Biri olmak için birini alır

95 12 0
                                    

(Hafif tetik uyarısı)

***

Tom uyanmaya başladığında ben hâlâ rom şişesinden yudumluyordum. Atlarsam, beni ölü bulurlarsa ne olurdu diye düşünüyordum.

"Ang?" uyanırken dedi.

Şişeyi ağzımdan çıkararak ona baktım.

"Ne." dedim, ona hâlâ gözle görülür bir şekilde kızgındım.

"Ne yapıyorsun?" Elimdeki şişeye bakarak konuştu.

"Kahvaltıda içiyorum. Biraz ister misin?" diye sordum şişeyi ona doğru uzatarak.

"Ben iyiyim." dedi, kafasını sallayarak.

"Bill nerede?"

gözlerimi devirdim.

"Üst katta." Başımı o genel yöne sallayarak söyledim.

"Teşekkürler.. İyi misin?" Beni inceliyor dedi.

Güldüm ve ardından uzun bir iç çektim.

"Hayır, az önce beni sevmiş olan tek kişinin öldürülmesine yardım ettin, amcık." Burnumu çektim.

"Tabii ki iyi değilim."

"Üzgünüm. Ang. Durduramadım." dedi biraz daha yaklaşarak.

"Bill'in tek gerçeklik duygumu yok etmesine yardım ettin. Kayboldum." Bir yudum daha alarak onu rahatlattım.

"Şimdi defol karşımdan." dedim ayağa fırlayarak. Şişeyi masaya geri çarptım ve diğer ikisini uyandırdım.

"Angelina, geri dön!" Tom arkamdan seslendi.

Merdivenleri hızla çıktım. Cevap vermedim, yüzüne bile bakmadım. Yatak odasına girdim, Bill orada yarı çıplak duruyordu. Vücudunun alt kısmı bir havluyla sarılıydı, üst yarısı kıvrılarak bir gömleği giyiyordu. Daha yeni duş almıştı, buharın kokusunu aldım.

"Ang?" Dedi gömleğinin altından.

Artık güneşli olan balkona, sessizce masaya doğru koştum. Benadryl şişesini alıp ağzıma beş tane attım. İyileşme sürecime daha sonra başlayabilirim.

Şu an tek yapmam gereken unutmaktı. Bulanık ve şeffaf hissetmeye ihtiyacım vardı. Bill bana yeterince hızlı ulaşmadı, çoktan yutmuştum. Yüzümü tuttu ve ağzımı açmaya zorladı.

"Angelina.. NE YAPIYORSUN?" Hala ağzımı açık tutarak söyledi.

Ondan uzaklaştım. "Unutuyorum."

"Neyi unutmak? O kaltağı mı?" Biraz güldü.

"Ona karşı gerçekten bir şeyler hissettiğine inanamıyorum."

Suçluluk duygusuyla oluşan öfke arttı ve elimi tüm gücümle yüzüne vurdum.

"Lanet olası ağzın ne diyor?" dedim parmak uçlarıma yaklaşarak. Zordu, benden en az 10 inç daha uzundu.

"En azından onu soğukkanlılıkla öldüren ben değilim." tükürdüm.

Beni iterek korkuluklara çarpmamı sağladı. Hızlı adımlarla yaklaştı. Yüzüme sert bir tokat attı. Sanırım bir ölüm dileğim vardı, çünkü ona hemen karşılık verdim. Eline kalan iğne umurumda bile değildi, acıyı hissetmek istiyordum. Daha hızlı kaymama yardım etti.
Beni biraz daha itti, bana yukarıdan aşağıya baktı.

"Uyuşturucu kullanırken alıngansın."
Dedi yumruğumu tutarak.

Ne biçim sözlerdi bunlar?

"Aptalca konuşuyorsun, Bill. Tüm alfa erkek olayı eskimeye başladı."
dedim parmaklarımı havada sallayarak.

"Sana tecavüz etmem ya da küçük lezbiyen sevgilini öldürmem o kadar aptalca değildi. Değil mi?"
Gülümseyerek dedi. Yüzündeki ifade benimkinin düşmesine neden oldu. Şu an ciddi miydi?

"Sen ciddisin?" Kıkırdadım. Hâlâ yumruğumu tutuyordu, ben de onu aletine vurdum.

"Şimdi bana tecavüz etmeyi dene." dedim yüzündeki acıya bakarak.

Kendini toparladıktan sonra şöyle dedi:

"Bu bir meydan okuma mı?" Hala gülümsüyordu. Bana hissettirdiklerinden nefret ediyordum. Yüzü çok güzeldi ama çok iğrençti.

Ona ve sonra altımızdaki havuza baktım.

"Evet." Bitirdim. Onu korkuluğun diğer tarafına çarptım, devrilmeye başlamıştı bile.

"Bu bir meydan okuma." parlak dedim. Onu ittim ve su sıçratarak havuza indi. Geldi, gözlerini ve ağzını sildi.

"Seni öldüreceğim!" dedi, kızgın.

Geri bağırdım, belli ki yine yüksekte.

"Bu bir meydan okuma mı?"
Benadryl kutusunu yakaladım.

"Belki seni zahmetten kurtarıp kendim bitiririm!" Aşağıya seslendim, başka bir hap aldım.

"Seni kaltak." dedi ve havuzdan çıktı.

"Lanet olası bir ölüm dileğin var mı?"
diye sordu, beni yerden kaldırıp ayaklarımın üzerine çıkardı.

Doğrudan gözlerinin içine baktım.

"Evet gerçekten!" Çığlık attım. "Beni bütün hissettiren tek şeyi, bitirmemi engelleyen tek şeyi öldürdün. Eh, flaş haber! O gitti! Öyleyse neden olmayayım?"

Elinden kurtulmaya çalışarak ona vuruyordum. Yine ağlıyordum ama üzüntüden değil. Sadece kızgındım.

"Ölü ellerim hala sıcakken,
Onları tutan kişinin Katie olmasını istedim. Sen değil, Tom değil, başka biri değil. Onu istiyordum." Daha çok ağladım.

"Cansız bedenimden çiçekler filizlenecek. O çiçekleri toplayıp sergileyecek kişinin Katie olmasını istedim. Sen değil." Hastaydı, kendimden iğrenmeme neden oluyordu. İçimdeki düşüncesini hatırlamak.. onun içimde olduğunu bilmek. Derimi yüzmek istiyordum.

"Senden nefret ediyorum." Gözlerinin içine bakarak fısıldadım. "Vurularak öldürülmeliydin, Bill."

"Hayır. Belki de sen olmalıydın." Boğazımı tuttu.

"Bill, cidden mi? Bırak onu!" Tom bağırdı.

Bill hiçbir şey yapmadı, boğulurken beni yukarı sürükledi.

Bahsettiğim cezayı hatırlıyor musun? Bana bakmak için durdu.

"Şimdi alacaksın."

"Bill!" Düşüncelerinin arasından çığlık attım.

Ciddi olamaz.

Geçen sefer beni cezalandıracağını söylediğini hatırlayınca gözümden bir damla yaş süzüldü. Bilincimi kaybettiğim için vücudunu benimkine bastırdı. Odaya çıkıp beni yatağa attı.

"Bill, hayır hayır HAYIR!" Hiperventilasyon yapıyordum. Hıçkırıklar arasında zar zor konuşabiliyordum, bunun nasıl üçüncü kez el yordamıyla tutulacağımı düşünüyordum. Silahını çıkarıp yüzüme doğrulttu.

"Çeneni kapatırsan belki acıtmam." Gülümserken kıkırdadı.

Hıçkırıyordum, ağlamamı durduramıyordum.

"Beni hemen öldür!" Çığlık attım.

"Bunu tekrar yapamam, temelde sadece bir çocuğum!" ağladım
"Sadece 18 yaşındayım!"

"En azından 17 yaşında değilsin, o zaman bu iğrenç olurdu." Sesinde kötü bir ifadeyle güldü.

"Belki bu dikkatini dağıtır
Katie." dedi ve silahını doğrulttu.
Bunu gerçekten o yaptıysa daha kötü olacağını bildiğim için kan donduran bir hıçkırık bıraktım. Hiç rol yapmamalıydım.

Hepsi benim suçum.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin