En iyisi için

90 13 0
                                    

***

*Bill'in bakış açısı*

Nerede olduğunu biliyordum, sürekli onu izliyordum. Onun bir telaş içinde, ihtiyatlı bir şekilde herhangi bir gelişi beklerken dairesine girip çıktığını gördüm. Onun marketten çıkıp odasına kadar gidişini izledim.
Perdelerini açıp kilere doğru gidişini izledim. Mikrodalganın yanında uzun zamandır ilk yemeğini bekliyordu. Sahip olduğum kameralar Stacy planı sayesinde işe yaradı. Arabalarımdan birindeydim, ona bir ekrandan bakıyordum. O çok güzeldi
Sebepsiz yere kendini değiştirmesini istemedim. Yani onu çoktan bulmuştum. 18 yaşındaki bir sarışına göre oldukça zekiydi. Gerildim, parmak boğumlarımı inleyerek çıtlattım. Arabamdan inip yulaf ezmesini bitirmesini izledim. Ben yalnızdım, diğerleri benim emirlerimden eve dönmüşlerdi. Beni görmesine aldırış etmeden yavaşça girişe doğru yürüdüm. Kapıyı açtım, bu noktada saat zar zor 7 idi. Yüzündeki korkuyu görünce heyecanlandım, heyecanlandım. Adımlarımın onun güzelce çiçek açmış zihninde yankılanmasını isteyerek merdivenlerde durdum. Kilitli kapıya vardım, zihnimde baştan çıkarıcılıktan başka bir şey dalgalanmıyordu. Mırıldanmasının durduğunu duydum, yaptığı her hareket artık ses çıkarmıyordu.
Sessiz ayak seslerinin kapıya yaklaştığını duydum. Panik halindeki nefesini duymak hoşuma gidiyordu, ona susamıştım.

"Angelina, beni görebildiğini biliyorum."
İnce kapının diğer tarafından alay ettim. Nefesinin kesildiğini duydum, bu beni gülümsetti.

"Girmeme izin ver..."
Şarkı söyler gibi bir tonda ekledim. Geri çekildiğini duydum ve kapı kolunu tutmamı sağladı. En azından onu kilitleyecek kadar akıllıydı, bu beni biraz yavaşlatırdı. Heyecanlı bir nefes alarak geri çekildim.

"Bunu sen istedin, Ang." dedim kapı tokmağına tekme atarak - kapı yere çarptı. Kapıda bir delik gördüm, onu tekmeleyerek açtım. Geri çekilip korkuyla bana bakmasını izledim.
Geri döndü ve kendini tuvalete kapattı.

"Burada olduğumu nereden bildin?" diye sordu, mükemmel ağzından zar zor bir şey çıkararak.

"Her zaman biliyordum, sevgilim." dedim bir adım daha yaklaşarak. Kapıyı yavaşça açtı ve dışarı çıktı.

"Nereye gittiğini düşünüyorsun,
Angelina?" diye mırıldandım, süzülerek yaklaşarak.

"Atlayacağım." Hala balkonuna doğru geri geri giderken fısıldadı.

"Hayır, yapmayacaksın." Rahatsız bir şekilde güldüm.

"Nereden bileceksin?" Korkuluğa yaklaşıyordu.
Kapıya yaslandım, sonunda onu tekrar elime almanın heyecanıyla.

"Çocuğumu öldürmezsin, değil mi?" dedim aşınmış ojeme bakarak.

Kızarmış yüzüne baktım, tarif edilemez bir duygu üzerine sıvanmıştı. O sözleri söyledi.

"Sadece buraya gel, ben kendim yapmayacağım." Bana doğru yaklaşırken ekledim.

Uğruna insanları öldürmek zorunda kalsam bile, her zaman istediğimi elde ettim.

"Göründüğünden daha zekisin, biliyorsun." Güldüm.

"Planı anladığına inanamıyorum."
Kıvırcık buklelerini parmaklarımın arasında çevirirken içini çektim.
"Etkileyici."

Elini tuttum, parmaklarımızı birbirine kenetleyip ürkmesini sağladım. Sıkıntılıydı, beni itmedi. Sanki teselli arıyor gibiydi, hatta benden. Gözlerinde zihinselden çok duygusal, kırık bir bakış vardı.

"Senin derdin ne?" diye sordum, bana bakmasını sağlayarak.

"Üç tane vardı." Dedi kalbimi hızlandırarak. üçüz mü? Üçüz mü olacaktık? Bir heyecan ve öfke tadı hissettim. burnunu çekti

Mavi gözlerinde kırık bir gözyaşı birikintisini izledim.

"İki tane kaybettim." Uzaklara baktı.

Kalbimin sıkıştığını hissettim.

"Ne?" Nefesim kesildi, dehşete kapıldım. Elini sıktım, şimdi teselliye ihtiyacım varmış gibi hissediyordum.

Ona baktım, kemikli yüzüne tokat attım. Bir rahatlamaya ihtiyacım vardı, bu yeterli değildi. Boynundan tutarak onu kendimden uzaklaştırdım.

"Yalancı." Dedim. Bu olamazdı.. Yalan söylüyordu.

Ellerimi tuttu ve kalan azıcık gücüyle sıktı.

"Bana inanmıyorsan," diye mırıldandı ben onu kaldırıp yerden yukarıda sallanırken. "Banyodaki şortlara bak." O bitirdi.

Duraksadım, onu yere bıraktım. Onu yanımda sürükledim, tökezlemesine neden oldum.

"Yalan söylüyorsun. Seni fahişe."

Banyonun kapısını hızla açtığımda sırılsıklam giysilerle karşılaştım. Onu duvara fırlattım. Yıpranmış şortu yakalayıp kasıklarını açtım. Kalbim o kadar hızlandı ki kaburgalarımdan kendini yırtacağımı sandım. Kan vardı, taze kan. Çoğu kasıkta birikmişti. Kırık bakışlarıyla karşılaşınca onları yere bıraktım.

"Üzgünüm." Ağlayarak yaklaştı.
Kollarını etrafıma sardı, ağlamasını göğsümde hissettim. Benden nefret ettiğini biliyordum ama bir çocuğu kaybetme duygusu gibisi yoktu. Gerçekten istememiş olsan bile. Onundu ve benim de - bu yüzden ikimiz de incinmekte haklıydık.

"Hepsi benim suçum Bill." Titrek nefeslerde seçebiliyordu.

"Her şey benim hatam."
Sözleri beni yıktı, daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Sempati duydum. Sallanan kafasını ellerimin arasına alıp onu sakinleştirmeye çalıştım. Aslında korkunç hissettim. 18 yaşında mıydı?

"Hayır değil güzelim." gözlerimi kapattım
"Bunu sana ben yaptım." Ağlamasının arasından mırıldandım. Beni duymadı ama.

Elini tekrar tuttum ve onu dairesinden çıkardım. Kendini zar zor bir arada tutabilmek için beni asansöre kadar takip etti. Tüyleri diken diken olmuştu ve açık teni üzüntüden soğumuştu. Onu hâlâ tutarken lobi düğmesine bastım. Kapı çınladı ve sonra kayarak açıldı. Lobide hala kimse yoktu, bu da bize kolay bir kaçış bıraktı. Onu sisli, sert havaya çıkardım ve bana bakması için dik tuttum.

"Bu senin hatan değil, Angelina." dedim yüzünü tutarak. Bana kocaman, parıldayan gözlerle baktı. Sözlerim onu biraz rahatlattı. Onu yavaşça sokağın karşısına, neon Bugatti'ye götürdüm. Elini sıkarak onu yolcu koltuğuna kaydırdım.

Bir dakika dışarıda dikilip sakinleşmeye çalıştım. Telefonumu çıkardım ve Tom'u aradım.

"Onu aldım." Ona harabe halinde bakarken hemen söyledim.

Ben ne yapmıştım?

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin