***
Hâlâ Bill'in nazik kucağındayken kıpırdanmaya başladığını hissettim. Kolunu tutuyordum ama uyandığımı fark etmeden hemen bıraktım. Oturmadan önce hafifçe inledi. Yüzümdeki bronz saç tellerini çektiğini hissettiğimde gözlerimi sımsıkı kapattım. Bana baktığını ve çeneme yumuşak bir öpücük kondurduğunu hissettim. Bana hissettirdiği şey beni korkuttu ama bunu nasıl tarif edeceğimi bile bilmiyorum. Onun benim ışığım olmadığını hatırlamam gerekiyordu; Katie öyleydi. Yataktan indiğini hissettim ve yavaşça kapıdan çıktığını duydum. Hâlâ burada beni izlemediğinden emin olmak için birkaç dakika geçene kadar bakmadım. Tom birkaç saat önce kahvaltı ziyareti için ayrılmıştı ve Katie onun yerini aldı. Asla uyumadım, Bill'in altına uzandım ve onun bu kadar nazik olmasının tatlılığını içime çektim. Kapının kapanma sesi. Katie, dalgalı saçlarının sabah ışığında parıldamasını izledim, kokuyu hayal ettim. Bana bakmak için döndü ve uyanık olduğumu görünce beni gülümseyerek selamladı.
"Günaydın!" Tıpkı Bill'in yaptığı gibi beni tutarak yatağa tırmanırken inledi. Bunun dışında, bu gerçek hissettirdi. Onun değişmesinden ya da uyanmasından korkmuyordum çünkü onu seçersem hep böyle olacaktı.
"Nasıl hissediyorsun?" Ona sordum.
Hafifçe güldü ve bana bakmak için otururken başını salladığını hissettim.
"Ben de sana aynı şeyi sormalıyım."
Bileklerimi ve komodinin üzerindeki Tylenol'ü işaret ederek dedi. gözlerimi devirdim, yuvarlandım
Ona bakmak için.Dudaklarını benimkilere bastırıp tüm nazik, coşkulu tutkusunu geri getirene kadar sadece sessizlik vardı.
Kayboldum, dokunuşunda kayboldum, çiçeksi kokusu, yosunlu gözlerinin rengi. O mükemmeldi. Tadı hâlâ alkol gibiydi ama nefesinin tatlılığı viskinin acı tadını bastırdı. Omuzlarını ellerimin arasına alırken yüzümü avuçladı. Bana karşı çok hafifti, ancak hiçbir şeyi geride tutmuyordu. O sadece yeterince alıngandı. Rahatsız olmadım, ne zaman duracağını biliyordu ve ne zaman durmayacağını biliyordu. Her hareket kesin ve zarifti, bir kez bile tökezlemiyordu. Dudaklarını benimkilerden ayırdı ve burnumu öptü."Acıkmışsın" dedim.
"Sadece biraz, partideki kadar kötü değil." Titriyormuş gibi yaptı ve ben de yüksek sesle güldüm.
*Katie'nin bakış açısı*
Güldü ve kulağa müzik gibi geldi.
Gözleri, taze yetiştirilmiş bir yaban mersini tarlasına benziyor, mavi ve yeşilin mükemmel oranı ve bir gri tonu. O kadar güzeldi ki hiç uyanmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Beni güvende hissettirdi, mesela Bill hiç burada olmadı. Orada öylece oturdum, onun mükemmel şekillendirilmiş yüz hatlarını kıskandım, burnu, çenesi, dudakları, her şeyi mükemmeldi. Ve gözleri.. mavi ateş gibiydiler. Onlara baktığınızda, içinizdeki sıcaklığın yükseldiğini hissedebiliyordunuz; büyülü yıkamayı hissetmek. Seni unuttum. Sanki gözleri bir büyü gibiydi, anında seni olduğun yerde durdurdu. Büyük ve lacivert, bana sabahın erken saatlerinde yağmur yağan kır çiçekleri çayırını hatırlatıyor. İçlerinde asla tamamen sönmeyen bir ışık parıltısı vardı ve olacağını da sanmıyorum. Eğilip alt dudağıma sıcak bir öpücük kondurdu. Elleri benimkilerde ipek gibiydi, parmaklarındaki her yara izinin anlatacak bir hikayesi vardı. Saçları, her biri farklı türden çiçeklere sahip, köklü bir ağaçtan kıvrılan nemli sarmaşıklar gibiydi. Onu sonsuza kadar istedim, asla gitmesine izin vermek istemedim. Ellerimizin birbirine mükemmel şekilde oturması, buklelerinin her öpücükte dalgalarımın etrafında şekillenmesi.*Angelina'nın bakış açısı*
Sadece bana bakıyordu, gözlerinde sevgi ve hayranlıktan başka bir şey yoktu. Ona sarıldım, saçlarının benimkilere dolandığını hissettim. Yavaşça ittim.
"Ben tuvalete gideceğim." dedim, hala eğilirken.
"Tamam, dikkatli ol." dedi, kadife parmaklarını benimkilerden ayırıp hafifçe sıkarak.
Arkamı döndüm ve yavaşça yataktan ittim. Tökezliyormuş gibi yaptım ve kendimi komodinin üzerine yasladım. Bunu yaparken Tylenol'ü kaptım.
"Dikkatli ol Ang." Sırtımı tutarken güldü. Ona gülümsedim ve paytak paytak odadan çıktım.
Koridordan banyoya doğru ilerlerken Bill'le göz göze geldim.
Kiminle konuşuyorsa ondan özür diledi ve koşmaya başladı.
Panikledim ve o bana ulaşamadan kapıyı çarptım. İki kilidi de çevirdim, kapıdan uzaklaşarak ilk bölmeye girdim. Tylenol şişesini açtım ve ağzıma dört tane attım. Yavaşça vurmaya başladı."Angelina?" Kapıyı çalmaya devam etti.
"İyi misin? Uyandın mı?"cevap vermedim Dün uyandığımı fark etmediğini unuttum ve Tom muhtemelen ona söyleyemeyecek kadar sarhoştu. Banyodan çıkıp Katie'nin yanına gitmek, onun ıslak kucağına düşmek istiyordum. Ama, ne yazık ki, yapamadım. Kapının yanında yere oturdum ve onun kapıyı çalıp adımı söylemesini dinledim.
"Angie? Angel!"
Kullandığı lakaplar kalbimi eritti, ağzından çıkarken çok doğru geldi. Bunu bilmesini istemedim. Sessiz kaldım, o duruncaya kadar bekledim. Sonunda pes etti ve geri geri gelen deri botlarının gümbürtüsünü duydum. Sonunda birkaç saniye sonra koridorun aşağısındaki karo zeminde gıcırdadıklarını duydum. Geri dönmesini istiyordum ama içeri girmesine izin vermemek daha akıllıcaydı. Fiziksel ve zihinsel. Ne kadar istesem de yapmazdım.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfikce⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...