***
*Bill'in bakış açısı*
Arabanın sürücü koltuğuna oturdum, Angelina isteksizce arkaya kaydı. Dikiz aynasından ona bakıyorum ve yüzü hâlâ duygusuzdu. Sessizce pencereden dışarı baktı, nefesini bile duyamadım. Tek hareket, klimadan biçimli yüzüne savrulan altın sarısı saçlarıydı. Yüzü hâlâ siyah gözyaşı izleriyle lekelenmişti ve bana geçmişe dönüşler veriyordu. Ben de kötü hissetmeye başladım.
"Hazır mısın?" Ona döndüm.
Sessizlik.
Beklenmedik bir şekilde gaza basıp ileri doğru sarsılmasına neden oldum ama yine de bir şey söylemedi. Gittikçe sinirleniyordum, onun şımarık sözlerini giderek daha fazla özlemeye başlıyordum. Stacy'nin ona yapacaklarını düşününce ne kadar tiksindiğimi düşünüyordum ama daha kötüsünü yaptım. Ağlarken botuma usulca uzanışını, hüzün ve korku dolu yumuşak gözlerini hatırlıyordum. İlk seferinde onu kurtardıktan sonra ne yapacağımı anladığında hissetmiş olması gereken ihaneti düşündüm. Giderek daha hızlı hızlandım, virajları zar zor kestim. Parmak boğumlarım direksiyon simidinin etrafında beyazlaştı. Stacy'den duyduğum tiksintinin aynısını kendimden de hissettim ve bu midemi bulandırıyordu. Gözlerimi sadece yolda tuttum. Birkaç dakika geçmişti ve arabayı düzeltmeye bile aldırış etmeden agresif bir şekilde boş otoparka girdim.
Dışarı atladım ve o sürekli aşağı bakarak yavaşça yanıma çıktı. Bileğinden tuttum ve onu da yanımda sürükledim. Birkaç kez tökezledi ama geriye dönüp bakacak kadar umursamadım. Diğerleri henüz gelmemişti, ben göremesem de bunun onu tedirgin ettiğini biliyordum. Terk edilmiş binaya girdik ve onu koltuklardan birine attım.
"Konuşsana lanet olası." dedim, parmaklarım şakaklarımı ovuştururken ona baktım, hâlâ bir şey demiyordum.
"BİR ŞEY SÖYLE!" Yüzüne bağırdım ve omuzlarını silktim. Hala hiçbirşey.
Sessizliği açık ara en iyi intikamdı. Açık kapıya özlemle baktı.
"Aklından bile geçirme." burnumu çektim
Hala beni duymamış gibi bakıyordu. Karşısına oturdum ve Tom'u aradım.
"Gelmek üzere misin? Neden bu kadar uzun sürdü?" dedim hala Angelina'ya bakarken.
"Gelen müşterilerimiz var.." diye."Sadece küçük bir sorunla karşılaştık." Durdurdu.
"Yakında orada olacağız, şimdi gidiyoruz." Tom huzursuz bir ses tonuyla dedi.Ben soramadan telefonu kapattı.
Ayağa kalkıp yerdeki küçük buzdolabına doğru yürüdüm.
"Bana bira getir." Angelina'yı aradım. Kompartımanı işaret ettim.
Ayağa kalktı ve yere bakarak yavaşça yürüdü. Onu dikkatle izledim, her buklesinin zıplayışını, uzun kirpiklerinin dalgalanışını, dudaklarının mükemmel şekilde kızarışını. Eğilip buzdolabını açtı. Bir birayla ayağa kalktı ve hâlâ sessiz bir şekilde elime verdi. Koltuğuna geri yürümek yerine, kapıdan birkaç metre uzakta durdu. Sadece dışarı bakıyorum. Normalde olduğu gibi kaçmıyor.
"Nerelerdeydin, Angie." diye mırıldandım. Sanki artık orada değilmiş gibi. Ruhsuz bir dış iskelet. Ondan daha az nefret etmeye ve onu daha çok özlemeye başladım.
Tom'un arabasının sesini duydum, dört çift ayak bize doğru geliyordu. Önce Tom geldi, ardından Gustav, Georg ve son olarak Katie. Yanından geçerken Angelina'nın omzunu ovuşturdu ve ona dostça gülümsedi. Angelina hala hareketsizdi. Gerçekten gitmiş görünüyordu.
"Buradalar." dedi Georg sertçe. Bakışlarımı Angie'den ayırarak doğruldum.
Cebimden bir anahtar çıkardım ve tabancamı da sıktım. Hemen soldaki dolabın kilidini açtım ve küçük bir kasa çıkardım. Bilekliğimi çıkardım ve açtım. Anahtar bileziğimin içindeydi, bu yüzden benden başka kimse açamazdı. Kasayı açtım ve içeriden iki çantayı aldım. Onları açtım, her şeyin hala orada olduğundan emin oldum.
"Her şeyi aldın mı?" Tom'un söylediğini duydum.
Aynı bakışıyla karşılaşmak için yukarı baktım.
"Evet, anladım." arkamı döndüm.
Katie'ye "Gustav nerede?" diye sordum.Katie ters yönü işaret etti.
Baktığımda Angie'yle konuşuyordu, o da cevap veriyordu. Bir film izliyorlardı. Bunu izlerken kalbim ağrıdı."Gustav!" Bağırdım. "Buradalar!"
Hızlıca Ang'a bir şeyler söyledi ve aceleyle oraya koştu."Katie, Angel'ın kaçmayacağından emin ol." Tırnaklarımdan dökülen siyah ojeye bakarak Angelina'ya doğru başımı salladım.
"Evet tatlım." Yıpranmış bir şekilde söyledi.
Yanına oturup filme kendini kaptırmasını izledim.
Dördümüz dışarıda, ön tarafa park etmiş bekleyen iki yabancı arabaya doğru koştuk. Elimde Crystal Meth* ve silahım vardı ve onların arabalarından yavaşça inmelerini izledim.
(*:Uyuşturucu ismi)
"Bill!" Birisi beklentiyle bağırdı.
"Saçmalamayı kes Sam, bana paramı ver." dedim poşetleri havada tutarken, onun görüşüne göre sallayarak.
"İyi. Sadece her şeyin orada olduğundan emin olmama izin ver." Torbanın içine bakınca doruğa ulaştı, tatmin oldu.
Üç adama el salladı."İşte para, evlat." Yaşlı bir adam söyledi.
Çantayı alıp içine baktım.
"Teşekkürler dostum!" dedim elini sıkarak.
Çantaları değiş tokuş ettik ve hepsi geri döndü.
Arkamda duran diğer üçüne komut verdim.
"Yap."Her adamı arkadan iki kez vurdular ve hepsinin aynı anda dizlerinin üzerine düşmesine ve kan öksürmesine neden oldular.
Arabadan ellerinde tabancalarla iki adam daha çıktı. Siper aldık ve birkaç dakika sonra hepsi ölmüştü. Sam'e doğru yürüdüm ve Meth torbasını elinden kaptım.
"Seni küçük.. kaltak." Öksürdü.
"Öff." alay ettim. "Kapa çeneni."
Kafatasını vurarak biraz gülerek dedim. İyi bir çıtlama duyacak kadar çenesini tekmeledim.
"Gerçekten gerekli miydi?" Gustav azarladı.
"Sadece iyi bir önlem için." dedim.
Gustav gözlerini devirdi ve uzaklaştı.Arkamı döndüğümde Angelina'nın gözleriyle karşılaştım. Şok, gözlerinin içinde görünüyordu. Göz temasını sürdürürken,
Çantayı yere attım ve bir sigara yaktım. Derin bir nefes aldım, sonra üfledim. Sadece benimle tekrar konuşmasını istedim. Beni deli ediyor ve sonunda onu konuşturmak için ne yapacağımı bilmiyorum. Tehdit ettim zaten. Katie, iki kez çalışmayabilir. Arkamı döndüm ve içmeye devam ettim.*Angel'ın bakış açısı*
Biraz gülümseyerek yaşlı adamın yüzünü içeri doğru tepinmesini izledim. Noel sabahı bir çocuk gibi görünüyordu ve ben de onun hakkında sahip olduğum tüm iyi düşünceleri destekliyorum. Bana bakmak için döndü, çantadaki her neyse yere bıraktı ve bir sigara çıkardı. Göz temasını bozmadan bir nefes aldı ve arkasını döndü. Yanına gidip onu ağzından alıp alnına söndürmek istedim. Ona vurmak, kaşımak ve ne kadar zavallı küçük bir pislik olduğunu söylemek istedim. Çok istiyordum ama ilgimi özlediğini biliyordum ve ona teslim olmayacaktım.
"SİKTİR!!!" diye inledi Katie. Tehlikeyi izliyordu ve gerçekten neler olup bittiğini nasıl anladığını bilmiyorum.
"Hey, Angie. Bir tane ister misin?"
Bir paket Marlborough's'u havaya kaldırıp söyledi.
Kocaman gülümsedim."Evet teşekkürler."
Bir tanesini ağzıma attım, yaktı. Nefes aldım ve çok iyi hissettirdi.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...