***
Saç derimi şampuanla ovdum, saçımı yumuşatmak ve 'Stacy' hissinden kurtulmak için vücudumu şiddetle ovuyordum. Göğüslerimi tutması, sutyenimi çözmesi, pantolonumu indirmesi düşüncesiyle irkildim, ama onun oturma odamın zemininde kanlı bir dağınıklık içinde yayıldığını hatırlamak beni tatmin etti. Gerçekten acıyana kadar ovaladım ve duruladım.
Havluma çıktım, saçlarımı sıktım ve jöle ve serumumu saçlarıma sürdüm. Her bir bukleyi kıvırdıktan sonra, fönle kuruttum ve kendimi havluma sardım. Ben gözlerime koyu bir makyaj ve dudaklarıma da koyu bir erik rengi sürdüm.
İç çamaşırlarımı giydim, saçlarımın yüzümü örtmesine izin verdim ve siyah bir gömlek ve normal bir süveterin altına kalın bir pantolon giydim. Converselarımı giydim ve likör ile sigaraları aldım.
Sarhoş olup olmadığımdan emin değildim ama umurumda değildi. Sadece dışarı çıkmak istedim.Sigaraları çantama attım, bu sefer şok cihazını hatırladım ve likör şişesini yatay olarak ön cebime koydum. Tüm eşyalarımı aldım, tekrar kontrol ettim. Çakmağım alıp ağzımda bir sigara yaktım. Kapşonumu takarak aşağıya koştum ve kimsenin yere serilmiş cesedi görmemesi için kapımın kilitli olduğundan ve tüm perdelerin kapalı olduğundan emin oldum.
Metroya doğru sürdüm ve altında çalıştım. Kalabalığın çığlıklarını duydum, alkışlar kulaklarımı çınlattı. Onu görmeyi umarak ama aynı zamanda görebileceğimden korkarak gizlice aşağı indim. Artık karanlıktaydım, hiçbir şey görünmüyordu. Sigaramdan bir nefes çektim ve cebimden likörü çıkardım. Bir yudum aldım ve bir yudum daha aldım.
Işıklar tekrar yandı, yüksek sesle alkışlandı. Bir pist gördüm, hafif bir boks dövüşü gibi görünüyordu. Daha önce hiç görmediğim iki adam gördüm, biri yerde kanlar içinde, diğeri de onun başında zaferle duruyordu. Sonra onu gördüm.
Saçları yüzünün etrafında diken diken olmuştu, açtığım deliği yeni bir piercing sarmıştı. Gerçi pek görünmüyordu. Kocamandı, en az yedi fit. Daha büyük topuklu ayakkabılar ve çivili bir ceket giymişti. Mikrofonu çatıdan çekti.
"SIRADAKİ KİM!" Seyircilerin heyecanlı çığlığı üzerine bağırdı. Arenaya iki adam daha girdi ve sallanmaya başladı.
Platformdan inerken hafif, narin kahkahasını duydum. Sigarayı ağzımda bıraktım ve yoluma devam ettim. Gülerken, istasyonun ışıklarının ışığında dil halkalarının parıltısını görebiliyordum. Ayağa kalktım ve bileğini elime alıp geri çektim.
"Ne oluyor-" gözlerini kıstı.
"Angelina?"
Tezahüratların üzerine gürledi.
Sigarayı ağzımdan çıkardım, yere attım ve tekmeyle söndürdüm.
"Yardımınıza ihtiyacım var."
Şaşkın görünüyordu ve sonra fark etti.
"Ah. Yerdeki ölü et yığını."
Tom'u aradı ve Georg, Gustav bardaydı.
"Dairesinin zeminine bıraktığım pisliği temizler misin?"
"Evet."
Daha uzun, düz kahverengi saçlı olan söyledi. Bunun Georg olduğunu varsaydım.
"Başa çıkmamız gereken başka bir şey var mı?" diye sordu.
"Sadece biraz kan ve birkaç mermi."
Tom'dan bahsetti. Biraz? Bu ve birkaç yetersiz ifadeydi.Gürleyen müzik kulaklarımı çınlattı ve Tom ile Bill'in bakışlarını yakaladım.
Georg, kalabalığın terli bedenlerinin arasına daldı."İyi misin?" Gerçekten endişeyle sordu.
Bir sigara daha çıkardım ve yaktım.
Bu gerçekten bana göre değildi, ama siktir et.
İçkiyi çıkarıp içtim ve bir nefes çektim."Ben iyiyim." Etrafa bakarak dedim. Bill buradaydı, belki de Katie buradaydı.
"Kimi arıyorsunuz?"
O sordu.Garip nazik bakışlarıyla karşılaşıyorum."Katie, Katie'yi arıyorum." Sadece onun duyabileceği kadar yüksek sesle söyledim.
"Neden o fahişe?" Gözle görülür bir şekilde rahatsız olduğunu söyledi.
Ona iğneleyici bir şekilde baktım.
"Lanet olası ağzına dikkat et, onun hakkında böyle konuşma."
Kesinlikle sarhoştum.Üzerine külü attığımda bana şaşırmış bir şekilde baktı.
"Sarhoşsun" dedi ve elini omzuma koydu.
"Ne olmuş yani? Boğazımı kesmeye çalıştığında sarhoştun, benim sarhoş olup olmamamın ne önemi var ki?" azarladım.
Gitmeme izin verdi."Ona fahişe falan deme yeter. O senin ortalıkta dolanabileceğin küçük bir bez bebek değil." tükürdüm.
Aptal çenemi kapalı tutmam gerekiyordu.
"Az önce bana ne dedin?" Yaklaştı.
Sigaranın neredeyse burnunun ucuna değeceği kadar yakın. Sabırsızdım ve bir dizimi yukarı ve aşağı sallayarak kendimi sallıyordum.
"Onunla istediğimi yapacağım."
"O zaman kısır ve çüksüz uyanacaksın." Alçak ve sarhoş dedim.
Bilinçaltımın kesinlikle bir ölüm arzusu vardı ama söylediklerimden pişman olmadım. Biraz güldü ve ben onu ittim.
Dumanı yüzüne üfledim, öksürdü ve dumanı uzaklaştırdı. Ateş gibi kızıl saçlarının arkasını gördüm ve aceleyle oraya koştum. Yavaşça elini tuttum ve gülümsedim. Üzerinde yeni bir kesik ya da morluk görmedim ve iyi görünüyordu.
"Merhaba Angie!" Bana sarıldı. O da sarhoştu.
Elimdeki likörü gördü.
"Bunu nasıl aldın? 21 yaşında değilsin!" Kıkırdadı."O bir hediyeydi!"
Ben taşındığımda komşudan almıştım, koltukta duruyordu.
"Biraz ister misin?" Bir yudum aldım.
"Lanet olsun tabi ki!"
Başını kaldırdı ve benim sigaramdan da bir nefes çekti. Dans ediyorduk, vücutlarımız çarpışıyordu.
Dürüst olmak gerekirse eğleniyordum, ama sadece o burada olduğu için. Tatlı gülümsemesi, dikkatimi son iki günde olan saçmalıklardan uzaklaştırdı ve büyüleyici gözleri şişelerin yansımasıyla aydınlandı. Hâlâ öncekiyle aynı kıyafeti giymişti ama beline benim ceketimi bağlamıştı.
"Sende kalabilir!" Ceketi işaret ettim.
"Saçını ortaya çıkarıyor." dedim kendimden emin bir şekilde.
Bana baktı ve kollarımda eridi."Çok teşekkür ederim Ang, sen harika bir insansın."
Neşeli bir çığlık attı ve ben de kollarına geri sarıldım."Elbette Kait. İyi olmana çok sevindim!" diye haykırdım. Neşeli, sıcak kahkahasıyla sırtının inip kalktığını hissettim ve onunla birlikte güldüm.
O harika bir arkadaştı ve beni mutlu, rahat ve onaylanmış hissettirdi. Onu çok seviyordum ve başına kötü bir şey gelmesini asla istemiyordum.
El ele tutuştuk ve shotımı yere düşürdüm ve şişeyi tezgahın üzerine koydum. Artık müziğin ritmine göre dans ediyor, dönüyorduk.
Bill'in bakışını yakaladım, hiç kızgın değildi. Katie adına mutlu görünüyordu, aslında biraz da memnundu.Saatime baktım, zaten saatlerdir buradaydım, Katie'yle kalbimi patlatmak için dans etmiştim, onun mükemmel yüzünün etrafında dans eden kızıl kızıl saçlarını neşeli müziğin ritmiyle dans etmesini izlemiştim. Onun yanında kendimi çok güvende hissettim ve sanki gerçek bir melekmiş gibi.
Sarılmak için onu kendime çektim, belki 1.60'tı, benden birkaç santim kısaydı. Yukarı ve aşağı zıpladık ve bir bulutun üzerindeymişim gibi hissettim. Buna rağmen hiç huzurlu değildim ve yasadışı bir köpek dövüşü izliyorduk, sadece hissettim
Onunla çevriliyken çok güvendeydim ve bu duygunun hiç bitmesini istemedim.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...