Wolfgang Velaska

97 12 2
                                    

***

Orada panik içinde yatarken, gözlerimi açamazken Bill'in sıcak ellerinin bileğimi okşadığını hissettim. Bana çok nazikçe dokunması beni çok geriyordu, özellikle de bu kadar savunmasızken. Parmaklarımı dokulu bileğimde gezdirirken nefesinin kesildiğini hissettim, braille alfabesi gibi hissettirmiş olmalı.

Tom bir arama yapmak için ayrıldıktan en az on dakika sonra, kapının çarptığını duydum ve merdivenlerden ağır, topuklu adımlar çıktı. En belirgini Tom'un sesi olan hafif bir ses yankısı vardı. Biriyle konuşuyordu ama herhangi bir cevap duymadım. Orada olduklarını biliyordum çünkü iki çift ayakkabının yumuşak sesini duydum.

Kapı açıldı ve bir kadın sesi duydum. Şaşırdım - Wolfgang adında bir doktor aradıklarını söylediler. Kadınlar için çok yaygın bir isim değil.

"Onu görebilir miyim?" sesi yumuşaktı ama aynı zamanda yüksek ve belirgindi. Kulağa nazik ama talepkar geliyordu. Yürüyüşündeki payandayı duyabiliyordum, sesinin nereden geldiğini anlayamıyordum.

"Tam burada." Bill'in başımı usulca okşayı ona cevap verdiğini duydum.
Ucuz şampanya ve sigara öykünmesi kokusu aldım, benim için çok hoş bir koku.

"Onunla yalnız kalmak istiyorum, lütfen." Güçlü sesiyle sordu.
Bill'in ağır ağırlığının yerini yumuşak bir baskının aldığını hissettim. duydum. Tom hızla Bill'i kovdu ve kapıyı arkalarından kapattı. Yüzümdeki kanı yumuşak bir bezle silerek,

"Angelina, öyle mi?" dedi.

"Ben doktor Velaska Wolfgang." Gevşemiş kollarımı usulca kaldırarak ekledi. Başparmaklarını bileklerimdeki yaraların üzerinde gezdirdi, yolda öldürülmüş gibi görünüyorlardı.

"Cehennemden geçtin canım. Bu çetede ne yapıyorsun aşkım?"

Sesi yumuşak, müzikaldi.

Gömleğimi hareket ettirdiğini hissettim, kurşun yaramı ortaya çıkardı. İçini çekti ve gazlı bezi çıkardı. Bir el çantasını karıştırıyordu ve soğuk bir tüp çıkardı. Onu parmaklarına koyduğunu duydum ve gerçekte ne yapacağı konusunda endişelenmeye başladım. Nemli serumu nazikçe omzumdaki deliğe sürttüğünü ve yandığını hissettim. Omzuma her ne koyduysa, onu ateşe verdi ve uzun, eldivenli tırnakları orayı kazırken daha iyi değildi.

"Yandığını biliyorum." dedi acıyarak.
Yüzüm değişti mi? yoksa biliyor muydu.
Uyanık mıydım? Midemi iyi görebilmek için gömleğimi göğüslerimin hemen altından biraz kaldırdı. Bastırdı ve kaburgalarımda sert bir ağrı hissettim. Beni sarsarak uyandırmaya yetti ve ona baktım. Mükemmel yuvarlak yüzünü çerçeveleyen parlak siyah saçları vardı. Sağ gözünün altında bir piercing ve kalın siyah göz kalemi vardı.
Dudakları kırmızıydı ve mükemmel bir şekilde kalp şeklindeydi. Kabarık siyah bir bluz, kadife kırmızı topuklu ayakkabılar ve dizlerine kadar kırmızı bir etek giymişti. Üzerinde küçük kalpler olan taytlar giyiyordu, vücudunu oluşturuyordu.

"Sanırım olabilir. Son zamanlarda herhangi bir uyuşturucu aldın mı?" Biraz korkarak sordu.

"Evet, son 48 saat içinde. Neden?" Benim için kötü olduklarını biliyordum ama iki satırın bunu yapacağını düşünmemiştim.

"Hm, anlıyorum." dedi saatine bakarak. "Tam olarak ne tür? Ve ne kadar."

Çılgınca utanarak kekeledim.
"İki sıra kokain."

"Tamam. Düzgün bir diyet yaptın mı?
Kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeği?" diye sordu, cevabı zaten bildiği halde gergin karnıma bakarak.

"Hayır." dedim göz temasımı keserek. O kadar koyu kahverengiydiler ki siyah ve gizemli görünüyorlardı.

"Çaresizce yemek yemeye ihtiyacın var." dedi.

Çok düştüm ama ağırlığı midemde tuttum. Ne olduğunu ve neden olduğunu bilmiyordum.

"Tamam.. Bunu yapacağım."

Yemek yemek için motivasyonum yoktu, tek istediğim alkol ve haplardı. Bana iştah açıcı gelen tek şey buydu.

"Bir soru daha." Durdu, agresif bir şekilde çenemi tuttu ve gece yarısı gözlerine bakmamı sağladı. Yüzüme hafifçe vurarak elini yavaşça çekti.

"Son zamanlarda herhangi bir cinsel faaliyette bulundun mu?" Sertçe sorguladı.

Bu düşünceyle titredim. 9 gün önce mi? Takip etmemiştim. Sonra ikinci kez bu sabahtı.

"Evet." dedim biraz gözyaşı dökerek - bilinçli olarak.

"Kiminle olduğunu sorabilir miyim?" Dedi, biliyormuş gibi dizini ovuşturarak.

"Bill Kaulitz." Gözlerim biraz dolmuş bir şekilde cevap verdim.

Aşağı baktı ve başını salladı.

"Tamam canım." Kalkarak dedi. "Gidip onlarla konuşacağım."

Güzeldi, belki yirmili yaşların sonu, otuzlu yaşların başı gibi görünüyordu. Özel bir doktor. Bu alışılmadık bir durumdu - kim olduklarını, isimlerini, geçmişlerini biliyordu. Bir süredir burada olmalı. Birkaç dakikalığına gitmişti, koridorda gevezeliklerini duydum. Ve yine sadece Tom'un zayıf sesini duydum. Bill'i duymadım - nereye gittiğini bilmiyordum.

Velaska ve Tom endişeli görünerek odaya girdiler.

"Tom?" Biraz korkarak sordum. Midemi tutuyordum, şiddetli ağrılar çekiyordum. Henüz adet zamanım gelmedi, ay daha çok erken. Buraya taşınmadan önce zaten adet olmuştum, hiç kaçırmamıştım.

"Neler oluyor?" Panikle ikisine de bakarak ekledim.

Tom sadece bana baktı, gözlerinde tam bir korku vardı. Sanki başıma korkunç bir şey gelecekmiş gibi korkmuş görünüyordu.

"Doktor?" Dedim ve yanıma oturduğunda ona baktım.

"Kilo mu alıyorum? Sorun ne?" diye sordum şişmiş karnıma bakarak.

Bacaklarımla orantılı değildi, başka her yerde çok fazla kilo vermiştim ama burada değil.

"Tatlım-" duraksadı, gözlerimdeki korku dolu yaşlara baktı.
"Kilo almıyorsun."

Elini çıplak karnıma koydu.

"Bill'in bebeğini taşıyorsun." Gözlerimin içine ölü gibi bakarak dedi.

Kanım dondu, kalbim göğsümden düştü.
Gözümden bir damla yaş dudağıma düştü.

"Hamile miyim?" usulca ağladım.

Derin bir nefes aldı. Elini alt karnımın iki yanına bastırdı.

"İki tane canım." Sözlerinde hüzün, dedi.

*Tom'un bakış açısı*

Onu hamile bıraktı. Bill asla öğrenemezdi ve bilseydi onu ve iki çocuğunu da öldürürdü. Ölmesini istemiyordum, ona aşık olmaya başlamıştım. Bunu hak etmiyordu, o sadece bir çocuktu.İkizlere hamile, temelde baba şeytan reenkarne olmuştu.

Ona baktım, o bana aynı şekilde bakarken gözlerimde sadece korku vardı. Ne olduğunu anlamadı, her şey çok hızlı gelişti. Hızla odanın içinde etrafına bakınırken, fırtınalı gözlerinden yaşlar akıyordu.
Val'in eli Angie'nin dizindeydi, ona Bill'in ona tecavüz ettiğini söylemiştim. İki kere.

Onu ilk gördüğümde canlı görünüyordu. Yüzü doluydu, kemiklerinde epeyce et vardı ama şimdi ölü gibi görünüyor. Bill onu sıfıra indirdi, bu yüzden onsuz hayatı bilemezdi. Planı başarılı oldu, biz konuşurken onun onu aradığını söyleyebilirim. Velaska onunla konuşuyordu ama başım dönüyordu. Angelina'yı öldürmem gerekir mi? Hastaneye gitmek için bir bahanesi olsun diye onu yaralamam gerekir miydi? Yoksa Bill mi yapmak zorunda kalacaktı?

Bill öğrenirse ne yapacaktı?

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin