***
Beni dışarı sürüklediğinde, resmen paniğin beynime yerleştiğini hissettim. Onun elinin altında başımı salladım, boynuma dokunduğunu hissetmek bile aşırı uyarılmış hissettirdi."Hayır!" Çığlıklarım onun sıcak eliyle bastırılıyordu, her saniye daha fazla korkunun damlamasına zaman bırakıyordu.
"Kimse seni duyamaz, en azından umursayan hiç kimse." Beni güpegündüz kafenin arkasına sürüklerken boynumun kıvrımına hırladı.
O bunu yaparken, tanıdık parlak siyah arabayı gördüm. Plakada TokioR4 yazıyordu, T harfi gördüğüm her yara izinin aynı şekline benziyordu, bunun bir tesadüf olduğunu düşünmedim.
Biraz serbest kalmayı umarak altını tekmeledim. Başımı salladım ve onu kendimden kurtarmaya çalıştım ama omzuma baskı yapan metalin serinliğini hissettim. Bu duygu beni anında susturdu; vurulmak üzere değildim.
"İşte bu.." Gözyaşlarım akmaya başladığında fısıldadı.
"Sakin ol güzelim." Sesindeki gülümsemeyi hissettim.
Diğer eliyle gözlerimi kapattı ve kendimi beton bir duvara çarptığımı hissettim. Nefesin ciğerlerimden çıktığını hissettim, şimdi ağzımı kapattığında nefes almakta zorlanıyordum. Kafamın içinde bir baskı oluştuğunu, gözlerimin ağırlaştığını hissettim. Elini ağzımdan çekip beni duvara daha fazla bastırmak için omzuma koydu. Elini tehditkar bir şekilde boğazıma doladı.
"Bana bak." Fısıldadı, sesi sinirlerimi ısırıyordu.
Gözyaşlarımı tutmaya çalışarak tereddütle ona baktım.
"Ah hadi ağlama." O gülümsedi. "Bende kötü bir şey yapma isteği uyandırıyor." Sesi alçaktı, niyeti daha da düşük görünüyordu.
Bu sözler karşısında biraz dehşete düşerek, gözyaşlarımı gözümü kırpıştırarak geri çevirdim.
"Güzel güzel." Fısıldayarak kirpiklerimden akan bir damla yaşı sildi.
Elini yüzümden çekti ve duygusuz ama aynı zamanda duygu dolu bir şekilde bana baktı. Bileklerimden tutarak beni hareketsiz bıraktı. Kaburgalarım başımın üstündeki duvara çarptığında yaptığı hareketle şişti. Bilek kemiğimin ve başparmaklarımın taş duvara çarptığını hissettiğimde ürktüm, geri çekildim ve gözlerimi kapattım. Bir elini iki elimin üzerine koydu ve parmaklarını moraran bileklerimin etrafına doladı.
"Bill?" Birinin seslendiğini duydum. Kardeşiydi, sesi unutulmayacak kadar tanıdıktı.
"Neredeyse bitirdim, bana biraz zaman ver." Arkasından seslendi.
Arkasına bakmak için başını yana çevirdi. Diğer elini bileklerime dolayarak boynumu serbest bıraktı.
"Bill?" Fısıldadım. Ben öyle yapmak istemedim, dilimden fırladı ve dişlerimin arasından içeri girdi.
Bana bakmak için döndü, gözleri sert ve soğuktu."Ses tonu hoşuma gitti." dedi, elleri bileklerimi daha da sıkılaştırdı.
"Adımı söylüyorsun."
Sözleri daha da kötüleşirken ağzımı kapattım ve nefesimi yuttum. Eğilip dudaklarını kulak mememe bastırdı. Ben onun altında mücadele edecek hale geldiğimde bileğimden bir elini tuttu. Göğsünü bana doğru bastırdı, kollarımı veya bacaklarımı hareket ettirmemi imkansız hale getirdi. Kulağımda pantolonunun sesini duyduğumda eli ceketinin cebine gitti, nefesi her nefes verişte daha da yoğunlaşıyordu.
"Bundan sonra çığlık attığını duymak hoşuma giderdi." Diye mırıldandı.
"Ne?" Boğazım korku ve rahatsızlıktan kurumuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...