun ne olduğunu bilmiyordum.
Kapıya gidiyorduk ve ben durdum.
Bill bekle." dedim kendimi çerçevenin yanına park ederek.
"Sorun nedir?" diye sordu, yüzümü görebilmek için saçlarımı hareket ettirerek.
"Ben-" Bitiremedim bile. Yere yığıldım, sertçe kollarının arasına düştüm. Acıdan inledi, iki kolunu da vurduğumu unuttum.
Sanki bir şey midemdeki kasımı yırtıyormuş gibi hissettim ve bunun belki de adet krampları olduğunu düşünüyordum. Kemiklerim zayıfladı, beni felç etti. Dizlerim gevşedi ve kulaklarım çınladı. Gözlerimde gerginlik vardı ve sanki birisi onları bir tornavidayla sökmeye çalışıyordu.
"Bill?" Tom'un söylediğini duyuyorum.
"Yakala onu! Az önce yere yığıldı." Tom'un başımı tuttuğunu hissettim ve boğazımda metalik bir sıcaklık hissettim.
Ağzımdan kan fışkırdığını hissettim, bu da beni olanlardan korkmama neden oldu.
Parmaklarını çenemin altından uzatıp aşağı bastırdı.
"Nabzı sabit, bu iyi."
Altımda nefeslerinin yavaşladığını hissettim ama benimki hızlandı. Kaburgalarımın çatladığını ve sırtımdaki derinin yarıldığını hissettim. Çığlık atmak istedim ama hareket edemedim. Felç oldum.
"Tom, onu yatağa koy." Doğrudan Bill'i duydum.
Tom beni indirdi ve beni dizlerimin altından kaldırıp sırtının üzerinden geçirmemi sağladı. Beni yatağa fırlattı ve omzumdaki kanlı ağrıyla gözlerimin yaşarmasına neden oldu.
"Ben gidip Dr. Wolfgang'ı arayacağım." Tom'un huzursuzca söylediğini duydum.
Doktor Wolfgang da kimdi?
Ve neden onu arıyordu? Bill yanıma oturdu ve elini alnıma koydu."Du bist mein hinreißend frau.
Meine schön, schön frau." dedi sesi çatlayarak. Bunun ne anlama geldiğini biliyordum, bana muhteşem kadınım dedi. Kadın.Daha önce bana hiç güzel dememişti."Sana bir şey olmasına izin veremem, ne olduğunu bilmiyorum." dedi. Başparmağını yavaşça yanağıma, burnuma sürtüyordu.
Dokunuşu rahatlatıcıydı ve benim teselliye ihtiyacım vardı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...