***
Mahvolacağımı biliyordum, onlardan kaçmanın hiçbir yolu yoktu. Onlar sendeleyerek yaklaşırken aynı derin kahkahayı ve ağır alaycılığı duydum. Girdiğim kapıdan dışarı bakmak için döndüm ve sonra soluma baktım. İçeri girmem için bana bağıran bir lavabo ve bir saklama dolabı vardı. Koştum ve lavabonun kapısından içeri girdim. Nefesim düzensizdi, boğazımdan kaçmaya çalışan hıçkırıkları hissedebiliyordum. Ağzımı tuttum ve bir tezgaha koştum. Kapıyı hızla kapattım ve giriş kapısının zilinin çaldığını duyduğumda nefesimi tuttum. İçeri giren dört adamın böğürerek kıkırdamalarını ve ayak sesleri duydum."O gitti!" Biri ağır bir aksanla aradı.
Kasiyerden bahsettiğini varsayıyordum.
"Yani burada kimse yok mu?" Dedi bir başkası, aynı aksan sesinde de görülebiliyordu, biraz haylazlıkla karışmıştı.
"Eh, zaten ödemezdim." Dedi diğeri.
Hepsi kulağa yabancı geliyordu, bunu bilmiyordum. Birkaçından küçük kıkırdamalar geldiğini ve raflardan dramatik bir şekilde düşen eşyaların sesini duydum.
Kapının gıcırdadığını duydum ve hemen sustum. Birisi etrafta dolaştı ve bir çift koyu renkli, parlak ayakkabının yere sürttüğünü gördüm.
Adımlarındaki merakı duydum, kapıdaki küçük çatlaktan onu izliyordum. Kapıdan neredeyse doğrudan bana baktı. Bir süre sonra kendini kapının dışına taşıyarak beni nefessiz bıraktı.Hala nefesimi tutuyordum, ses çıkarmamaya çalışırken gözlerimi sıkıyordum. Sessizlikten başka bir şey bırakmadan durakladılar. Beni yalnızca kendimle ve aşırı düşüncelerimle baş başa bırakarak sakinleştirmeye çalıştım. Orada olup biten hiçbir şeye dikkat etmedim; sadece rahatlamak istedim. Aldığım her nefeste kaburgalarımın genişlemesine izin verdim. Nefes aldım, sonra nefes verdim.
Nefes aldım, nefes verdim ve tekrarladım. Kapının duvara çarpıldığını ve karşı taraftan kahkahalar geldiğini duyuncaya kadar orada ne kadar oturduğumu bilmiyordum. Yerimde sıçradım ve boğazımdan duyulabilir bir nefesin kaçmasına izin verdim. Ayağa kalktım ve kabinin kilitli olduğundan emin oldum. Tuvalete oturdum ve ayaklarım dışarıdan kimsenin görmesin diye dizlerimi göğsüme çektim. Çığlıkların diyaframımdan kaçmasına izin vermemek için elimden geleni yaparken gözlerim büyüdü. Odanın içinde yavaşça dolaşan kalın çizmelerin sesini ve derin bir esnemeyi duydum. Yerdeki zincir zırhın çınlamasını ve her an kalın giysilerden çıkan derinin gıcırtısını duyuyordum.
Yerde belli belirsiz kalın, kabarık, kırmızı ve beyaz bir ceket ve zincirle bağcıklı uzun çizmeler gördüm. O kadar yakındı ki buradan neredeyse alkolün kokusunu alabiliyordum. O hareket ederken, uzun siyah ve beyaz saçların kabininin çatlağından geçtiğini gördüm. O kadar yaklaştı ki, rahatsız edici derecede yaklaştı. Kabinime doğru adım attı ve kapının arkasında kafasının üstünü gördüm. Uzun, solgun parmakların kapının üstünü kavramasını ve iki derin gözün bana baktığını izlerken kalbim hızlandı."Pekala buraya bak." Titremeye başladığımda sesinde bir gülümseme duydum.
Zihnimde ve kendimde dünyayı dolaşıyordum. Neden sadece uyumadım? Botlarının bana doğru sürtündüğünü duyduğumda odanın diğer tarafından müzikal kahkahalar geldiğini duydum. Saptan gelen kulakları sağır eden bir ses duyduğumda sıçradım ve destek almak için duvara tutundum. Yere düşmesini ve kapının açılmasını izledim. Beni, bana bakarken yüzünde bir gülümsemeyle hareketlenen uzun boylu, düşünceli bir figürle yüzleşmem için yalnız bıraktı.
