İstenmeyen Hayatta Kalma, bölüm 2

119 14 6
                                    

***

⚠︎:hikayenin bu kısmı, sizi tetikleyebilecek çok hassas materyaller içermektedir.

Uyandığımda derinin sıcaklığını tenimin altında hissettim. Bill olduğunu düşünerek yerimden sıçradım ama eski bir kanepeydi.
Etrafıma bakındım ve bir pencere gördüm. Pencereden Bill'i gördüm, Tom, Gustav ve Georg bira içip poker oynuyorlar. Sessiz bir gümbürtüyle kanepeden yuvarlandım, görülmek istemiyordum. Katie burada değildi ve buranın nerede olduğu hakkında bile hiçbir fikrim yoktu. Bağırdıklarını duydum, Gustav kazanmış görünüyordu.

Etrafa baktım ve hiçbir şey yoktu. Tek pencereli, kanepeli, kilimli ve küçücük bir TV'li beton bir odaydı. Ayağa kalktım ve saatin kaç olduğunu, ne kadar burda kalacağımı veya ne yapacağımı bilmeden köşeye doğru koştum. Tek bildiğim, parti yaptığım ve birinin benim için çalıştığıydı.
Bill bana ilaç verdi. Arkama baktım ve duvarda onların bir resmi vardı ve altına 'Tokio Hotel' kelimeleri yazılmıştı. Hepsinin elinde silah vardı ve aptalca bir poz veriyorlardı. Neredeyse gülecektim.

Gülmeler durdu ve metal kapı açıldı. Ayakta duruyordum, böylece kapı vücuduma bakacak şekilde açıldı, gelen kişiden gizlendim. Tanıdık siyah beyaz korkuları gördüm ve kendiliğinden yere düşmesi için dizinin arkasına tekme attım.

"Kahretsin!" yere çarptığında homurdandı, bana kızgın bir şekilde baktı.

Takvime bakarak odadan çıktım. '2 Haziran 2010' yazıyordu. Partideyken tarih 29 Mayıs'tı, yani birkaç gündür dışarıdaydım. Bunlar bazı korkunç ilaçlar. Dikkatim dağılırken çenemin betona çarpma sesiyle en yakın duvara fırlatıldım.

"Sen alıngan bir kaltaksın, bunu biliyor musun?" Bill kollarını kullanarak beni daha da sert bir şekilde yere sabitlerken hırladı.

"Sen uslu durana kadar daha da acımasız olmaya devam edeceğim." Fısıldadı.

Omurgamın tepesinden ayak bileklerime kadar ürpertiler gönderdi.

Bir eli yüzümde, diğer elini yumruk yapıp havaya kaldırarak beni döndürdü.

"Sen küçük bir korkaksın Bill." diye bağırdım.

Onu kendimden iterek beton duvardaki bir çatlağa çarpmasına neden oldum. Saf acıyla güldü, yumruğunu sıktı ve zaten şişen parmak boğumlarına baktı.

"Neden direniyorsun, Ang?" Yaklaştı.

"Bana asla öyle seslenme, seni işe yaramaz fahişe." Diyerek tükürdüm.

Az önce söylediğim şeyi anlayarak olduğu yerde durdu.

"Bunu bana söyleme cesaretini nerden alıyorsun. Benim kim olduğumu biliyor musun? NEYİM?
YETERLİ Mİ?"
Yüzüme bağırırken saçlarımı tuttu ve beni yere indirmeye zorladı.

"Üzgünsün, bok parçasısın, Bill."
Hemen karşılık verdim.

"Benim kim olduğumu, neler yapabileceğimi biliyor musun?"

Ben gülümserken o bana şaşkınca baktı.
Yumruğumu aldım ve kasıklarına yapabildiğim kadar sert bir vuruş yaptım. Acıyla inledi ama beni sıkı kavrayışından kurtarmadı ve kafa derimin yarılmasına neden oldu. Çeneme diziyle vurdu.

Acıyla inlerken beni geri itti. Ayak bileklerimden tuttu ve beni koridor boyunca sürükledi.
çığlık attı.

"DUR BILL, DUR!" Bağırdım.

Masaların ayaklarından tutup camların kırılmasına neden oluyordum. Bir parça kaptım ve elini kestim ve onun beni bırakmasına sebep oldum.

"Artık hiçbir şey hissetmeyene kadar seni döveceğim."
umurumda değildi. Ters yöne koştum fakat arkamdan tanıdık bir kadın çığlığı duydum ve o yöne döndüm.

"Seni Katie ile gördüm, onu önemsediğini biliyorum. Onu burada becermeme ne dersin? SENİN GÖZLERİNİN ÖNÜNDE." Sesindeki heyecanı duydum ve midemi bulandırdı. Göğüslerine şiddetle dokunurken cam parçasını boynundaki şah damarına tuttu. Katie ağlıyordu ve hiçbir şey yapamayacağını biliyordu.

"Bill.." diye fısıldadım tam bir şok içinde.

"Bunun işe yarayacağını biliyordum. Sadece buraya gel, sürtüğü bırakayım." Sesi beni kırdı, gözyaşları ve kırgınlığı beni daha çok kırdı.

Başını salladı, yapmamamı söyledi. Onu çok önemsiyordum, onu bırakmayacaktım. döndüm ve gördüm
Tom çıkışa yaslanmış, uzağa bakıyor.

"Beni iğrendiriyorsunuz." Yaklaştıkça mırıldandım.

Gülümsedi, heyecanlandı. Katie'yi itti ve ben onun tehditkâr kucağına giderken gözlerimden yaşların akmasına izin verdim. Beni en yakın odaya sürükledi ve küçük yatağa itti, üzerimde gezindi.

"Yanlış davrandığında böyle oluyor. Seni uyardım, dinlemedin." dedi kulağıma, elleri kalça kemiğimi tutarak kot pantolonumun eteklerine kadar inerken.

"Bunu yapma Bill, lütfen."

Onun altından savaşarak ve kıvranarak hıçkıra hıçkıra ağladım. Stacy'nin de bunu yapmasını kesinlikle istemiyordum, neden bana dokunmasını isteyeyim?

*Bill'in bakış açısı*

İstediğim gözyaşlarını görüyordum, gerçek korkunun gözyaşları. Onun ilk seferi olacağını biliyordum, bu da bende daha fazlasını istemeye neden oldu. İstemediğini biliyordum ve bu yüzden yapıyordum. Uzun süre uyumaktan ve ağlamaktan makyajı akmıştı. Gözlerimin içine korkuyla baktı ve bir şeyler söyledi. Kendi nabzımdan onu bile duyamıyordum. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım, hiçbir şey yapmadan donup kaldı. Cam parçasını alıp bileğine tuttum.

"Öp beni." diye fısıldadım ağzına.

Elimi pantolonunun içinden iç çamaşırının içinden kaydırırken kesik kesik bir çığlık attı.

"Lütfen yapma." Ağladı.

Ona tecavüz edeceğimi biliyordu.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin