***
Ağır ayak seslerinin merdivenlerden yukarı çıktığını, çizmelerindeki metal zincirlerin her adımda daha yüksek ve daha yüksek sesle çınladığını duydum. Kapana kısılmış hissettim, hareket edemiyordum. Doktorun çığlıklarını duydum, yapacağından haberim yoktu. Ona ne yaptığını bile bilmiyordum, sadece öldüğünü biliyordum.
Çok, çok ölü. Bana odaya gitmemi söylediğinde sesinde bu zehir vardı ve bir şeyler olacağını biliyordum. Bana bir şey olacağını düşündüm, ona değil. Kalıntılarına bakmaya bile cesaret edemedim - onun neler yapabileceğini zaten biliyordum. Onun tam gücünü kullandığını asla deneyimlemek istemedim, çünkü eğer yaparsam onun 'biblolarının' dayanılmaz acısına dayanamayarak öleceğimi biliyordum. Sesi alçaktı, yine de her zaman yeterince yüksekti ki, onu odalardan uzaktan duyabiliyordum. Ayak sesleri hafifti, yine de merdivenlerden çıkarken yaptıkları her hareketi duyabiliyordum. Nefesi gerçekten anlamlıydı, duygu değişimini algılayan değişikliği her zaman duyabiliyordunuz. Beni korkuttu, ne yapacağını asla bilemezdin. Kalbimin sadece birkaç adım öteden gelen sesiyle çarptığını hissettim. Şuanda,
Panikledim. Ya hala kızgınsa?
Bana kızgın mı?"Ya beni incitmek isterse?" diye kendi kendime mırıldandım, zar zor duyulabilir bir sesle.
Kapıya bakmak için arkamı döndüm, o kapıyı açarken çıkan yavaş gıcırtıyla ritmik olarak yavaşça ayağa kalktım.
Bilinmeyenden korkarak girişini bekledim. Önce bağcıklı, topuklu, deri ayaklarını gördüm, gözlerim vücuduna doğru yöneldi. Sağlam yapısı neredeyse kapı aralığını aşıyordu, o ayakkabılarla ve onsuz kocamandı. Lanet bir avatara benziyordu ve bu beni korkuttu çünkü ben de kısa boylu biri değildim. Gözlerim ellerine gitti, dövmeleri neredeyse tamamen kana bulanmıştı. Onu yüzüne kadar taradım, koyu gözleri benimkilerle buluştu. Yüzüne şakaklarına kadar sıçrayan kan, kaşlarından uzun kirpiklerine damlıyordu."Angelina." Büyüledi, kapının altından adım attı. Sözleri yumuşaktı ama yine de kana susamış gözlerinden adrenalinin fışkırdığını görebiliyordum. Bu Bill'den korktum, bu daha önce hiç görmediğim bir Bill'di. En az altı farklı insanı öldürdüğüne tanık oldum ama bunu elleriyle yaptığını hiç görmemiştim.
Gözlerim, kanlar içindeki yüzünden bakışlarını alamayarak açık kalmıştı. Hâlâ yatağının ayak ucunda dikiliyor, korkudan ellerimi kalçalarıma bastırıyordum. O kadar sıkı kavradılar ki kramp girmeye başladılar ama acı gerçeğe odaklanmamı sağladı.
Yerleşme sarsıntısından utanarak bacaklarıma baktım."Ne yaptın?" diye fısıldadım, sesim geniş ağzımdan zar zor çıkıyordu.
"Ne gerekiyorsa, Angelina." Yavaşça bana doğru adım atarak yaklaştı.
Pençeleri açık gibiydi ama yaylarla sarılıydılar. Müzikal sesi kanın görüntüsünü bulanıklaştırıyor, korkuyu aklımdan atmak için mücadele ediyordu. Yine de ona izin vermezdim.
"Cinayet gerekli değil, Bill." dedim nazik tutuşundan kaçınarak. Elini hiçbir şeye değdirmeden geri çekildim.
Kalbimi ellerinin arasında tutuyordu ve nazikçe parçalara ayırıyordu. Ruhum onun için hissetti, ama aklım
Onu uzaklaştıracak kadar akıllı. Tekrar geri adım attım, şimdi tüm vücut aynasına baktım."Elbette öyle, anlıyorsun.. değil mi?" Gülümseyerek tekrar yaklaştı.
"Beni öldürmeye çalıştın, hatırlamıyor musun?" Sözleri omurgamı büktü ve beni yolunda durdurdu. Haklıydı, buna diyecek bir şeyim yoktu.
Artık benden sadece birkaç santim uzaktaydı, kanlı parmaklarını dirseklerime dolayarak nefesimi hızlandırıyordu. Yaklaştı ve dudaklarıma yumuşak bir öpücük bıraktı. Geri çekildim ama kemiğimi daha sıkı kavradı ve mücadele etmeme neden oldu.
"Benimle savaşma Angie. Oradaki doktor gibi derinin yüzülmesini istemiyorsan." Arkamı işaret etti. Derisini mi yüzdü? Hastaydı, o kadar hastaydı ki sözleri fiziksel olarak midemi bulandırmıştı.
"Ne?" Sesim çatladı. Soluma baktım ve aynadaki taşlaşmış bakışlarımla karşılaştım. Bill'in yaptığı şeye hayranlık duyuyormuş gibi düşüncelerimize bakmak için yavaşça başını çevirmesini izledim.
Sonunda zihnime korku dövmesi yaptı, istemeden de olsa beni onun yaptı. Ondan korkuyordum ve bunu biliyordu. Bunu neye karşı kullandı, beni daha da zayıflattı - zihinsel, duygusal ve fiziksel olarak. Aynada bize baktım, sanki belki ondan kaçmıyordum, kendimden kaçıyordum. O bir dahiydi, her şeyi çözmüştü. Beni yavaş yavaş içten dışa tüketen iblise baktım; yavaş ama emin adımlarla beni onun malı yapıyor. Stratejileri işe yaradı ve bunu kendime itiraf ettim.
"Beni duydun, Angelina. Onu küçük tatlı leydim için güzel bir bileklik yapacağımdan emin olabilirsiniz." Mutlu bir şekilde tarif etti.
Ona baktım, bakışları şimdi benimkilere sızıyordu.
"Kendi derimin üstüne bir insan derisi giyeceğimi sanıyorsan delisin."
"O zaman sanırım ben deliyim." Dedi, tutuşunu daha da sıkılaştırarak.
Dirseklerime baktım, ellerim soğumaya başlamıştı."Ellerime giden kan akışını kesiyorsun, Bill." Sessizce söyledim, hala kendimi kurtarmaya çalışıyordum.
Elinin yüzüme sert bir şekilde temas ettiğini hissettiğimde, sözlerimden anında pişman oldum. Boynumu sağa döndürecek kadar sert vurdbana. O kadar hızlı değişti ki aslında çılgıncaydı.
"Benimle bir daha böyle konuşursan, konuşmalarını sonsuza kadar keserim." Beni itti ve duvara çarpmama neden oldu.
"Neden hep her şeyi mahvetmek zorundasın?" Alaycı bir şekilde sordu.
"Buraya güzel bir sohbet etmeye geldim ve bunu bile yapamayacak mıyım?" diye ekledi.
O çok manipülatifti, o kadar iyiydi ki aslında tehlikeliydi. Sözlerinin beni gerçekten etkilemeye başladığı noktaya kadar.
"Neden mahvettin Angelina? Aramızda her şey bu kadar iyiyken neden mahvediyorsun?" Duvara yaslanmış bedenime bakarak güldü.
Tıpkı bana yaptığı gibi onu yakalamak, ona vurmak, onu manipüle etmek istiyordum.
Kendi ilacından tatmasını istedim ama kendime bunu yapmaya cesaret edemedim. Zihnimde çok fazla korku ve travma uyandırdı, o kadar ki artık ona karşı koyamadım."Hiçbir şeyi mahvetmedim." Onun zararlı bakışlarından kaçınarak fısıldadım.
"Siktir git Angelina. Sen çok küçük bir kızsın." İki yüksek sesle bana doğru yürüdü. Yüzümü tuttu, ona bakmamı sağladı, elini tuttum, koparmaya çalıştım. Ben çırpındıkça o daha çok sıkıyordu. "Ne aptal, küçük kız." Yüzüme bakarak fısıldadı.
Bana yukarıdan aşağıya bakarak beni itti. Birkaç adım geri gitti ve kapı çerçevesinin altından eğilmek için döndü. Gözümden küçük bir damla yaş göğsüme düştü. Tekrar hareket etmeden önce kapıyı kapatmasını bekledim.
Gözyaşlarımı silip aynanın karşısına geçtim."Beni tiksindiriyorsun, Angelina." burnumu çektim.
Bir yanım onun haklı olduğuna inanıyordu. Aklımla oynuyordu, beni deli hissettiriyordu."Sen sadece aptal küçük bir kızsın."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...