***
"KAHRETSİN!" diye bağırdı.
"Gustav yine kazandı." dedi alayla.
Gustav kocaman bir kahkaha atarak her yere kraker kırıntıları serpti.
"Ey!" Katie bağırdı. "Onu izle!" Küçük bir kahkaha atarak masadan uzaklaştı. Biraz güldüm, göğsümde artan bir ağrıya neden oldum.
"Burada her şey yolunda mı?" Yukarı baktım, sadece azgın küçük pisliği görmek için
Bill o gün daha erken yatmıştı. Bana baktı, sadece beni inceliyordu."Evet, her şey yolunda." dedim, tavrım sesimden belliydi. Elini uzattı, ben de sıktım.
"Ben Sylvia'yım." Durdu, bandajıma baktı.
"Umarım iyileşirsin." Garip bir şekilde dedi.
"Teşekkür ederim." Cevap verdim, kafam karıştı. Az önce ne olduğunu ya da neden sadece elimi sıktığını bilmeden gitmesini izledim.
Herkese dönüp baktım, yeni bir tura başlıyorlardı. Kaburgalarımda yeniden şiddetli bir ağrı hissederek kartlarımı almaya gittim.
"Kahretsin," diye mırıldandım göğsümü tutarak.
"Hemen dönerim." Sandalyemden kalktım ve yavaşça Katie'yle harabeye döndüğümüz odaya doğru yürüdüm.
Odaya girdim, sadece onun uzun, deri sırtının bana baktığını gördüm. Onu görmek zordu, deri güneşi doğrudan gözlerimin içine sokuyordu. Yarı boş Tylenol şişesini tutuyordu, duruşu ayaklarımı ağırlaştırıyordu.
Geri geri odadan çıkmaya çalıştım ama aynı hemşireye çarptım.Hiçbir şey söylemedi, ben orada donmuş halde dururken kapıyı kapattı. Tutamak için uzandım, düğmeyi çevirdim. O pislik onu dışarıdan kilitlemişti.
"Burada ne oldu?" Eskisinden çok daha yakın olduğunu söyledi. Nefesi tenime çarptı ve ensemdeki tüyleri diken diken etti. Yavaşça omuzlarımdan tuttu ve yüzümü ona çevirmek için yavaşça döndürdü.
"Ne oldu Angelina?" dedi.
Çarşaf yerde, battaniye de odanın diğer tarafında. Temizlemeyi unuttuğumuza inanamıyorum.
"Konuş Angelina." dedi ve yaklaştı.
Dilim düğüm düğümdü, hiçbir şey söyleyemedim. Katie'ye bir şey olmasını istemedim, ellerimizi birbirimizden uzak tutmalıydık. Gelecekten korkarak her şeyden pişmanlık duymaya başladım. Ne yapacağından korkuyordum - ve gözlerindeki bakıştan zaten bir şey bulduğunu, ne olduğunu öğrendiğini biliyordum.
"Ben" başladım. Gözlerindeki ışığı gördüm, fısıltımı işittim.
"Sen ne?" diye fısıldadı, eğilerek beni hemen kapıya geri götürdü.
"Hiçbir şey olmadı." Sesimi netleştirip yüksek sesle ve net bir şekilde konuştum. Sesim gözle görülür şekilde titriyordu, netliğiyle ilgili bir şey şu anda ondan daha çok korkmama neden oluyordu.
"Öyleyse bu da ne böyle?" tısladı. Bileğimi kavradı ve bu beni biraz ürküttü. Bandajı kaldırdı ve işte oradaydı. Dudaklarının şeklinde pembe bir ruj lekesi vardı. Onu görmemiştim, olanlardan dolayı hala kendinden geçmiş durumdaydım. Kendimi çok aptal ve çok savunmasız hissettim. Sonra biri bana çarptı. Bu hiçbir işe yaramaz fahişe Silvia. Bill onu becerdi, yani o onun küçük casusuydu. Adamın tuttuğu bileğe bakmıştı, söylemişti ona. Saçlarını tutup parmaklarımı onun ürkütücü gözlerine sokmak istedim.
Koca ağzına benzin dökmek, sonra da kibrit atmak istiyordum."Sadece ağzından duymak istiyorum, Angelina." O gülümsedi.
"Sen çok küçük bir sürtüksün." Yüzümü tuttu, bileğimi aşağı fırlattı.
"Katie'nin seni sikmesine izin verdin mi?" Gözleri öfkeyle parladı.
Hiçbir şey demedim, sadece ona baktım. Tylenol'ü yere fırlattı ve her yere dökülmesine neden oldu.
"Söyle. Küçük bir lezbiyen fahişe olduğunu söyle." Hırlayarak beni kapıdan çıkardı.
Biri kapıdan girerken kolunu omuzlarıma sıkıştırmak için kullandı. Diğer kolunu kullanarak cebinden tabancasını çıkardı. Tom, Katie'yi kollarını arkasından, göğsünü korumasız şekilde tutarak odaya getirdi. Silahını gördükten sonra, Tom'un elinden kurtulmaya çalışarak bana baktı. Bana bakmıyordu, bakamıyordu. Tek yaptığı, yere bakarken Bill'in tabancasına dönük olarak onu sıkı tutmaktı.
"SÖYLE Angelina." Tükürdü.
"Bir sürtük olduğunu söyle, bir fahişe olduğunu söyle. SÖYLE."
Belki ona istediğini verirsem Katie'yi bırakırdı. Ben söylemezsem gitmesine izin vermesinin hiçbir yolu yok.
"Ben biraz sürtüğüm." Gözümden bir damla yaş düşmesine izin verdim.
"Ve?" dedi beni kışkırtarak.
"İşe yaramaz bir fahişeyim." dedim, şimdi kana susamışlıkla dolan gözlerine bakarak.
Kendini benden, Tom'u da Katie'den uzaklaştırdı. Katie koşarak yanıma geldi ve kendini dudaklarıma yerleştirdi. Belimdeki tutuşunun sıkılaştığını hissedene kadar geri çekilmedim. Gözlerimi açtım, yavaşça yere düşerken kanının ağzıma damladığını hissettim. Bill'in tabancası duman çıkarıyordu ve yerde üç mermi gördüm.
"Hayır, HAYIR!" Çığlık attım. Yere indim ve artık cansız bedenini sarstım.
"BAĞIR ANGELINA, BAĞIR!" Bill saçımı tutarken bağırdı ve yukarı bakmamı sağladı.
Nefes aldım, neredeyse anında alabildiğim en fazla cam çatlatan, kulak zarının patlamasına sebep olan ve kan donduran çığlığı salıverdim. Tom kimsenin görmeyeceğinden emin olarak kapıyı kapatıp kilitledi. Göğsümdeki ağrı gitgide şiddetleniyor, hala çığlık atıyordum. Öfkeden gözüm kör olmuştu, beni ayakta tutan tek şey artık gitmişti. Bana nazikçe dokunan, yatmak istediğim tek kişi. O gitmişti ve hepsi benim hatamdı. Artık yapabileceğim hiçbir şey yoktu, bu yüzden Bill'in kanlı ellerini saçlarımdan çektim. Yüzümü sildim, hala derin derin nefes alıyordum. Tekrar ona baktım, ölü gözlerinin bana baktığını görünce parçalara ayrıldım. Sırtındaki üç kanlı deliği görünce ağzımda hâlâ kan tadı vardı. Kanı her yerdeydi, kasıtlı olarak ortalığı karıştırmıştı. Ona baktım ve o da Katie'ye tatmin olmuş bir şekilde bakıyordu. Ayağa kalktım, ayağa kalktım ve Bill'in silahını elinden aldım. Ellerimi boğazına götürürken onu özlemiştim. Kaşıyor, vuruyordum, hatta etin kıtır kıtır olduğunu hissederek elimden geldiğince sert bir şekilde ısırdım.
"İşte orada." Güldü, beni başından savdı. Şu an ona karşı hissettiğim ilgi umrumda bile değildi, sadece onu öldürmek istiyordum. Şimdi bana bakan Tom'a baktım. Yanına gittim ve saç örgüsünden bir avuç aldım.
"Benim için bir hiçsin!" Kanlı burnuna vurarak çığlık attım. Bill'in beni fırlattığını hissettim ve duvara çarptım.
"Ona dokunma." Ben yerde mücadele ederken eğilerek söyledi.
"KATIE'Yİ ÖLDÜRDÜN!" dedim başımı onunkine vurarak. Yüzümden aşağı kan akışını hissettim ama bu beni hiç rahatsız etmedi. Bana bakarak geri çekildi.
Yüzümü tuttu ve duvarın içinden geçirdi. Kafatasım alçıpanın içinden geçerek beni kesti.
Her şey bir anda karardı. Katie öldüğünde içten içe ölmüştüm, şimdi uyandığımda onun orada olmayacağını bilerek uyanmak istemiyordum.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Hayran Kurgu⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...