Bir yalancının öpücüğü

103 15 3
                                    

(Bill'in bakış açısı)

***

Tom'u dışarı sürüklemek, katil bir genci silah dükkanından dışarı sürüklemek gibi hissettirdi.
İçeceğinin üzerine eğilen Angelina'ya baktı. Kapıyı çarparak kapattım, öfkeyle.

"Senin sorunun ne?" Yüzüne haykırdım.

Ang'dan bana bakarken biraz gülerek burnunu sildi.

"Benim sorunum yok, Bill." Bana baktı, gözleri yalanından vazgeçmişti.

"Başlama Tom, Angelina'yı rahat bırak." Doğrulup gözlerimin içine baktığında mırıldandım.

"Hadi ama, ona vurmayı özlediğini biliyorum. Onu biraz etrafa fırlatmak..."

Duraksadı ve alt dudağını yaladı.

"Onun içinde olmayı özlediğini biliyorum." diye mırıldandı.

İşte buydu; tabii ki yaptım. Ama konuyu açmasına gerek yoktu. Omzundan tutup onu kapıya doğru fırlattım.

"Ne oluyor!" Dedi artık ciddileşmişti.

Silahının yere düştüğünü duydum. İkimiz de ona baktık. Angelina'ya dönüp gülümsedi.

"Belki de onu biraz fazla seviyorsundur, değil mi?" Silaha doğru başını salladı.

Ben cevap veremeden silahını kaparken beni üzerinden direğe attı.

""Sakın buna cesaret etme-" diye bağırdım kapıyı kaydırırken.

"Artık ona ihtiyacımız yok Bill."

Silahı kemiğime daha da bastırırken mırıldandı.

"Ondan asla hoşlanmaman gerekiyordu."

Ona doğru geldim, yumruğum kemikli yüzüne doğru yöneldi. Silahı omzuma dayayarak kaçtı.

"Yapma Tom, lütfen." Elim yavaşça arka cebime gitti ve kapalı çakıya doğru eğildi.

Geri çekildi ve ben içeri giremeden kapıyı çarptı ve kilitledi.
Kapıyı çarptım, öfkeyle kapıyı çalarken elimdeki çakı açıldı.

"Tom! Kapıyı aç! Georg.. Gustav!
Biri yardım etsin!" Bağırırken gözyaşlarım yavaş yavaş sesimi gizlemeye başladı.

Angelina'nın saçını geriye çekip onu koltuğundan fırlatırken gözlerindeki paniği gördüm. Bir gümbürtüyle yere çarptı, Tom silahı alnına dayadı.

"Artık ona ihtiyacımız yok!" Silahını doğrultarak seslendi.

"Kahretsin!" Gustav odasından dışarı fırladığında çığlık attım. Georg hiçbir yerde görünmüyordu, muhtemelen ön taraftaydı.

"Bunu aklından bile geçirme, Gustav!"
Tom silahı ona doğrulttu.

"Tom, silahı bırak. Ona zarar verme." Yavaşça kapıya doğru gelirken uyardı.

"Ah, bu Gustav'dan uzak dur." Hırlayarak silahı ona doğrulttu.

Utanarak duvara yaslandı.

"Bill!" Angelina'nın benim için bağırması beni ona ulaşma konusunda daha da umutsuz hale getirdi.

Çığlıkları beni kızdırdı, sadece benim için çığlık atması gerekiyordu. Onu çok sevdim. Beni deli etti, takıntılıydım. Onun güvende olduğundan emin olmak için onun için her şeyi yapardım.

"Kıpırdama." Tom dikkatini tekrar Angelina'ya çevirdiğinde şöyle dedi.

Bir şeyler bağırıyorlardı ama kapıyı çalarken akan gözyaşları ve paniğin sesi tüm bunları maskelemişti. Homurdanarak geri çekildim. Kendimi kapıya attım ve cam parçalara ayrıldı. Dik durdum, hoşnutsuzdum. Angelina'yı kolunun arkasından yakalayıp dışarı fırlattım.

"Ona bir daha asla dokunma! O benim!" diye bağırdım, Tom'a çakıyla saldırırken.

Çakıyı sallayıp kolunu kestim.

"Sen delisin!" diye bağırarak silahı bıraktı. "O kadar ciddi değil!"

"Hayır Tom. Ben deli değilim - onun için deli oluyorum! ONA!"

Ağladım, gözyaşlarım artık öfkelendi.

"Beni bu hale sen getirdin." Tekrar Angelina'ya bakarak ağladım.

Direğe karşı oturuyordu, iri gözlerinden sessizce yaşlar akıyordu.

"Benzin istasyonunda kendimi tanıtmamı söyleyen sendin, onun çok tatlı olduğunu söyleyen de sendin." diye mırıldandım, çakı elimde sallanıyordu.

"Onun beni yeterince sevmediğini ve onu ikna etmem gerektiğini söyleyen sendin. Onun beni sevmesini sağlamak için nazik olmam gerektiğini söyleyen SİZSİNİZ. Bunu yapan da sizsiniz." Ben ağladım.

"Neden?"

Kolunu tutarak bana baktı.

"Çünkü kontrolün bende olmasını istiyorum. Benim lider olmam gerekiyor." dedi ve ben Angelina'ya doğru gerilerken o da bana doğru yürüdü. Silahını tutuyordum ve ona doğrultuyordum.

"Çocuklar?" Georg merdivenlerden seslendi.

"Siktir git bundan, Georg." diye bağırdım, öfkeyle.

Sesim titredi, hıçkırıklarım öfkeyle alevlendi.

"Ne demek 'Kontrol' demek istiyorsun?" Ona tekrarladım.

"Çetenin benim olmasını istiyorum."
Yumuşak ama talepkar bir sesle açıkladı.

"Bunu yapmanın tek yolu seni onun için deli etmekti. Onu sevmeni, onsuz yaşayamamanı sağlamam gerekiyordu." Kıkırdadı.

"Aslında seni seveceğini düşünmemiştim."

Angelina'ya doğru başını salladı. Ayağa kalkmasını izlerken camdaki yansımaya baktım. Elimi tuttu, parmakları parmaklarımın altında titriyordu.

"Kendini öldür Tom, sen delisin." Mırıldandı, sesi boğazından gelen yüksek çığlıklar nedeniyle bozuldu.

"Ah, böyle yapma tatlım."

Gülümseyerek bana baktı.

"Benden hoşlandığını biliyorum, hızlıyım, benden gerçekten hoşlandığını açıkça belirttin." Ona yukarıdan aşağıya bakarken gülümsemesi genişledi.

Yumruğumu sıktım ve geri çekilmeye çalışmasını sağladım.

"Angelina, benimle gel." Bunu alçakgönüllü bir şekilde söyledim ve onu uzaklaştırdım.

Bundan sonra Tom'un sorumlu olmasına izin veremezdim. Onu dinlememeliydim, artık planımın zamanı gelmişti. Benim intikamım.

Onun ve benim hayatımı mahvettiği için ondan intikam alma zamanım gelmişti.

Elini sıktım, eklemlerinin çatlamasına neden oldum.

"Siktir- Bill.." diye mırıldandı, uzaklaşmaya çalışırken sendeleyerek.

Anahtarları alıp onu ön kapıya doğru sürüklerken cevap vermedim.

"Arabaya bin, gidiyoruz." Tısladım. Silah hâlâ elimde, bıçak cebimde.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin