20976 Getzway St.

84 12 0
                                    

***

"Sür Angelina durma. Kaçabilirsin, bu senin şansın." Siyah Porsche'de tek başıma kendi kendime ağladım. BEN
Etrafa sorabilmek için yakındaki bir otoparka saptım. Zaman sıkıntısıyla arabadan atladım.

"Affedersin?" dedim kısa bir kadına

"En yakın hastane nerede?" dedim, çılgınca.

"İyi misin canım?" Bana sordu, koşabilmesi için market poşetlerini yere koydu.

"Evet, evet sadece yol tarifine ihtiyacım var." dedim, histerik. Ona bakmıyordum, kimsenin beni bulmadığından emin olmak için vücudum ona bakmıyordu. Arkamı döndüm ve eline baktım, elinde bir harita tutuyordu.

"Haritanızı alabilir miyim?" diye sordum, işaret ederek.

Aşağı baktı ve uzattı.
Bir şey demesine fırsat vermeden onu kapıp arabaya koştum. Girip çıkardım, hiç kapatmadım. Haritayı kapıp gittim.

Newsburg Hastanesi, 20976 Getzway
St." Haritayı panoya koydum, adresi yüksek sesle söyledim. Haritaya baktım, sadece bir saat kadar uzaktaydım.

Araba sürerken kalbim atıyordu.
Sürekli dikiz aynasına bakıyor, beni takip eden tanıdık bir Bugatti görmemek için dua ediyordum. Ultrasona ihtiyacım vardı, gerçeği bilmem gerekiyordu.

Hafif bir podcast'in sesiyle biraz rahatlayarak radyoyu açtım. Yumruklarımı direksiyondan indirip eklemlerimi biraz gevşettim. Beyazdan şeftali rengine dönmelerini sağlamak. Başımı geriye yasladım ve beni yakalamamaları için tanrıya dua ettim. Manzaranın ve müziğin beni alıp sakinleştirmesine izin verdim.

"İyi olacaksın, Angie." Dedim sessiz bir hıçkırık bırakarak

Hastaneye girerken kendimi arabadan dışarı, hastane kapılarına doğru attım. Arabanın kapısını kapattığımı bile düşünmüyorum ama benim olmadığı için umursamadım.

"Affedersin?" dedim etrafa bakarak.
Bekleme odasında kimse yoktu, neredeyse boştu. İçeri girdim, yürüyüşüm bir koşuya dönüştü, bu koşu bir sürat koşusuna dönüştü. Koridorda koştum, bir hemşire bulmak için her odaya baktım.

Bir kapı, iki, üç ve dört. Her odaya baktım ve sonunda sonuncusuna geldim. İçeri baktım ve boş bir manzarayla iç çektim. Arkamı döndüm ama gözüme bir şey takıldı. Kapıyı açıp odaya baktım. Tanıdık, parlak bir kırmızı gördüm, kalbimi attırdı.

Olabilir mi? Kapı koluna uzanmak için gittiğimde biri beni dirseğimden tuttu.

"Burada kalamazsınız, bayan."
Şaşırarak arkamı döndüm ve bir erkek hemşire gördüm.

"Yardıma ihtiyacım var." Diyebildiğim tek şey buydu. Yardıma ihtiyacım vardı. Gerçekten Bill'in çocuklarını taşıyıp taşımadığımı öğrenmem gerekiyordu.

Bana tepeden tırnağa baktı. Yalınayaktım, saçlarım dağınıktı, kirliydi, tırnaklarıma kan dolmuştu ve köprücük kemiğime isabet eden mermiden gömleğime kan sızıyordu.

"Benimle gel." Dedi ve beni hızla peşinden sürükledi. Tereddüt bile etmedi.

O makinenin altında, içinde ne olduğunu bilmek için can atarak odaya doğru baktım. Arkamı dönüp ona baktım, beni bir odaya atıyordu. Kapıyı kapatıp kilitledi ve kimsenin dışarıyı görmemesi için perdeyi daha da kapattı.

"İyi misiniz hanımefendi?" Sesinde hafif bir İngiliz aksanıyla sordu. Daha yaşlıydı, belki ellili.

"Hayır. Bir ultrasona ihtiyacım var." dedim karnımı tutarak. Ellerime baktı ve tekrar yüzüme baktı.

"Pekala, doğru odadayız." Bileğimi nazikçe tuttu ve bu beni ürküttü.

"Sorun ne?" Kolumu avuçlayan ellerime bakarak sordu.

"Sadece bir kabuk." dedim koltuğa emekleyerek. Gömleğimi göğüslerime doğru kaldırdım ve pantolonumu v hattıma kadar çektim. Şortumun üzerine bir havlu örttü ve jeli karnıma sürdü.
Etrafıma baktım, karanlıktı. Jöle parlıyordu, kızarmış cildimi aydınlatıyordu.

"Buraya neden bu kadar aceleyle geldiniz hanımefendi?" diye sordu, monitörü karnımda gezdirerek.

"Sadece emin olmaya ihtiyacım vardı." Gerçekten hamile olmamam için dua ederek dedim. Aşağı indi ve nefesi kesildi. Ona baktım, midem boğazımda düğümlendi.

"Aman canım.." diye mırıldandı bana bakarak "Üç tane taşıyorsun!" "Tebrikler" dedi.

Üç? Biri bile çok fazlaydı. Hamile kalacak durumda değildim - lanet olsun zar zor yaşıyordum.

"Hayır. Hayır, yanılmış olmanız gerek ." dedim sesim biraz titreyerek. "Yanılıyorsun," diye tersledim.

Yüzü bir gülümsemeden, kaşlarını çatmaya düştü. Bana ne dediğimi tam olarak anlamadan bana baktı. Çıldırmıştım, neler oluyordu?

Gözlerinde acınası bir ifadeyle tekrar bana baktı. Kafam karışmıştı. Korkmuştum, yeniden yaşadım ama  çok korkmuştum.
Çocuk istemiyordum ve kesinlikle üç tane de istemiyordum.

"Adınız ne?" diye sordu, sesi biraz kırılmıştı.

"Angelina?" Soru olarak çıktı. "Sorun ne?" Ona sordum. Yanlış bir şey görmedim, ekranda fetüslere benzeyen üç küçük nokta gördüm.

"Pekala, Angelina. Senin üç büyümenden," arkasını döndü ve içini çekti.
"Sadece biri hayatta kalacak."

"Bebekleri besleyen göbek bağlarından ikisi... şey. Kırık. İçlerinden biri sağ çıkarsa hiçbiri sağlıklı olmayacak." Tekrar ekrana baktı. "Hepsi ölü doğacak. Küçük bir ihtimal hayatta kalacak."

Kalbim midemdeydi. Onları istemiyordum ama onlar benim bir parçamdı.
Üçte ikisi. Ölü. Ve içinde bulunduğum durumu bildiğim için, sonuncusu muhtemelen hayatta kalamayacak. Saçımı yolmak istedim. Midemdeki jöleyi silip onu iterek bir hıçkırık kopardım.

"Ben bir çocuğum!" Ben ağladım. Kendimi öldürmeye çalıştım, kaçırıldım, vuruldum, dövüldüm, tecavüze uğradım, tacize uğradım, hamile bırakıldım ama şimdi doğum yapmanın ve bebeklerden ikisinin ölmesinin dayanılmaz acısını yaşamak zorunda kalacağım. Muhtemelen hepsi ölü doğacaktı.

"Angelina!" Diye seslendi.
Zaten mahvolmuştum, harap olmuştum.

"Hanımefendi!" diye bağırdı ve beni odadan kovaladı. Döndüm, onu gördüğümü sandığım odaya geri döndüm. Pencereden baktım, orada değildi. Zihnim bana oyun mu oynuyordu?
Odasından koşarak kapıya ulaşmaya çalıştım.

Düşük yapmak istemedim - hamile kalmak bile istemedim. İki hafta içinde o kadar çok şey oldu ki, idrak etmesi için çok az zamanım oldu. Bebeklerin ölmesi benim hatam. Her şey benim hatam.

Birinin kollarımı etrafıma sarmasını, beni teselli etmesini ve her şeyin yoluna gireceğini söylemesini istiyordum. Ben sadece deliydim ve aslında bu benim hatamdı. Oysa benim kimsem yoktu ve kimseye güvenmiyordum. güvenmedim
Katie, eğer hâlâ hayatta olsaydı Tom, Gustav ya da Georg ve kesinlikle Bill olmazdı. Gün batıyordu.

Tek düşünebildiğim, o gece benzin istasyonundan kaçsaydım sahip olabileceğim hayattı. Hamileliğin acısını yaşayacaktım, sadece iki çocuğum ölecek ve biri zar zor hayatta kalacaktı.

Neden ben?

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin