***
Parıldayan hızlı arabayı yavaşlattım, Köşeyi dönünce durdum. Artık şehrin derinliklerine inmiştim ve gökyüzü kapkaranlıktı. Arabayı ölü bir ışığın altına park ettim, bu yüzden boş alandan başka bir şey olarak görülmedi. Haritaya dönüp yanımdaki çubuğa baktım. Dairemden sadece birkaç blok ötedeydim ama oraya gitmenin biraz aptalca olacağını hissettim - muhtemelen beni bekliyor olacaklardı. Arkasına park etmiş olduğum bara baktım.
Bill ile tanıştığım geceyi hatırlıyorum; buradan gelmişti. Her şeyi bu bar başlattı.Şehir trafiğinin ve gece kuşlarının belli belirsiz gevezeliğinden başka bir şey yoktu. Geri kalan her şey tamamen hareketsizdi, matrix. Anahtarı kontaktan çıkarıp haritayla arka koltuğa oturdum. Midem gurulduyordu ve yavaş yavaş açlıktan ölen bebekleri düşünmeden edemedim. Hiçbir şey hissetmiyorum. Ağlayamadım, çığlık atamadım, konuşamadım - hiçbir şey. Sanki eski benliğimin bir dış iskeletiymişim gibi uyuşmuş hissettim. Bir boşluk hissettim, bir boşluk hissi.
Ancak, barış için aldım. Korku hissetmedim, sessizdim, hareketsizdim. Sanki zaman sadece benim için durmuş, bir hatırlama duygusu elde edebileyim diye. Bir bakıma kurtarıcı bir lütuf gibiydi. Gözlerim yorgundu, omzum ağrıyordu. Soğuk ellerimi sıcak karnıma koydum, yakında kaybolacak olan çocuklarımın ruhlarını hissettim.Yumuşak, masum yüzlerinin benden çıktığını, sonra da hareketsiz bir bedenleriyle karşılaşacağımı hayal ettim. Hayatları daha başlamadan sona erdi ve benden geriye kalan ne varsa yavaş yavaş kayıp gidiyormuş gibi hissettim. Kağıt haritanın ellerimden parıldayan siyah Porsche'un önüne düşmesine izin verdim. Kapının kilidini açarak ön koltuğa geri döndüm. Göğsümde keskin bir ağrı var, kaymama neden oldu. Sandalyenin oturağına çarptım ve yumuşak bir inilti ile kolumu tutmamı sağladı. Ben sadece iyi bir hayat istedim, bu değil. Kapıların kilidini açtım ve ön koltuktan nemli yan yola çıktım - hala yaralı omzumu tutuyorum. Anahtarları aldım ve kapıyı çarparak kapattım. Kilitledim, sonra paslı havayı içime çekerek etrafa baktım. Karanlık duvara tutunarak birkaç adım ilerledim. Arabaya tekrar baktım ve en iyisinin şu olduğuna karar verdim:
Onu bıraktım. Mümkün olduğu kadar güvende, gizli kalmam gerekiyordu.Bu bana onları arabalarından inerken ilk gördüğüm zamanı hatırlattı. Sırtımı duvara çarptım ve anladım.
Artık boş bir anıdan başka bir şey değildi. Mutluydum ve kendimi güvende hissediyordum. Artık ikisi de değildim. Çıplak ayağımın altındaki acıyla tamamen değişmeden, çıplak kolumun pürüzlü duvara sürtmesine izin verdim. Üşümüştüm ve üzerimde bir tişört ve şorttan başka bir şey yoktu. Ceketi evde bıraktım, sonra
Düşmüştüm, biri onu benden aldı. Kimseye rastlamamak için dua ederek yürümeye devam ettim. Yürüyüşüm kısa sürede bir koşuya dönüştü, vücudum dondurucu soğuğun içinden uçarak geçti. Saatin kaç olduğu veya bacaklarımın beni nereye götürdüğü hakkında hiçbir fikrim yoktu, sadece uzaklaşmam gerektiğini biliyordum ve öyle de yaptım.Birkaç dakika sonra nefes nefese tamamen yavaşladım. Birkaç dönüş yaptım, umarım arabadan yeterince uzağa gitmişimdir. Koşmayı bıraktım, inleyerek duvara çarptım. Kramp girdi ve duvardan yere kaydım, kolumda yarıklara neden oldum.
İnleyerek karnımı tuttum. Bacaklarımın arasında ılık bir sıvı hissettim. Aşağı baktım, aradaki mesafeyi biraz yaydım. Şimdi, panikliyordum. Pantolonumun ağında çok fazla kan birikmişti, bu da tek bir anlama gelebilirdi. Zaten bir bebeğimi kaybetmiştim. Geriye kalanlara bakmayı reddederek bacaklarımı birbirine bağladım.
Artık hissedebiliyordum. Karnıma bastırdım ve diyaframımdan feryat eden bir hıçkırığın kaçmasına neden oldum. Ağzımı kapatıp başımı duvara yaslayarak bir çığlık daha attım. Giderek daha da kötüleşiyordu ve yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Görüşüm gözyaşlarım yüzünden bulanıktı. Gözlerimi açtım ve şehrin ışıkları üzerimde parıldadı. Gözlerimden hıçkırıkların kaçmasına izin vererek öylece oturdum. Bir bebeği kaybetme hissine benzer hiçbir şey yoktu ve diğer ikisini de kaybedeceğini bilmek. Seni her şeyin yapabileceğinden daha fazla ezdi. Soğuk su damlaları kafa derim üzerine düşmeye başladı ve başımı kaldırmama neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...