Planlamada Korku

100 12 0
                                    

***

Orada oturmuş, sabah silüetine bakarken kurabiyelerimi yiyordum. Ufuk, mavi, yeşil ve kırmızı ipuçlarıyla mordu. Nefes alıp gergin kaslarımı gevşettim. Paketin boş olması bana iç çektirdi. Boş çantaya bakıp adaya fırlattım. Kalktım, yenilendim. Odama girdim, temiz giysiler, sıcacık battaniyeler ve beni bekleyen duşla karşılaştım. Ağırlığımı kapıya vererek banyoya girdim.

"Seni özledim" dedim bornozuma yönelerek. Kendimi deli gibi hissettim ama bu iyi bir çılgınlıktı.

Kapıyı kapattım, kilitledim. Suyu açtım ve Tom'un giysilerini çıkarmaya başladım. Onları aldım ve yerimi lekelemesinler diye lavaboya attım. Suyun tüm yaralarımı temizlemesine izin vererek suya atladım. Gerindim ve hasarlı cildime masaj yapmasına izin verdim. Gözlerimi kapattım ve tüm korkumu ve kederimi alıp götürmesine izin vermek için arkamı döndüm.
Dua etmek güzeldi, dün hastanede teselli bulmak için dua etmiştim; Ve buldum.

Parmaklarımı saçlarımda gezdirip şampuanladım. Şampuanın kokusu Katie'nin saçı kokuyordu, gül goncası ve ayçiçeği çekirdeği. Artık yasta değil, nostaljik kokunun lüksünü içime çektim. Evet, onu özlemiştim ama ölseydi iyileşmemi isteyeceğini biliyordum. Belki hastanedeki o değildi, belki başkasıydı. O olmasa bile, en iyisinin radarın altında kalmanın olacağını biliyordum.
Saçlarımın ucuna saç kremini akıtarak ovaladım. Gözlerimi açıp sabunu elime aldım. Suyun altına koydum, parmaklarımın arasından kaydırdım. Elimdeki kalıntıyı yüzüme silip masaya koydum. Yıkadım, duruladım. Ovma işlemimi vücudumda tekrarladım, kanı ve kiri temizledim.

Tıraş olmak için zaman kaybetmeden her şeyi duruladım. Suyu kapattım ve kendimi kuruladım. Bornozumu daha sıkı kavrayarak duştan çıktım.
Artık Angelina olamazdım, bu takip edildiğim anlamına geliyordu, bu da kendimi değiştirmem gerektiği anlamına geliyordu.

"Lanet olsun." Temiz parmaklarımı altın rengi buklelerimde gezdirerek iç çektim.

"Bu rengi özleyeceğim." Havluyu saçlarıma dolayıp mırıldandım. Kendi kendime deftones grubunun cherry wives şarkısını mırıldandım. O şarkıyı hep sevmiştim, evde bir kasette vardı.
Saçlarıma herhangi bir ürün sürmedim, daha sonra ovalayacaktım. Banyodan çıktığımda yeni bir çift kıyafetle karşılaştım.

Kendi kıyafetlerimi giyerken mutlu bir şekilde gülümsedim. İç çamaşırı, sütyen, pantolon, atlet ve en sevdiğim kazağım. Bugün hava soğuktu, bu yüzden sarındığımda deli gibi görünmüyordum. Saçlarımı taradıktan sonra artık kıvırcık görünmesin diye geriye doğru topladım. Bir şapka taktım, sonra kapşonumu onun üzerine koydum.

Kulaklıklarım hala şifonyerimdeki iPod'uma takılıydı. Onu tuttum, çalıştırdım.

"Tatlı!" diye haykırdım. Hala birkaç saatlik pil kalmıştı. En sevdiğim deftones şarkısını açarak cebime koydum. El değmemiş valizimi karıştırarak yatak odamdan çıkarken mırıldandım. Kalan azıcık parayı aldım ve açtım.

"20, 50, 100." Kaydettiğim sayı ile şükretmeyi saydım. Günüme güvenerek hızlıca bir dua ettim.

"Beni koru, beni kollarında tut - beni rahatsız eden tüm iblislerden koru." Ağır bir nefes verdim. "Amin."

Yakın zamana kadar İsa'ya gerçekten inanmamıştım, tüm bu travma boyunca beni koruyanın o olduğunu hissettim. İntihar girişimlerinden kurtulmama yardım ediyor, kaçışımda beni koruyor. Gerçek hissettirdi, kendimi güvende hissetmemi sağladı. Parayı cebime koydum ve yedek anahtarımı aldım. Mutfak çekmecemden çakımı alıp sinsice kolumun içine doğru ittim. Aşağıya baktım, kimsenin yüzümü görmediğinden emin olarak - tanınmaz olduğumdan emin olarak. Kapımı kilitleyerek dışarı çıktım. Su gibi, fare gibi sessiz aktım asansöre. Lobi için L'ye bastım, kimsenin beni tanımadığını umarak nefesimi tuttum. Artık duvardaki resmim gibi görünmüyordum, bu kesindi. Bill'in beni götürdüğü geceyi düşündüm, arabam hâlâ metro istasyonundaydı.

Kapı gıcırdadı, kayarak açıldı.
Zar zor canlı görünen yaşlı bir kadın dışında kimse lobide yoktu. Hiç konuşmadan yanından hızla geçtim. Amacım mahalledeki ikna edici dükkâna gidip biraz saç boyası almaktı. Pek bir işe yaramayacağını biliyordum ama çabalamak adına alacaktım. Çevreme dikkat ederek kaldırımda koştum. Büyük bir risk aldığımı biliyordum ve bunun akıllıca olup olmadığından emin değildim. Kendi kendime mırıldanıyordum, kalbim hızla atıyordu. Bunu almak isteyerek kendimi kaldırımda takip ettim bitti. Mağazaya koştum, yeniden başardım. Adada yürüdüm, her sesten bıktım. Bir kutu siyah boya alıp kasaya yöneldim.

"Toplamınız 13.49$." Kasiyer bana yukarıdan aşağıya bakarak dedi.

Cevap vermedim, masaya bir yirmilik attım ve ürünü aldım.

Para üstünü saydı, titreyen elime verdi. Ona zorla gülümsediğimden emin olarak cebime koydum.

"Teşekkürler." diye mırıldandım, çoktan kapıdan çıkmıştım. Koştum - hayır. Daireme geri koştum.

Aşağı baktım, asansöre doğru ilerledim, muhtemelen bana bakan gözlerden kaçındım. Stresliydim, titriyordum. Yine tüm düğmelerden 2'sine bastım. Kapının kapanmasını izlerken iç çektim. Kutuyu endişeli ellerime fırlatıp yönlere baktım. Kapının açılması başımı kaldırıp etrafa bakmamı sağladı. Koridorda kimse yoktu, ben de kapıma koştum. Hızla kilidi açıp kendimi odama attım. Rahatlamış bir iç çekişle kapıyı çarparak kapattım ve kilitledim. Kazağımı, eşofmanlarım ve ayakkabılarımla birlikte çıkardım. Her şeyi tezgahın üstüne koyup tozlu kanepeme oturdum. Cennetin tatlı, geçici kokusunu içime çekerek başımı arkaya yasladım.

Biraz sonra kalktım ve gerçek yemek için mutfağa yöneldim.
Buzdolabımdaki her şeyin son kullanma tarihi geçmişti ama biraz yulaf ezmesi olduğunu biliyordum. paketi kaptım.

"Elma ve esmer şeker- hm." diye fısıldadım, paketi yırtarak. Yulafları bir kaba alıp üzerine su ekledim.

Yavaş yavaş zayıflıyordum, zayıflıyordum ama daha mutluydum. Mutluluk gerçekten benim için önemli olan tek şey. Mikrodalganın 1:30'dan sıfıra gidişini izledim.
Karıştırarak yemeğimi çıkardım. Dilimde bıraktığı yanıkları görmezden gelerek bir ısırık aldım. Birkaç ısırıktan sonra, sessizce yiyebileceğim noktaya kadar soğudu. Simsiyah saç boyası kutusuna baktım, onu kafamda köpürtmek zorunda kalacağım anın korkusuyla. Yine de bunun gerekli olduğunu biliyordum.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin