***
Zaten o kadar yorgundum ki, eve ağır adımlarla giderken neredeyse uykuya dalacaktım. Gelmeme yardım eden adamlarla yolları ayırdıktan sonra yüksek, soğuk binaya girdim. Arabamı ön tarafa park ettiler ve içeri kendi başıma girmeme izin verdiler.
Masada kimse yoktu, arkada olmalıydılar. Bir oda anahtarı bulmayı umarak zili çaldım."Affedersiniz?" Kibarca seslendim. Çok cahil ya da kaba görünmek istemedim ama sadece biraz rahatlamak istedim. Zili bir kez daha çaldım ve arka odadan yüksek sesle bir özürle karşılandım.
"Kusura bakmayın, hemen geleceğim!" Tanıdık bir erkek sesi geldi. Muhtemelen daha önce telefonda konuştuğum yöneticiydi.
Arka odada dolaşırken yumuşak çantaların sesini duydum ve kapı gıcırdayarak açıldı. Uzun boylu, esmer bir adam dışarı çıktı; yorgun yüzünde bir gülümseme vardı.
"Yardımcı olabilir miyim?" Tek kaşını hafifçe kaldırarak sordu.
"Ben Angelina. Oda anahtarım için buradayım" Yüzüne baktığımda gülümsedi.
Ona baktığımda kaşlarım çatıldı. Boynunda yara izleri vardı ve fiziği onun nazik, enerjik sesine hiç uymuyordu. Gözleri esrarengiz bir maviydi ve bana baktığında göz torbaları fark ediliyordu.
Benimle göz temasını keserek başını salladı.
"Ah, tam burada."
Cebinden kaydırarak çıkardı. Tezgaha yaklaştı, zayıf döşeme tahtaları hafif ayaklarının altında gıcırdıyordu.Küçük gümüş parçasını tezgâhın üzerine bıraktı ve tişörtünün kolunun hafifçe sıvadı. Elinde büyük bir yara izi görünüyordu ama loş ışıkta zar zor seçebiliyordum. T'ye benziyordu ama iki çizgisi vardı. Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyordum.
Elini geri çekti ve ona bakarken yavaşça anahtarı aldım, nabzım aniden hızlandı."Teşekkür ederim." diye mırıldandım ve kirpiklerimin arasından ona baktım.
"Elbette. İyi dinlenin..." Durdu, sesi biraz alçaldı. "Ve dikkatli olun."
Sözleri ilgimi çekti, hem başımı hem de kaşlarımı kaldırdım.
"Ne?" diye sordum, sesimde endişe vardı.
"Dikkatli olmalıyız." Geldiği odaya geri dönmeye başlayarak bunu bana tekrarladı.
"Bekle." Kapının arkasından tıklatılmasını izlerken iç geçirdim.
Yerimde durup söylediklerini düşünürken elimde anahtarı hissettim. Ne kadar tuhaf göründüğünü düşünerek... Sadece başımdan savmaya çalıştım.
Asansöre doğru ilerlerken, tekerlekli arabayı tutan elim beyaza döndü.Hâlâ tedirgin bir şekilde odaya girdiğimde ferahlatıcı bir kokuyla karşılaştım. Çam solunu kokuyordu ve odanın diğer tarafındaki balkonun yanında duran küçük bir kanepenin üzerinde küçük bir hediye sepeti vardı. İyi bir ilk izlenim bıraktı, gerçekten güzeldi. Bir banyosu, birkaç kısa bar taburesi olan küçük bir mutfağı ve oturma alanı ile ocağı ayıran geniş, mermer bir adası vardı. Yaşam alanı küçüktü ama zaten yumuşak, konforlu mobilyalarla döşenmişti. Güzeldi. Kapıyı kapattım ve valizlerin olduğu arabayı duvara yasladım. Odanın karşısına geçtim ve yastığa oturdum.
Gözlerimi kapatıp bağırdım.
"Kahretsin." nefesimin altından bir hırıltı geldi.Hala benzin almam gerekiyordu ve arabamın yakıt dolu olduğunu bilseydim çok daha iyi uyuyacağımı hissettim. Yerime oturdum ve çantamı aldım. Bavulumu yerden çektim ve büyük bir gürültüyle adaya çarptım. Kapağını açtım ve bir kazak aldım.