"Gel şuna bir bak!" Diye seslendi, aksanı kalındı ve gülümsemesindeki merak daha da yoğundu.
Parlak siyah tırnakları cebiyle oynamak için kıvrılıyordu. Diğerlerinin içeri girdiğini duyduğumda dışarıdan küfürlerin geldiğini duydum.
"Dikkat et kaltak-" Birbirlerine çarptıklarında biri diğerine hırladı.
Bana yaklaşan adamın arkasına yığılmalarını izlerken kalbim küt küt atıyordu ve kanım kulaklarımdaymış gibi hissettim.
"Ah, bak, bak." Bir ses duydum.
İçlerinden birinin başını omzunun üzerinden uzattığını ve gülümsediğini görüyorum. Kulağına bir şeyler mırıldandığını ve onu bana yaklaşmaya teşvik ettiğini gördüm. Fısıldarken alt dudağında dans eden koyu renk bir dudak halkası vardı ve saçında uzun siyah örgülü bir bere vardı. Diğer ikisini göremiyordum ama sarhoş konuşmalarını duyabiliyordum.
"Hm.." Tekrar yaklaştı.
Bana yaklaşırken sallanmasını, saçlarının ince yüzünün ve geniş omuzlarının etrafında mükemmel bir şekilde hareket etmesini izledim.
Midem boğazımdaydı, beynim bir elekten başka işe yaramıyordu.
Bana bakmak için eğildi, aynı gülümseme dudaklarında oynuyordu. Gözleri şimdiye kadar gördüğüm en romantik kahverengiydi, tehlikeli derecede büyüleyiciydi. Çürüyen bir ormanda uzanmanın, kumral yaprakların sizi gömmesine izin vermenin, dakikalar akan su gibi akıp gitmesinin bulanık nostaljik bir anısı gibiydi. Gözlerindeki yeşil bana sonbaharın ilk günlerini hatırlattı; ağaçların tamamen kahverengi olmadığını. Çok güzeldi, tek bir bakışıyla beni çoktan kaybetmişti.Yaklaştı ve nefesim hızlanırken tepki olarak beni duvara daha da yaslandırdı. Burnu neredeyse benimkine değiyordu, gözleri paslı bir ağaç öğütücü gibi gözlerimi parçalıyordu.
"Seni hiç görmedim." diye mırıldanmaya başladı, gözleri yüzümde geziniyordu.
"Böyle bir yüzü hatırlardım." Gerisi bir fısıltıydı.
Cevap vermek için ağzımı açtım ama tek bir gıcırtı bile çıkmadı. Gözleri kızarmış, siyah bir çizgiyle ifade edilmişti; porselen cildini kıran tek bir iz ya da leke yoktu. Kaşındaki siyah halka, ay ışığının aydınlattığı karanlık odada yeni cilalanmış tunç metali gibi parlıyordu ve gözlerindeki kahverengi, demlenmekte olan bir aşk iksiri gibi kıpırdıyordu.
"Sen kimsin?" Şimdi daha merakla sordu.
Kaşları yukarı kalktı ve bu onu tuhaf bir şekilde üzgün gösteriyordu.
Telaşlandım ve korktum ama aynı zamanda güzelliği karşısında rahatladım. Boğazımdaki cam duvarı kıracak gücü sesimde toplamaya çalışarak ona baktım."Kimse özel değil" diye yanıtladım, kayıtsız bir cevabın onu ikna edeceğini umuyordum.
"Ah ama sen.." Bir an duraksadı ve nefes aldı.
"Sarışınları severim." Gülümsemesi daha da genişledi, ağzından bira kokusu damlıyordu.
Sözleri omurgamı kilitledi, söylediği ses tonu ve seviyesi tüylerimin diken diken olmasına neden oldu.
"Adınız ne?" Yavaşça söyledi.
"Yalan söyleme, bundan nefret ediyorum." Diye bitirdi.Sözlerim boğazımda düğümlendi.
"Ben... Laurie." Aklıma gelen ilk şeyi söyledim; kulağa ne kadar basit geldiği umrumda değil.
Gülümsemesi soldu. Dudaklarıma nefes verdiğini hissedebileceğim noktaya o kadar yaklaştı ki. Ellerini dirseklerimde hissettim, dudakları benimkilerin üzerinde gezinip kulağımı sıyırmaya başladı.
"Ne dedim-"
Kalbim hızlandı.
"Yalancıları sevmem."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...