***
Uyandığımda iki bileğimde de bir ağrı hissettim. Aşağı baktım ve bandajlarla kaplıydılar. Ağlamak istedim, hayatta kaldım. Artık bembeyaz tenimin altındaki iğrenç morlukları görebiliyordum. Hafif bir nefes sesi duydum ve sağıma baktım.
Katie, sert, ahşap sandalyelerden birinde usulca uyuyordu. Tom onun yanında ikinci sandalyede kıvrılmıştı ve koridorun sonundaki diğer üç kişinin konuşmalarını duydum. Neyse ki Bill burada değildi. Yavaşça oturdum, bileklerim ağrıyordu. Saate baktım 3:08'di. Duvarın karşısındaki takvim 4 Haziran'ı gösteriyordu. Bir buçuk gündür burdayım, yaşam destek ünitesindeki serumlara bağlıydım. Burnumdaki tüpleri ve her bir elimdeki serumları yırttım. Karnımdaki bantları çıkardım ve sert karyoladan yavaşça indim. Sessizlik yüksekti ve ışıkların vızıltısı hassas kulaklarımı rahatsız etti. Çiçek dezenfektanı kokusu burnumu yaktı ve ışıklar yeni uyanmış görüşümü bulanıklaştırdı. Kapının hemen yanındaki köşeyi döndüm ve fark edilmemeyi umarak sessizce banyoya girdim. Umarım fark edilmemişimdir. Büyük bölmeye süründüm ve kendimi duvara yasladım, gerekli hıçkırıkları ellerimle ağzımda tuttum ve bunun neden olduğu acıyı zorladım."Siktir" diye sessizce ağladım. Başımı salladım ve parmaklarımı keçeleşmiş saçlarımdan geçirdim.
Birkaç dakika gözyaşlarımın yıpranmış yüzümden aşağı akmasına izin verdikten sonra ayağa kalktım ve aynanın önüne çıktım. Ölüm yoluyla gerçekten kaçabileceğim heyecanı hatırlayarak, hissettiğim özgürlük duygusunu geri aldım. Gözlerimi kapattım ve hala akan ve banyoyu buğulandıran duşun kokusunu hatırlamaya çalıştım. Aynayı nasıl paramparça ettiğimi hatırlayarak parmak boğumlarıma baktım. Bileklerimi ezici demir kokusunu içime çekerek ve bir an için ışığı görerek inceledim. Neredeyse kaçacaktım ama sanırım yeterince derin kesmedim.
Aynaya baktım ve biraz daha yaklaştım. Gözlerim şişmişti ve gözlerimin altı morarmıştı. Gözlerim boş baktı ve gördüğüm kızı tanıyamadım. İntiharı hiç düşünmemiştim ama Bill'i de tanımıyordum. Kaulitz vardı ve ben dövülüp tecavüze uğramamıştım.
Cansız saçlarımı, elmacık kemiklerimi okşadım ve baş parmağımı gezdirdim.
Parmaklarımın üzerinde. Hıçkıra hıçkıra banyodan çıktım."Ang, uyanmışsın!" Katie'nin dedi
Şarkıcı sesi."Evet öyleyim." Yarım ağız gülümsedim.
Sanki karşılıklı bir rahatlık ve rahatlama duygusuna sahipmiş gibi yüzü benimkileri görünce eridi.
Beni kendine çekti ama sarılmak için değil.
Dudaklarımız yumuşak bir şekilde birleşti ve refleks olarak gözlerim kapandı. Hiç bu kadar nazik ama tutkulu bir şekilde öpülmemiştim. O benim ilk gerçek öpücüğümdü, Bill'le olan öpücüğüm zorlaydı. Artık özgür hissederek kollarına sarıldım. Artık hayatta kaldığım için mutluydum, yegane sebeplerden biri oydu. Parmaklarını saçlarımda gezdirdi ve sanki her şey kaybolmuş gibiydi. Her olumsuz düşünce, her acı duygusu
Bill'in dokunuşunu hiç hissetmiştim, sadece ona odaklanmıştım. Gözyaşları içinde geri çekildi."Hayatta kalmasaydın ne yapardım bilmiyorum." dedi sesi çatlayarak.
Acıyı hak etmiyordu, dilediğim mucizeydi. O bir lütuf.
"Özür dilerim-" nefesim kesildi.
"Ne düşündüğümü bilmiyorum."Sıkıca sarılmak için beni kendine çekti, saçlarının pembe kokusu içimi sıcak ve güvende hissettirdi.
"Tamamen anlıyorum. Özür dilemene gerek yok." Burnunu çekti.
"Sadece bir daha yapma."
"Tamam." Bordo saçlarına nefes verdim.
Kollarının bana hissettirdiği güvenlik kesinlikle gerçek dışıydı. Kendimi hiç bu kadar güvende hissetmemiştim ve onun gitmesine asla izin vermemiştim. Beni dikkatlice odama götürdü ve sersemlemiş bir Tom ile karşılandık. Bana hafifçe sarıldı, tamamen ilgisizdi. Duman kokuyordu, sanırım bir şeyle kafayı bulmuştu. Yavaşça yatağıma oturdum.
"Sana yiyecek bir şeyler getireceğim." dedi Katie nazikçe elimi ovuşturarak.
Gülümsedim.
"Teşekkür ederim." dedim.Arkama yaslandım, dudaklarının tatlı, baş döndürücü kokusunu nazikçe benimkine doladı, kollarında güvende hissettim. Bir erkeğe karşı hiçbir şey hissetmemiştim ve bir kadın için kesinlikle böyle düşünmemiştim. Sanırım bu sadece kim olduğuna bağlı. Dudaklarımı hafifçe birbirine sürttüm, onunkinin benimkinin üstüne dikildiğini hayal ettim.
Yüzümüze ateş gibi uçuşan saçlarının kokusu, bedenleri tutkal gibi bir arada tutması.Elinde birkaç sıcak kek ve yüzünde bir gülümsemeyle tekrar içeri girdi.
"Tom, ister misin?" Saygıyla sordu.
"Aman Tanrım." O geveledi.
Hepimiz bir tane kaptık ve hızlıca yiyordum. En son ne zaman yemek yediğimi hatırlamıyorum, uzun zaman olmuştu. Esas olarak alkol ve sigarayla besleniyordum, şu ana kadar biraz aç hissetmiyordum. Muffin kocamandı, sessizce yemek yiyorduk. Tom başka bir sigara çıkardı ve ben onu parmaklarından kaptım. Artık kesinlikle bağımlıydım ama umurumda bile değildi. Ağzıma attım, o da benim için yaktı. Ağzına bir sigara koydu, sonra onun için yaktım. İkimiz de küçük bir kız gibi kıkırdadık ve onunla ilk tanıştığımda onun bu kadar tatlı bir kalbe sahip olduğunu asla hayal bile etmemiştim.
"İyi olmana sevindim Angie." söylemeyi başardı.
"Bunu bir daha yapma." bileklerime baktı.
"Yapmayacağım." güvence verdim.
Gülümseyerek ağzındaki dumanı üfledi. Eğildi ve bana sımsıkı sarıldı. Ona sarıldım ve hepimiz orada oturup sigara içtik, Katie de içti ve keklerimizi yedik. Bill yok, sadece
Tom, Katie ve ben. Hafifçe Tom'un kollarına çarptığımı hatırlıyorum. Başımı kaldırdı, Bill de vücudumu kaldırdı. Tamamen dışarı çıkmadan önce, gözyaşlarının burnuma aktığını hissettim. Sadece bir hafta olmuştu ve sanırım benden hoşlanıyordu. Bu düşünceye gülümsedim.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...