Fermuarını çekip gözlerimi ovuşturdum. Kapıya baktım ve dışarı çıktım.Gece soğuktu ve gökyüzü karanlıktı. Beni ve donuk çevremi aydınlatan tek şey tepemde duran loş, titreşen sokak lambalarıydı. Rüzgar burnumu ve kulaklarımı üşüttü. Kapşonumu kafama çektim ve caddede ilerlemeye çalıştım. Hava düşündüğümden daha soğuk olmalı; muhtemelen bütün gün yolculuk yapmaktan çok yorulmuştum. Çantamı karnıma bastırarak caddede yürüdüm. Düşüncelerimi dağıtmak için kulaklığımı takıp etrafa baktım. Yürürken kolum kayalık tuğla duvara sürtüyordu, kulaklarım şarkıyla çınlıyordu. Bulunduğum yerden pek uzakta olmayan benzin istasyonunun parıltısını gördüm ve hızlandım. Ara sıra arkamı dönüyordum ama her seferinde aynı manzarayla karşılaşıyordum. Dışarısı karanlıktı ve hareketsizdi, bunun ne kadar sınırlayıcı olduğuna dair bir şeyler beni rahatlattı ama aynı zamanda da üzdü. Son köşeyi döndüm ve kapının girişine yaklaşırken rahatladım.
Etrafıma son bir kez bakıp içeri girdim."Buenos Noches!*" Kasanın arkasından yumuşak, uykulu bir ses seslendi.
(*:İyi akşamlar!)
Sesinin geldiği yöne döndüm ve gülümsedim.
"İyi akşamlar." Ben de ona karşılık verdim ve bakışlarımı ondan ayırıp benzin aramak için etrafa baktım.
Etiketleri okurken dilimi şaklattım."Ampuller, piller, anahtarlar..." Aşağı baktım. "İşte burda." dedim gülümseyerek.
Eğildim ve kırmızı ve sarı kutuyu siyah sapından çektim.
Üstüne yapıştırılmış parlak yeşil bir etiketin üzerine 24,99$ yazıyordu. Bu bir bidon benzin için oldukça iyi bir fiyattı; dışarıdaki tanklarda ödediğim fiyattan çok daha iyiydi. Kasaya geri döndüm ve taraması için dikkatlice tezgahın üzerinden ona verdim. Tarayıcıya uzanırken onu eline aldı ve yanına yere koydu. Dışarıdan gelen büyük lastiklerin agresif gıcırtıları karşısında gözleri genişlerken parmakları ona zar zor dokundu.
Kapının arkasındaki duvarda farlar parıldadı ve şık, siyah bir arabanın sokağın karşısındaki otoparka dalmasını izledim. Ona dönüp baktım, onu geçiştirdim."Hanımefendi?" Diye sordum. Dışarı bakarken elleri artık iki yanında korkmuş görünüyordu.
"Her şey yolunda mı?" Başımı gözlerine doğru çevirerek devam ettim. Hâlâ dışarıdaki arabaya bakıyordu, çarpma sesini duyunca biraz geriye sıçradı.
"Hayır, hayır.." diye fısıldadı ve geri çekildi.
Dışarıya baktım ve kapılar ardına kadar açılırken yüksek sesli müziğin ritmini duydum. Biri diğerlerinden oldukça uzun olan dört adam dışarı çıktı. Alkolik kahkahalarını duydum ve ellerini kısa arabanın tavanına vurmalarını izledim. Tezgahın arkasından çıkarken yanımdaki adımlarının ağırlaştığını duydum.
"Noluyor?" diye sordum, o geriye doğru yürüyüp kapıyı izlerken. Gözlerinde korkudan başka bir şey görmedim, yürüyüşü hızla koşuya dönüştü. Beni yalnız bırakarak arka çıkışa çarptı.
"Hey!" diye bağırdım ve arkasından koştum.
Onun yaptığı gibi çıkmaya çalıştım ama dışarıdan kilitlendi. Neden bu kadar korktuğunu bilmiyordum ama bir nedeni olmalıydı. Bunu düşündükçe nefesim hızlandı.. Yarışçılar olabilir mi? Arabaları vardı... itibarları vardı... hayır, olamaz. İçinde bulunduğum durumun farkına vararak ellerimi yumruk yapıp kapıya vurdum.
"Siktir.." diye fısıldadım, neden bu kadar panik içinde olduğunu anlayınca sesim kısıldı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...