***
Yerdeydim, tahta bir çarmıha çivilenmiş derisiz cesedini görünce ağzım açık kalmıştı. Elleri başının üzerine çivilenmişti ve vücut ağırlığı onu aşağı çekerken derisinde delikler açıyordu. Başı aşağı sarkıyordu, açık ağzından salyalar damlıyordu. Saçları hâlâ geriye doğru taranmıştı ama sıkı jöle yerine kuru, kabuk bağlamış kan vardı.
"Tıpkı senin gibi." Bana sessizce bakarak fısıldadı.
Sözleri şiirsel ve pohpohlayıcıydı, ancak arka tur kesinlikle dehşet verici. Sözleri benim iğrenç öğürmelerim yüzünden boğuk geliyordu, zar zor konuşabiliyordum.
"Bu sanat değil, Bill." Kuruyan ağzımdan çıkmayı başardım.
Gözleri kocamandı, gururla parlıyordu. Benimkine baktı, adrenalinden başka bir şey görünmüyordu.
"Bu çarmıha germe." Bitirdim, hala öğürüyorum.
Birini çarmıha gerebileceğine, derisini mücevher yapabileceğine, beni bileğime takmaya zorlayabileceğine ve bunu bir sanat olarak görebileceğine inanamadım. Aslında beni onun kalıntılarını yemeye zorlamamasına hoş bir şekilde şaşırdım. Kafası o kadar kötüydü ki cinayetin iyi bir çözüm olduğunu düşündü. Arkamı dönüp bıraktığım kusmuk yığınına baktım, kendimi vereceği cevaba hazırladım.
"Sanat sanattır, Angelina." Başını kaldırıp küçük 'ganimetine' bakarak cevap verdi.
"Sanat resim, heykel, dövme olabilir." Durdu, bana baktı. "Veya bu." Parladı."Profesyonel yardıma ihtiyacın var Bill." Onun asılı cesedi yerine omzuna bakarak inledim. Dizlerim zayıftı, başım daireler çizerek dönüyordu.
"Hayır uh," diye cevap verdi bana şakacı bir tonda. Sözleri ona bakmamı sağladı, kesinlikle şok olmuştu.
"Şaka mı yapıyorsun?" Bakışlarıma karşılık vererek cevap verdi.
Hayır, değildi. O şaka yapıyorsa ben de öyleydim."Bana tecavüz edip hamile bırakmasaydın, şu an uyuşturucu kullanıyor olurdum." tersledim
Parıldayan gülümsemesi koyu, kaşlarını çattı, gözleri şimdi öfkeyle parladı. "Tekrar yapardım." Bana geri döndü.
Sözleri beni şaşırttı ve beni suskun bıraktı. Hastaydı ve delirmişti.
Şaka yapmadığını biliyordum ama hatırası aklımdan çıkmıyordu. Neredeyse kirli ağzından çıkan kelimeler kadar akıldan çıkmıyordu. Kendimi elinden kurtarıp kapıya yöneldim. Zar zor yürüdüm, hala asıl siktiğimin ne olduğunu kaydetmeye çalışıyordum yeni gördüm. Boğazım öksürmekten dolayı şişmişti, bu da onun yakında bileğime dolanacak çürümüş derisini hatırlamama neden oluyordu. Kapıdan uçarken ona baktım, gözlerimden yaşlar akıyordu. Duraklatılan acıyı umursamıyordum, sadece kapatmak istedim. Şimdi hıçkıra hıçkıra ağlıyordum, öldürdüğü başka bir kadının etini isabetli mülk olarak işaretlediği için paniğe kapılmıştım. Tom masada oturmuş bir portakalı parçalıyordu."Sorun ne?" Oturduğu yerden kalkıp yanıma yaklaştı.
Hâlâ panik halindeydim, endişeli gözyaşlarından gözlerim bulanıktı. Hızla onun derisini kendimden ayırmaya çalışıyordum.
Şimdi ağlıyordum, gerçek sıkıntı çığlıkları."İğrenç biri!" Hıçkırıklar arasında ağladım - hala kurtulmaya çalışıyordum.
Tom ellerini omuzlarıma koyarak titremelerini engellemeye çalışarak bana doğru koştu. Ona baktım, neredeyse hiçbir şey göremiyordum.
"Onu çarmıha gerdi Tom! Ona sanat dedi!" diye bağırdım, hala panik içindeydim.
"Ben" Durdu, beni teselli etmeye çalışıyordu. "Üzgünüm."
Tüm diyebildiği buydu.
"Neler oluyor?" Georg'un merdivenlerden seslendiğini duydum.
Gustav muhtemelen uyuyordu; Onu görmemiştim."Sadece panik atak geçiriyor." Tom'un kulaklarımda çınlayarak cevap verdiğini duydum.
Baygın hissettim, her şey çok parlaktı - çok bunaltıcıydı. Dengemi korumaya çalışarak yere düşerken Tom'un gömleğine tutundum. Yere yığıldım ve yüksek bir gümbürtüyle karo zemine çarptım. Başım bir çatırtıyla yere çarptı ve iki çift sıcak elin yüzümü tokatladığını hissettim.
"Angelina, Angie?" Adımı seslendiklerini duydum ama artık dayanamıyordum. O kadar çok şey oldu ki, ne yapacağımı bilemedim. Sanırım beynim pes etti, her şey çok hızlı ilerliyordu.
Hiçbir şey duyamıyordum ama kalbim çok hızlı atıyordu. Ellerini yüzümde hissettim, boynumdan nabzımı kontrol etti ve kalp atışlarını hissettim. Leğen kemiğimin hemen üzerinde ezici bir acı hissedene kadar hareket edemedim. Dün gece hissettiğim acının aynısıydı, daha ağırı dışında. Ne olduğunu zaten biliyordum ve pantolonumun görünüşünden yavaşça yere akan kanı hissettim.
"Neler oluyor?" duydum
Bill odadan bağırarak geçiyordu.Bu daha önce duyduğum son şeydi
Tamamen tükenmiştim - bir tane daha kaybettim. Başka bir lanet bebek. Bugün çok güzel gidiyor! Karnımın altındaki ıstırap verici ağrıyla çığlık atmak istedim ama fiziksel olarak kendimi hareket ettiremedim. Sanki felç geçirmiştim, olabilecek her kötü şey bir anda oluyordu. Neyi yanlış yapıyordum? Artık duyamıyordum kulaklarımdan geçen tek şey paniklemiş düşüncelerimin yankısıydı. Hepsi o gece kahrolası benzin istasyonuna gittiğim için, hepsi içimdeki sesi dinlemediğim için.Kendimi boşlukta yüzüyormuş gibi hissediyordum, artık hiçbir şey hissetmiyordum. Sanki ruhum gitmiş gibiydi, sanki sonunda ölmüştüm. Durumun böyle olmadığını biliyordum. Artık bebeklerin ölümünün acısını hissedemiyordum ama her şeyin duygusal acısını hissedebiliyordum. Tanrım, kapana kısılmışlık hissi berbattı - yapabileceğin hiçbir şey olmadığını bilmek. Bayılma sinirlerimi bozmaya başlamıştı, Bill'in genel zekası da öyle.
Her hareketimi biliyordu, bu da kaçmayı imkansız hale getiriyordu. Sefil bir şekilde başarısız olmadan kendimi öldüremedim bile.
Aslında bayılmak biraz güzeldi- Bu bana bir kaçış sağladı. Bir tür çıkış yolu. Başıma gelen tüm çılgınlıklardan bir kaçış.Her şeyden çok bıktım, neden huzur içinde yaşayamıyorum? Şiddetten uzak mı?
***
(O ölmedi dostlar ve ölmeyecek. Endişelenmeyin çünkü bu kitapta kesinlikle 100'den fazla bölüm olacak. Sizi seviyorum arkadaşlar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...