***
Boynumu ellerimin arasına alarak yere çöktüm. Neden beni bu kadar çok istiyordu? Onu istemediğim için mi?
Ondan nefret ediyorum. Sadece bir buçuk gündür buradayım ve şimdiden geri taşınmak istiyorum. Yine de yapamam, hiç lanet param kalmadı. Sıkıştım. Önümde bir kıpırtı duydum ve donup kaldım. Yukarı baktım ve Katie yanıma çöktü, beni sıcak, tatlı kokulu kucağına aldı. Sonsuz gibi gelen bir süre boyunca sarılmamıştım."Adınız ne?" Diye sordu.
"Angelina" diye hıçkırdım.
"Lütfen bana Angie de." dedim burnumu çekerek. Ona zaten yeterince güveniyorum. Çok misafirperver."Angie, kaç yaşındasın?"
Yumuşak sesiyle konuştu."18" diye hıçkırdım.
"Liseden geçen ay çıktım."24 yaşındayım. Bill'den sadece birkaç yaş büyüğüm." dedi sakince.
Ela gözlerine baktım.
"Sen Bill için nesin?""Onun küçük oyuncağı. Bir dart tahtası, bir kum torbası.. Devam edebilirim."
Durdu.
"Ona fazla kapılmamaya çalış. Kaçmaya çalış."
"Ne demek istiyorsun?" Ağlayışım onun şefkatli kollarında yumuşadı.
Hemen bitirmedi. Sadece nefes aldı ve nefesimi onunkiyle eşleştirmeye çalıştım. Parmağıyla koluma daireler çizdi ve kadın omzuma yaslanarak rahatladı. Onun rahatladığını hissettiğimde vücudumdaki gerginlik gevşiyor.
İçini çekti. "Geri kalanımız.."
sözünü kestim.
"Geri kalanımız?!""Evet. Eh, artık sadece ben varım. Küçük oyuncaklarına bir süreliğine sahip oluyor ve onları öldürüyor. Her zaman farklı bir şekilde. Her seferinde daha yavaş ve daha yavaş. Bizi kağıt paçavralar ya da kanlı bir mendilmişiz gibi fırlatıp atıyor."
Sıcak gözyaşının çıplak koluma kaydığını hissettim. Bill ceketimi yırtmıştı.
Hepsini anlamak için bir saniyemi ayırdım. Kalpten kalbe ihtiyacım vardı ve o mükemmel insan. Çok tatlıydı ve kolları benimkine dolanmış, dolgun ve yumuşaktı.
"Sana neden bu kadar takıntılı olduğunu anlamıyorum Angie, sadece ne kadar... bir gün oldu?"
Alçak sesle konuşuyordu, sesi müzik gibiydi."Evet."
burnumu çektim Ela gözlerine baktım, gözlerini kapatan küçük ateşli saç tutamları, makyajsız uzun kirpiklerine dolanmıştı."Belki de bizim gibi onun üzerinde olmadığın içindir."
Sabah bulutlarına baktı.
"Kaçmaya çalış."
Bana baktı, bakışları yumuşadı."İkimizi de öldürmemesine yardım ederdim."
Gülümsedi ve sözlerinin beni ne kadar üzdüğünü görünce parmaklarımı daha sıkı kavradı.
Orada öylece oturduk, ne olacağını düşünerek birbirimize sarılarak sessizce ağladık.
"Kötü görünüyor mu?"
Yaramı görmesi için kafamı kaldırdım."Hayır, sadece biraz morarmış ve biraz şişmiş."
Kadifemsi parmaklarıyla dokundu."Çok üzgünüm."
"Özür dileme Katie. Burada olmam senin suçun değil."
Yüzünü ellerimin arasına alıp morarmış, çatlamış çenesini inceledim.
"Seni fena yaralamış." dedim dudağımı ısırarak.
"Bu sadece kızgın olmadığı zaman. Sadece sinirliydi. Onu gerçekten üzdüğüm zamanki halinin yanında bu hiçbir şey."
Üzgün görünüyordu."Onunla tanıştığımda çok güzeldi ve bana karşı çok nazikti. Onun tuzağına düştüm."
Tırnağını ısırdı.
"Benim yaptığım hatayı yapma."
Başımı salladım.
"Bill kaç yaşında?"
"Tam olarak bilmiyorum, Tom ve Bill ikizler. Sanırım ya 21 ya da 22?"
Bana üzgün bir bakış attı.
"Ne zaman 18 oldun?"
Uzağa baktım.
"9 Nisan, sadece yaklaşık bir ay önce."
Güldü.
"Bir Paskalya Bebeği!"
Çok genç olduğum için bana duyduğu acıyı örtbas ediyordu. Gülümsedim.
"Evet. Oldukça havalı sanırım!"
iç çektimBirkaç saattir konuşuyorduk ve hava soğumaya başlamıştı.
"Yakında ona geri dönmezsem, Bill çok kızacak."
Biraz titredi.
"Gitmelisin. İşte.."
Ceketimi kaptım.
"Bunu al. Ama varmadan önce çıkar
Bill görecek."Ona sıcak bir gülümseme gönderdim.
Elimi enseme koyarak arabama doğru yavaş adımlarla ilerlemeye başladım. Şimdi öğlen civarıydı, belki bir. Arabaya oturdum ve kaloriferi açtım. Arka plandaki gürültü için radyoyu açtım ve gözlerimden sessiz yaşların süzülmesine izin verirken pencereden dışarı baktım.
Tanıdık bir yüz görmeyi umarak daireme geri dönme cesaretini topladım.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...