Anımsatan, bölüm 2

118 15 4
                                    

***

Ezilmiş hissederek uyanıyorum, Georg'un gri eşofmanını kavradım göğsümde terden ıslanıyor. Yavaşça merdivenlerden çıkarken korkuluktan destek alıyordum- Bill arkamdaydı, elimi korkuluğa kenetledim. Dizlerime baktım, kan onları gizlemişti. Nefes almak için durup arkamı döndüm. Bill'in uzanmış kollarıyla karşılaştım.

"Yardıma ihtiyacın var mı?" Sertçe sordu.
Gözlerine bakmadım, yaptıklarını hatırladıktan sonra bakamadım.

"Hayır." Derin bir nefes aldım.

"Sadece tuvaleti kullanmam gerekiyor." Arkamı dönerek bitirdim.

Geriye düşmemi engellemek için ağır elini omzuma koydu ve her adımda güvenli bir şekilde çıkmam için beni hafifçe itiyordu. Kafamı çok karıştırdı. Ruh halindeki dalgalanmalar onu sevmeme neden oldu, sonra ondan nefret ettim ve sonra ondan tiksindim. Ve sonra, döngü baştan başladı. Usta bir manipülatördü ve kesinlikle bunu bir gerçek olarak bildiğini düşünüyorum. Dünyamı yerle bir etti ve sonra yeniden yıkmak için onu düzeltmeye çalıştı.
Beni fiziksel olarak yorgun ve duygusal olarak ulaşılmaz yaptı. En üst basamağa ve nihayet ikinci kata çıktık. Yavaşça koridorda ilerledim. Tom'un odası, Bill'in odası ve ardından banyo vardı. Dönüp içeri girdim.

"Buradan sonra halledebilirim."
Ayaklarıma bakarak mırıldandım.

Onunla göz teması kurduktan sonra anında pişman olarak ona baktım.

"Eminsin?" Elini yavaşça omzumdan çekerek sordu.

Gözlerinin içine bakmaya karar verdim. Endişelendim ama bu sefer onun için değil. Nefret ettiğim gözlerdi onlar - bana onu özleten gözler. Gözlerimi kaçırdım, bu sefer kötü düşüncelerime teslim olmadım.

"Evet." Boğazımı temizledim.
"İyi olacağım." Cevap verdim, odaya geri geri gittim.

Kapının kolunu tuttum ve yavaşça açtım. Sağ elimi tuttu ve beni biraz ürküttü. Hareket etmeyi bıraktım ve onun elindeki elime baktım. Uyandığımda, bir eli kalbimin üzerinde, diğer eli bileğimi sarmış halde, nasıl nazikçe altımda durduğunu hatırladım. Uyandığımda bilekliği takmadığımı fark ettim, ne zaman rahatlamış hissetsem yine de hareket etmekten çok korkuyordum. Uyandığımda donakalmıştım, gözlerimi açtıktan hemen sonra kapadım. Elleri kalbimin üzerinde ve bileğimin etrafındaydı, bu yüzden muhtemelen nabzımın hızlandığını hissetti. Gözlerimi kırpıştırdım - kendimi gerçeğe geri getirdim.

"Angelina?" Fısıldadı.

"Beni duydun mu?"

Bir şey mi söyledi? Ona döndüm, kafam karışmıştı.
"Hayır, duymadım." diye mırıldandım.

Parmaklarını benimkilere doladı ve bu beni sinirlendirdi.

"Üzgünüm." Açıkça söyledi, gözlerinin içine bakmamı sağladı.

Şok olmuştum. Özür dilemek için her türlü sebebi vardı ama ben hiç düşünmemiştim.

"Ne?" Sesim titreyerek çıktım.

"Üzgünüm, Angelina." Ciddiyetle tekrarladı. Gözlerinde pişmanlıktan başka bir şey yoktu, bu beni orada ağzım açık bir şekilde dikilmeme neden oldu.

"Ben-" diye başladım. Bunu söylemenin akıllıca bir şey olduğunu düşünmedim ama atışımı yapmaya karar verdim.

"Seni affetmiyorum." Sessizce ilan ettim.

Yüzünü biraz buruşturdu ama çok geçmeden rahatladı. "Anladım." dedi geri çekilerek.

"Anlıyorum, acele etme Ang." Gülümsedi ve ardından arkasını döndü.

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin