Sarışın

92 13 0
                                    

***

*Bill'in bakış açısı*

Dikiz aynasına baktım. Ondan hiçbir şey duymamıştım ve şaşırdım. Yaralandı... kırıldı.
Ne olduğunu anlayınca yüzünü gördüm, ruhunun yavaş yavaş bedeninden çekildiğini gördüm. Ama tek yaptığı arka koltuğa uzanıp arabanın tavanına bakmak oldu. Yüzünden aşağı akan tek bir gözyaşından başka bir şey yoktu. Nefesi düzenli, yüzü donuktu. Parmaklarından birinin etrafında tek bir bukle vardı, altın ipi birkaç saniyede bir geriye ve bir öne çeviriyordu. Tom'a saldırdığı için ona hâlâ biraz kızgındım ama onu hemen durdurmak için orada değildim. Hâlâ kan içindeydi ve tylenol yüzünden yüksekti.

"Angelina?" Diye sordum. İstemedim, adı dilimden döküldü. Bana bakmak için döndü ve yumuşak gözlerinden onun kırık ruhunu görebiliyordum. Artık içlerine sadece kalp kırıklığı vardı, öfke değil.

"Hm?" dedi sessizce. Sesi boğuktu ve bunun çığlıklar yüzünden olduğunu varsaydım.

"Boş ver. Sadece seni kontrol ediyorum." dedim yumuşak bir sesle.

Katie'yi öldürdüğüm için kötü hissetmiyordum, sadece Ang'in benimle değil de onunla yatmak istemesine sinirlenmiştim. Neden beni istemiyordu? Tanıştığım diğer tüm kızlar hemen pantolonuma atlamak istedi -istemedi-. Angelina'nın kaç yaşında olduğunu bile bilmiyordum. Kim bilir. 17, 25? Bilemezdim. Ona sormak hiç aklıma gelmemişti.

Katie'yi ne kadar kolay öptüğünü ve amansızca tetiği çekmeme neden olduğunu görmek beni incitti. Yine de tamamen benim olduğu için mutluydum. Onu asla sigara içen ya da içki içen biri olarak görmemiştim, ama etrafımda sigara içmediği, hap almadığı ya da içki içmediği bir an nadiren oluyordu. Onunla tanıştığımda tamamen aklı başındaydı. Şimdi neden değil?

Tek istediğim o ve bunun için bende onu öldürme isteği uyandırıyor. Bana onun hakkında hissettirdikleri beni çok kızdırıyor ve içimdeki her zaman sevgi dolu şeyi kızdırıyor. Neden onun için böyle hissediyorum?
Katie, kadınlar kadındır. Onlar yer tutuculardır... gelirler ve giderler. Bazıları isteyerek, bazıları değil - ama bu benim için önemli değil.

Ama Angelina.. onda beni çeken bir şey vardı. Sessiz bir siren şarkısı varmış gibi, yavaş yavaş ona aşık olmamı sağlıyor. Bileklerinde bir santimetrelik kesiklerle onu yarı ölü halde görmek beni korkuttu ama aynı zamanda Katie'ye aşık olduğunu fark ettiğimde de korkuttu. Bu beni o kadar kızdırdı ki o hemşireyi becermek zorunda kaldım...
Şimdi düşünüyorum da Angie.

Angelina'nın oldukça orantılı yüz hatları, sarı saçları ve mavi gözleri vardı; teni solgun. Ancak yapısında çok çekici bir şey vardı. Vücudu, yüzü. Gözlerinin aşağıya bakma şekli, nasıl da çok donuk ama aynı zamanda renkliydiler. Saçlarının güneşi bir ayna gibi parıldamasına izin vermesi. Kadınlar bukleler için ısı kullanırlar, o benim gözümde mükemmeldi.

Daha önce hiç romantik duygular hissetmemiştim, sadece şehvet. Kadınları hiç istemedim, sadece vücutlarının bana hissettirdiklerini istedim. Bana verdikleri zevkler. Ama bu, bu farklı. Angelina'nın sesi zihnimde bir sabah kuşunun cıvıltısı ya da alacakaranlıkta uyanan bir baykuş gibi yankılandı. Dokunuşu, taze bir buket Lilyum'un nasıl koktuğunu, saçlarının bir vadiden aşağı akan su gibi rüzgarda uçuştuğunu hissetti.

Onu istiyordum ve onu kendim için istiyordum. Sonsuza kadar benimle olacağı anlamına gelseydi her şeyi yapardım - onu incitir, taciz eder, tecavüz eder, vurur ama aynı zamanda onu rahatlatır ve eğer gerekiyorsa onu severdim. nazik olurdum, mesela bu sabah onunla hastane yatağındaydım. Onunla oturup Stacy ona dokunduktan sonra ağlamasına izin vermem gibi küçük şeyleri takdir ediyor gibi görünüyor. Ya da köpek dövüşünde onunla dans ettiğim zaman, bana yumuşakça sarılmasına izin verdiğim zaman. Kafede kahvesini içerken bana usulca baktığını da hatırladım.
Stacy yerde öldükten sonra yardıma geldiği ilk kişi bendim.

Onu öptüğümde dudaklarındaki korkuyu hissedebiliyordum ve daha fazla korkmasını istemiyordum. Tıpkı bu sabah uyurken kucağıma aldığımda yaptığı gibi, dokunuşumun içinde erimesini istiyordum.
O benim kelebeğimdi ve ben onun çiçeği olmak istiyordum.

Radyoyu kapatıp son bir kez ona baktım. Hala aynı pozisyondaydı, sadece gözleri kapalıydı. Uyuyor muydu yoksa etrafımızı saran sessizliğin zarif güzelliğini mi özümsüyordu, emin değildim.

Bir an önce huzura kavuşmasını istiyordum, ölü ya da diri.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin