***
"Sen çok aptal bir küçük kızsın,
Angelina."Sözleri kafamda çınladı ve
Yeniden. Ben sadece aptal küçük bir kızdım, o bu konuda haklıydı. Onun gibi bir canavara karşı savunmasızdım ve bunu kabul etmek utanç vericiydi. Dışarıdan bir gümbürtü sesi geldi ve ne olduğunu merak ettim. Aynadan çıkıp balkona yöneldim. Görünme korkusuyla kapıyı açtım. Ulaşabildiğim kadar aşağıya baktım ve Dr. Valeska'nın bağcıklı ayak bileklerini gördüm. Tüm gördüğümün bu olduğuna sevindim, nasıl olduğunu görmek istemedim
Bill'in işini çabuk bitirmediğini bildiğim için onun işini bitirdi. Cesedinden kaçınarak biraz daha dışarı çıktım. Sadece neler olup bittiğini ve Bill'in orada olup olmadığını öğrenmek istedim. Konuşma sesini ve çizmelerinin ağır, rahatsız edici sesini duydum. Tom'un da konuştuğunu duydum, diğerleri muhtemelen aşağıdaydı ve bunun dışında kalıyorlardı."Ne yapıyorsun?" hafiften duydum
Tom'un sesini duydum.
Karıştırma sesi duydum ve sonra Bill onunla konuştu."Bahçemizdeki bu et yığınından kurtuluyorum." Homurdandı. Onu sürüklüyordu, ayak bileklerinin yavaşça gözden kaybolmasını izledim.
Tom'un iç çektiğini duydum.
"Bunu gerçekten yapman gerekiyor muydu, Bill?" azarladı.Bill hızlı adımlarını yavaşlatırken ayakları hareket etmeyi bıraktı.
"Hayır, ama gerçekten tatmin ediciydi." Çok masumca cevap verdi.
Tom, içeri geri dönmek için kapıyı açarak alay etti. Bill'in güldüğünü duydum ve onun zayiatından tiksindim. Yaptığı her şeyden sonra nasıl bu kadar iyi hissedebiliyordu? Ayağımı yere koydum ve sessizce arkamı dönüp kapıyı arkamdan kapattım. Oda boyunca koştum, şimdi canıma batıyormuş gibi hissediyorum
Yanağım şişti.Sürünerek merdivenlerden kapıyı açtım. Dibe indim, son adımda Tom'la karşılaştım.
Hiç düşünmeden tetiği nasıl çektiğini hatırlıyorum."Benimle konuşma bile, Tom." diye mırıldanarak yanından geçtim. Dirseğimi nazikçe tuttu, benden çok daha nazikti.
"Ne dedim?" Ağzını açtığında
Hiçbir şey söylemedi, ağzı hâlâ açıktı. Kolumdaki tutuşunu gevşeterek gitmeme izin verdi. Ona bakmamak için kafamı çevirerek yanından ayrıldım. Bir daha kıpırdamadı - başımın arkasında yaktığı deliği gözleriyle hissettim. Onlara bakmayı reddettim. Mutfağa, Bill'in arkasını görebileceğim bir noktaya kadar yürüdüm. Ceset gitmişti, onu nereye bıraktığını bilmek istemiyordum. Suyla ıslanmış ellerini sallayarak sonuna kadar ayağa kalktı. Lavabodan deri gibi görünen bir şerit çekip bir beze sardı.
Kendi kendine konuşmasını ve mırıldanmasını yaklaşık bir saat dinledikten sonra, beklenmedik bir şekilde elinde sarılı bir bileklikle içeri girdi. Gözlerimde şaşkınlıkla ona baktım. Sonra mide bulandırıcı sözlerinin hatırası beni etkiledi.
Gustav ve Georg barda bana bakıyorlardı. Bir şeyler söylediler ama ben Bill'in ne yaptığıyla fazla ilgiliydim. Kumaşı sıktı, elinde ne varsa çınlattı. Bir metal şeridi çekip bileğine doladı. Bezi aldı, nesneyi açtı. Bir şey ölçtü ve kesilen şeridi metalin etrafına sararak dokumaya başladı. Omuz silkip kanepeye yöneldim. Mide bulandırıcı karnımı tutarak kendimi kanepeye attım. Aç mıyım yoksa Bill'in son aktivitelerinden mi bıktım bilmiyorum.Kendi kendine konuşmasını ve mırıldanmasını yaklaşık bir saat dinledikten sonra, beklenmedik bir şekilde sarılı bir bileklikle içeri girdi. Gözlerimde şaşkınlıkla ona baktım. Sonra mide bulandırıcı sözlerinin hatırası beni etkiledi.
"Onu küçük tatlı leydim için çok güzel bir bileklik yapacağım."
Ağzımı kapalı tuttum, neredeyse kusacaktım. Cidden yaptı. Bir kadının etinden lanet bir bilezik yaptı.
"Sana birkaç sürprizim var,
Angelina." dedi, benim dehşete düşmüş bakışlarımla karşılaşarak. Dokuma mücevher parçasını havaya kaldırıp şıngırdattı. Ağzımı hâlâ kapalı tutarak oturduğum yerden fırladım."Onu benden uzak tut." Fısıltıdan bağırmaya geçerek konuştum.
Ağlamak istedim, onun küçük 'yaratımı' karşısında kesinlikle donakaldım."Sana bir hediye yapmak için onca zaman harcadıktan sonra benimle gerçekten böyle mi konuşacaksın?" Surat asmış numarası yaptı.
"Bu bir seçimdi, ihtiyaç değil- Angelina. Müteşekkir olmalısın." Bana doğru yürürken yüzü aydınlandı ve elini uzattı.
"Bana dokunma." diye fısıldadım, bağlı etten geri çekilerek.
"Ya bunu bileğine bağlarım ya da tüm elini keserim." Mırıldandı, hala benim için geliyordu.
Şimdi sadece bir adım ötemdeydi, bileğimi tutuyordu. Gücü beni ürküttü, hala tamamen kesilmemişlerdi. Deriyi bileğime bağladı ve ben ona bakamadım bile. Doku, birinin kolunu okşuyormuşum gibi hissettirdi, ama bunun sadece yırtılmış bir deri olduğunu bilmek kendimi öldürmek istememe neden oldu. Kusmanın eşiğindeydim, aslında henüz kusmamış olmama şaşırdım. Çenemi kavradığını hissettim, bileziğe bakmak için yüzümü aşağı çekti.
"Artık herkes benim olduğunu bilecek." Dedi dudaklarını benimkilere bastırarak.
Gerçekten kusmayı diledim, böylece ağzına girmiş olurdu. Korkuyordum ama çoktan duvara yaslanmıştım. Bileğimi tutuyordu, her bir hareket acı vericiydi.
"İyi kız." Dudaklarıma fısıldadı. "Sana bir sürprizim daha var."
Ona bakamıyordum bile - bana birinin derisini takı olarak giydireceğini hiç düşünmemiştim. Açıklayacak kelimeleri bile bulamadığımı hissettim. Kendimi hasta, zayıf, tiksinmiş ve travma geçirmiş hissettim. Sırada ne olabilir?
"Harika." Heyecanlı olmadığımı bildiğinden emin olmak için fısıldadım. Kesilmiş bileklerimdeki tutuşunu gevşettikten sonra onu ittim.
"Beni takip et." Dirseğimden tutarak emretti. Her zaman lanet olası dirsektir. Doktorun bileğimdeki etini görmezden gelmeye çalışarak gözlerimi devirdim. Bu düşünce beni titretti.
Beni arkasından dışarıya, köşeyi dönüp yan bahçeye çekti.
Beni olası ölümüme doğru çekerken, çimlerin çıplak ayaklarımda ayak bileklerimi okşadığını hissettim. Tam burada silah çekip beni vurursa hiç şaşırmam, aslında seve seve ölürüm. Belli ki intihara meyilliydim, artık var olmak için bir nedenim yoktu. Bebeklerin hiçbiri hayatta kalmazsa, doğumdan sonra kendimi öldürürüm, bu kesindi. Hala bilinmeyenin korkusuyla gözlerimi kapalı tuttum. Hâlâ yürüyorduk ve o hâlâ elini gözlerime bastırarak yavaşça ilerliyordu."Aç." dedi.
Gözlerimi açtım ve orada ne olacağını düşündüm bilmiyorum ama kesinlikle bu değildi.
"Ne oluyor!" Çığlık attım, boğazımdan kusmuk geliyordu.
Ağlamaya başladım, bu muhtemelen bir insanın yapabileceği en boktan şeylerden biriydi. Bunu nasıl yapabildi? Bunu yaptı ve bana göstermek için heyecanlandı. Bunu bir ganimet olarak tutmak mı? Neden burada ölemiyorum? Çamaşır suyuna ihtiyacım var- hayır bıçağa ihtiyacım var. Böylece bileklerimi kesebilir ve tüm olanları unutabilirim, olan her şeyi.
Yere yığılırken ağzımdan kusmuk çıktı. Kusmayı durduramadım - Ağlamayı durduramadım.
Sanki şimdiye kadar tükettiğim her sıvı bir anda yüzümü terk ediyor gibiydi. Ona baktım, şimdi kuruydu. Yarattığı şeye gururla bakarken yüzünde en parlak gülümseme vardı. Bana ne olduğunun farkında bile değildi, yaptığı şey onu çok etkilemişti."Bu kesinlikle korkunç Bill.
Bunu nasıl yaparsın?" diye bağırdım, ağzımdan birkaç öğürtü kaçtı.
Bana baktı, biraz incinmişti.Gözlerimin içine bakmak için eğildi ve aynı hizada olmamız için çenemi kaldırdı.
"Çünkü bu sanat, Angelina." Gözlerimden akan yaşları soğuk parmaklarıyla silerek cevap verdi.
"Tıpkı senin gibi." Endişeli gözlerime bakarak fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...